DI Bloki

alpins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 968
Joined: Thu Sep 11, 2008 1:24 pm

Re:DI Bloki

Post by alpins » Sat Mar 03, 2012 11:52 am

KoreFun wrote:
jo vairāk minam to pedāli - jo biežāk mainām sveces

Peace!
Nu hvz , vai tad no dinamiskākas braukšanas dilst ātrāk tās sveces . :blink:

User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7160
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:DI Bloki

Post by Arnijs » Sat Mar 03, 2012 11:54 am

elmo wrote:DI ir rūpnīcas brāķis, vai arī smalks marketings, kā nopelnītpapildus $, tas arī viss.
Īsti nepiekrītu, kaut vai no aspekta, ka reti kuras lietas ir mūžīgas. Augstspriegums + apstākļi motortelpā (karstums, izgarojumi) tomēr pabojā plastmasas dielektriskās īpašības.
Mēs taču nebrīnamies, ja noklājas 10gadīgs TV aparāts. Un DI nodegšanas pamats ir augstsprieguma caursišana.
Jā - droši vien tehnoloģiski ir iespējams uzražot izturīgāku DI, bet auto taču ražotājs paredz 5-7 gadu ekspluatācijai, ko vidējā statistiskā DI arī izpilda.
Kaut kā neesmu dzirdējis regulāras sūdzības par tikko mainītu DI bloku atteikumiem.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629

User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7160
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:DI Bloki

Post by Arnijs » Sat Mar 03, 2012 11:57 am

alpins wrote:
KoreFun wrote:
jo vairāk minam to pedāli - jo biežāk mainām sveces

Peace!
Nu hvz , vai tad no dinamiskākas braukšanas dilst ātrāk tās sveces . :blink:
Sveces ātrāk nedilst, bet siltumnovadošajam izolatoram gan būs ekstremālāki apstākļi.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629

User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1555
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re:DI Bloki

Post by andrejsb » Mon Mar 05, 2012 10:51 am

Es gan mainu sveces ar katru eļļas maiņu, dārgi tas nav un sirds mierīgāka. Tagad gan džeki čans aizdegas laiku pa laikam, pēc diagnostikas izskatās DI iet uz beigām, bet auto ir 10 gadi, tā ka tas ir pilnīgi iespējams.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008

User avatar
platais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 334
Joined: Tue Oct 20, 2009 12:19 pm
Location: Ogre/Riga

Re:DI Bloki

Post by platais » Mon Mar 05, 2012 1:03 pm

Zinot ,ka katra no tām nosprāgušajām kasetēm ir apm 20 gadi veca, es gan īpaši nebrīnos, ka tā bija, manuprāt tās ir nokalpojušas ar atliektiem galiem, sveces mainu biežāk kā prasīts, nav jau tik dārgi..
Saab 9000 CC '91
Saab 99GL '83
Toyota Corolla G6S (TTE)

alpins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 968
Joined: Thu Sep 11, 2008 1:24 pm

Re: DI Bloki

Post by alpins » Wed May 07, 2014 10:34 pm

Nu nez , man liekas , tā sveču nelaicīga mainīšana , lai saglabādu to di kaseti ir mīts :D Es , pat pārāk laicīgi to darīju , un še tev šovakar nosvila tas dranķis , ar visu smaku un dūmiem , bez iepriekšējām pazīmēm :( Operatīvi szv šrotu , un dabūju lietotu vietā , nez cik tā novilks :shock::lol:

User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3168
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: DI Bloki

Post by Ainars » Wed May 07, 2014 10:45 pm

alpins wrote:Nu nez , man liekas , tā sveču nelaicīga mainīšana , lai saglabādu to di kaseti ir mīts :D Es , pat pārāk laicīgi to darīju , un še tev šovakar nosvila tas dranķis , ar visu smaku un dūmiem , bez iepriekšējām pazīmēm :( Operatīvi szv šrotu , un dabūju lietotu vietā , nez cik tā novilks :shock::lol:

same shit here... bet man no riita :D... sveceem un motoram 1200km :D
novilks tikapt cik tava vecaa lietotaa :D

es tev saku.. tas ir lawyera pirksts :D
SAAB 900og cabrio
SAAB 9-3og Aero 2.0t
SAAB 9-3ng Aero 2.0t
...

alpins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 968
Joined: Thu Sep 11, 2008 1:24 pm

Re: DI Bloki

Post by alpins » Wed May 07, 2014 10:56 pm

Aha , es vēl te nesen gribēju uzrakstīt , ka man nekādu problēmu , nesen bij diskusija par to :D Un še tev :D

GuntisG
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 636
Joined: Tue Jan 15, 2008 5:20 am
Location: Roja

Re: DI Bloki

Post by GuntisG » Thu May 08, 2014 9:07 am

Nja, :? to DI būtu baigi svētīgi aizstāt ar tādu konstrukciju, kur katrai svecei sava spolīte, nevis visas vienā blokā iekausētas.

User avatar
Diks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 763
Joined: Fri Oct 31, 2008 3:55 am
Location: Ventspils

Re: DI Bloki

Post by Diks » Thu May 08, 2014 3:09 pm

Nu i-netā ir instrukcijas kā viņus remontēt - cik nu kuram veiksmīgi tas izdevies. Jebkurā gadījumā, ja bojātos ir doma mest ārā, sportiskas intereses vadīts, esmu ar mieru savākt, izpētīt sīkāk un, iespējams, saremontēt. Nekādas kosmiskās tehnoloģijas jau tur iekšā nav, lielākā ķēpa ir tikt galā ar tās iekšējās mastikas korektu izvākšanu un, pēc remonta, atjaunošanas.

User avatar
Flesh
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 630
Joined: Sun Jan 11, 2009 2:46 pm

Re: Re:DI Bloki

Post by Flesh » Thu May 08, 2014 4:38 pm

elmo wrote:Spriežot pēc tā cik daudziem ir bijušas problēmas ar CKP, tad vairāk jābaidās no CKP, nekā no DI! :)
No savas statiskikas 1:0 (CKP : DI), šonedēl noplīsa.

GuntisG
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 636
Joined: Tue Jan 15, 2008 5:20 am
Location: Roja

Re: DI Bloki

Post by GuntisG » Thu May 08, 2014 8:54 pm

Diks wrote:Nu i-netā ir instrukcijas kā viņus remontēt - cik nu kuram veiksmīgi tas izdevies. Jebkurā gadījumā, ja bojātos ir doma mest ārā, sportiskas intereses vadīts, esmu ar mieru savākt, izpētīt sīkāk un, iespējams, saremontēt. Nekādas kosmiskās tehnoloģijas jau tur iekšā nav, lielākā ķēpa ir tikt galā ar tās iekšējās mastikas korektu izvākšanu un, pēc remonta, atjaunošanas.
Rojā man viena no 9000 mētājās. Varu atdot eksperimentiem, jo pašam priekš tā laika droši vien neatliks. Būtu jau labi, ja Tu to remonta procesu safotogrāfētu un ieliktu šeit kopā ar kaut kādu aprakstiņu. Es jau arī esmu lasījis i-netā par DI labošanu. Tur gan atradu tikai aprakstus par to, ka parastitiekot "izšauti" viens tranzistors un daži kondensatori. Tas faktiski nozīmē visa bloka klusēšanu, bet esmu arī dzirdējis nostāstus, ka DI darbojas daļēji - t.i. "izbeidzas" dzirkstele tikai vienā no cilindriem. Tādā gadījumā gan atliek tikai vienas konkrētas spoles vaina. Droši vien vajag kaut kādu statistiku, lai noskaidrotu biežāko defektu. Bet visā visumā man bija cits funktieris - gribēju izjaukt, izpētīt konstrukciju, sazīmēt elektrisko shēmu un apdomāt, kā viena bloka vietā varētu izgatavot tā aizvietotāju ar atsevišķām spolēm uz katru sveci un atsevišķu kontroles bloku. Kas zin, varbūt pat beigās vēl bizness ar tādu sistēmu sanāk? :D

User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1734
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re: DI Bloki

Post by zinitis » Thu May 08, 2014 10:07 pm

GuntisG wrote:
Diks wrote:Nu i-netā ir instrukcijas kā viņus remontēt - cik nu kuram veiksmīgi tas izdevies. Jebkurā gadījumā, ja bojātos ir doma mest ārā, sportiskas intereses vadīts, esmu ar mieru savākt, izpētīt sīkāk un, iespējams, saremontēt. Nekādas kosmiskās tehnoloģijas jau tur iekšā nav, lielākā ķēpa ir tikt galā ar tās iekšējās mastikas korektu izvākšanu un, pēc remonta, atjaunošanas.
Rojā man viena no 9000 mētājās. Varu atdot eksperimentiem, jo pašam priekš tā laika droši vien neatliks. Būtu jau labi, ja Tu to remonta procesu safotogrāfētu un ieliktu šeit kopā ar kaut kādu aprakstiņu. Es jau arī esmu lasījis i-netā par DI labošanu. Tur gan atradu tikai aprakstus par to, ka parastitiekot "izšauti" viens tranzistors un daži kondensatori. Tas faktiski nozīmē visa bloka klusēšanu, bet esmu arī dzirdējis nostāstus, ka DI darbojas daļēji - t.i. "izbeidzas" dzirkstele tikai vienā no cilindriem. Tādā gadījumā gan atliek tikai vienas konkrētas spoles vaina. Droši vien vajag kaut kādu statistiku, lai noskaidrotu biežāko defektu. Bet visā visumā man bija cits funktieris - gribēju izjaukt, izpētīt konstrukciju, sazīmēt elektrisko shēmu un apdomāt, kā viena bloka vietā varētu izgatavot tā aizvietotāju ar atsevišķām spolēm uz katru sveci un atsevišķu kontroles bloku. Kas zin, varbūt pat beigās vēl bizness ar tādu sistēmu sanāk? :D
Nav veerts izdomaat velosipeedu,papeeti T8 aizdedzes uzbuuvi....!

User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: DI Bloki

Post by Vilcins » Thu May 08, 2014 10:25 pm

Image
Nu ko,mani laikam ari driz gaida DI kasetes maina,sodien meklejot kaski,biju noskruvejis un opa skatos plaisa :roll:

User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5086
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: DI Bloki

Post by edijs » Thu May 08, 2014 10:39 pm

Bez stresa, es vienreiz ņēmu ārā DI un secināju, ka viens plastmasas pipsiks paliek uzmaukts uz sveces, pilnībā atdalījies no pašas kasetes. :D Teorētiski tur jau sen bija kaut kur jāsit cauri un vai nu jānosvilst vai kaut kādām pazīmēm jābūt. Bet nē, brauca svelpdams.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361

Post Reply