DI Bloki

User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:DI Bloki

Post by Nils »

Kas tur ko iespringt, reizem lietotu kaseti var ieķert pat pa 35ls un nemirst jau viņas tik traki. Negribu piesaukt nelaimi, bet man vēl nav gadījies mainīt nevienam savam auto.
Saab 900 Turbo '81
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:DI Bloki

Post by elmo »

Lawyer, es varu saderēt uz latiņu, ka arī bez DI tavs traktors var apstāties uz ceļa!;)
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:DI Bloki

Post by Gregers »

Te Tu Law nošāvi riktīgi pa savu dārziņu- Di nāve nozīmē maksimums pāris stundas dīkstaves un esi atkal uz ceļa, bet dīzelim ir vismaz piecas pozīcijas kuru nav benzīnsaabam kuras Tevi noliks miera vismaz uz dažām dienām, kā arī izmaksās tikpat vai reizes vairak nekā Di :laugh:
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:DI Bloki

Post by lawyer »

elmo wrote:Lawyer, es varu saderēt uz latiņu, ka arī bez DI tavs traktors var apstāties uz ceļa!;)
Protams, ka var, bet tā iespēja ir salīdzinoši maza, jo nav īsti tādu mezglu, kas šim modelim mēdz pēkšņi izbeigties, bet DI kasete pēc būtības ir bez maz vai garantija, ka kaut kad tas notiks ;)

Šo vairāk kā piecu gadu laikā SDI tikai vienu reizi mani ir atstājis uz ceļa un tas pats bija dēļ sabirzuša pusass gultņa - vecums prasa savu :dry:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:DI Bloki

Post by Gregers »

lawyer wrote:
elmo wrote:Lawyer, es varu saderēt uz latiņu, ka arī bez DI tavs traktors var apstāties uz ceļa!;)
Protams, ka var, bet tā iespēja ir salīdzinoši maza, jo nav īsti tādu mezglu, kas šim modelim mēdz pēkšņi izbeigties, bet DI kasete pēc būtības ir bez maz vai garantija, ka kaut kad tas notiks ;)

Šo vairāk kā piecu gadu laikā SDI tikai vienu reizi mani ir atstājis uz ceļa un tas pats bija dēļ sabirzuša pusass gultņa - vecums prasa savu :dry:
Nu mani arī neviens saab Di dēļ nav atstājis, jo abas reizes kad Di nobeidzās ta pirmstam stradāja nekorekti un paspēju tikt līdz servisam. Ar sarkano airi es ar vienu Di nobraucu 400k km bez problemām neskatoties uz regulāru kerhera pielietošanu motora mazgāšanā. Tā Di problēma vispār manuprat ir nepatiesi izcelta, jo daudz lielāka iespēja, ka noklāsies turba, galvas blīve vai kārba nekā Di pekšņi atteiks bez iepriekšēja brīdinājuma
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:DI Bloki

Post by elmo »

Nu ar tiem DI ir tā, ka viņi vienmēr mirst tā, lai varētu aizklibot līdz servisam, vai drošai vietai kur apstāties! :)
Ir miruši 2 gabali. 1 mira lēni un mokoši, raustīdamies, ar ko tiku līdz Alfa motoram un pēc 30 min man jau bija jauna kasete.
Otrs nosprāga 800 metrus pirms darba, pēkšņi un ar baigo sviluma smaku. Ar atlikušajiem 3 cilindriem aizkliboju līdz darba stāvvietai, smuki ieparkojos un tad "Griffins nevaid miris" padevās un noslāpa.:laugh:

Citas lietas, kas padarīja auto nekustīgu ir: benzīna sūknis, pārtrūkusi drosele, CKP sensors.

Spriežot pēc tā cik daudziem ir bijušas problēmas ar CKP, tad vairāk jābaidās no CKP, nekā no DI! :)
User avatar
platais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 335
Joined: Tue Oct 20, 2009 12:19 pm
Location: Ogre/Riga

Re:DI Bloki

Post by platais »

Mans stāsts garš un sarežģīts - uzliku jaunu orginālo kopš rudens, jo atteica (manuprāt visai nepatīkami ,ja strādā no 4 cilindriem tikai 2-3 , tomēr no malas stulbi un pašam arī pilnīgi nav prieka braukt)gan toreiz esošā, gan pēc laika otra rezerves kasete (otras mašīnas , kurai tā savukārt bija iegādāta lietota, jo pirms tam tās iepriekšējā nobeidzās tā ,ka vispār ne skaņas), pirms nopirku genuīno, piemēriju arī šrotā pilnīgi mirušu un ar to mans mērs bija pilns, lai pēc trim beigtām kasetēm garāžā es tomēr nopirktu jaunu. (ja ieskaita šrota mirušo,kuru nenopirku, tad man bijusi darīšana ar 4 beigtām di)

P.S Pie kam ar vienu no kasetēm varēju tikt apm līdz pus darbam ti kādi 20 km nobraukt un tad saaka raustīties, bet braukt varēja
bet tā rezerves bija tāda,ka ar to varēja braukt nenoteiktu km skaitu, reizēm kad pārliku to tā uzreiz nestrādāja, reizēm pat nedēļu bez probl nobraucu, bet brauciens uz Liepaaju vienu no tām konkretizeeja liidz nepartr raustīklim :D
Saab 9000 CC '91
Saab 99GL '83
Toyota Corolla G6S (TTE)
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:DI Bloki

Post by lawyer »

Diemžēl 9-5 šādu faktoru ir ne mazums :dry:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:DI Bloki

Post by Nīgrais »

Viss kam ir jāizbeidzas, agri vai vēlu izbeidzas.
Nav ko vaimanāt, citādi dzīve kļūst par bēdu ieleju.
:P
Visso
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 210
Joined: Fri Jan 25, 2008 2:49 pm
Location: Olaine

Re:DI Bloki

Post by Visso »

Manējā Pirmā DI cassete arī nobeidzās.Sekojoši :
pēdējās savas dzīves trīs dienas mans 9k sāka ļoti ilgi pielekt līdz vienā rītā ļoti ilgi dabūju startēt līdz sākās dziesma. :)
Aizbraucu līdz darbam labi. Kad vakarā gribēju doties mājās varēju startēt cik vēlos - dzīvības nekādas. Noņēmu Di un smarža -- neapraksāma sasvilis.
Optika, radiatori, virsbūves detaļas u.c. mantas
User avatar
andrisem
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1284
Joined: Mon Oct 06, 2008 3:14 pm
Contact:

Re:DI Bloki

Post by andrisem »

Sveces jau maināt kā paredzēts, vai kad sanāk, tad maināt?
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Visso
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 210
Joined: Fri Jan 25, 2008 2:49 pm
Location: Olaine

Re:DI Bloki

Post by Visso »

Ik pēc 20 - 30k. Pareizās NGK BCPR7ES-11
Optika, radiatori, virsbūves detaļas u.c. mantas
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:DI Bloki

Post by KoreFun »

Pilnīgs "IMHO" bet Platais gadījumā gan škiet, ka kkas autiņa el ķēdēs un sveces dzirksteļveidošanas procesā rāda papildus slodzi uz DI, tāpēc arī vairāki "miroņi" pēc kārtas. Bet no otras puses, kā sāka noziedznieki - kāmēr nepierāda ka esmu vainīgs, vainīgs neesmu. :D Minēt varam cik gribās - secinājuma nekāda.

Jau daudzkārt esmu pārliecinājies, ka tieši tānī brīdī, kad saki ka viss ir ok un autiņš "iet svilpodams" uzreiz notiek kkas. Pārbaudīšu vēlreiz:P, mans stāsts ir tāds:

Šogad maijā būs 3 gadi, kā manā īpašūmā ir tumši zils 9-3Og a.k.a Griffs. Mans pirmais SAABs ar DI. Sveces tika mainītas neregulāri. Pēc nopirkšanas bij ko savest kārtībā, sveces pacietīs vēl.. Tad par svecēm aizmirstām, kkur pa ceļam atcerējos ka kopš pirkšanas nav mainītas sveces. Jau toreiz zināju, ka jāliek atbilstošas NGK. Ok, braucu meklēt vajadzīgās sveces sestdien, jo ir brīvdiena. Vienīgā tuvākā vieta kur atradu vajadzīgas ir tā autobode pretī Vikingiem. Nomainīju un nobraucu gandrīz vai gadu. Vēlāk sarunā ar Arniju netīšām uzzināju, ka 5Ls par 4 gab NGK ir tā kā nedaudz par maz:unsure: Ok, gandrīz gads jau ir nobraukts laikam tā kā jānomaina. Nomainīju un atkal aizmirsu par tiem uz ~pusgadu. Tālāk, meklējot to pareizo spiedienu kuram jābūt attiecīgā brīdī, sveces tika nomainītas. Tālāk mainot pēc ~20-30 tkm (īsti neatceros) uz aci varēja redzēt, ka sveces ir pamatīgi lietotas. Atstarpes tuvu nav tiem atbilstošiem + tam visam no "V" burta uz elektroda nav ne miņas. Mainu vēlreiz.


Protams ka tam visam klāt baigi ietekmē arī braukšanas stils. Manā gadījumā netika izlaists ~90% ziemas trašu. Pilsētā - dinamiski. Varbūt pat dažreiz nedaudz vairāk nekā vnk dinamiski:P Pēdējā vasarā kādas 3 reizes biju vasaras trasē, visdrīzāk, ka tur arī rodās paātrināts sveču nodilums.

Par ko šis garais stāsts, būtībā uz DI? - ne par ko, jo DI tā arī nenosvila! Tā, personīgā pieredze. Personīgais secinājums - jo vairāk minam to pedāli - jo biežāk mainām sveces (ka arī filtrus, eļļas un tt.)

DI nav mainīta kopš Griffa pirkšanas. Kad ir mainīta, vai vispār ir mainīta nevienam nav zināms.

P.S. Pēdējo gadu, kā jau kārtīgs SAABists, bagāžniekā līdzī vadāju rezerves DI :evil:
Peace!
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:DI Bloki

Post by Nils »

KoreFun wrote:Pilnīgs "IMHO" bet Platais gadījumā gan škiet, ka kkas autiņa el ķēdēs un sveces dzirksteļveidošanas procesā rāda papildus slodzi uz DI, tāpēc arī vairāki "miroņi" pēc kārtas. Bet no otras puses, kā sāka noziedznieki - kāmēr nepierāda ka esmu vainīgs, vainīgs neesmu. :D Minēt varam cik gribās - secinājuma nekāda.

Jau daudzkārt esmu pārliecinājies, ka tieši tānī brīdī, kad saki ka viss ir ok un autiņš "iet svilpodams" uzreiz notiek kkas. Pārbaudīšu vēlreiz:P, mans stāsts ir tāds:

Šogad maijā būs 3 gadi, kā manā īpašūmā ir tumši zils 9-3Og a.k.a Griffs. Mans pirmais SAABs ar DI. Sveces tika mainītas neregulāri. Pēc nopirkšanas bij ko savest kārtībā, sveces pacietīs vēl.. Tad par svecēm aizmirstām, kkur pa ceļam atcerējos ka kopš pirkšanas nav mainītas sveces. Jau toreiz zināju, ka jāliek atbilstošas NGK. Ok, braucu meklēt vajadzīgās sveces sestdien, jo ir brīvdiena. Vienīgā tuvākā vieta kur atradu vajadzīgas ir tā autobode pretī Vikingiem. Nomainīju un nobraucu gandrīz vai gadu. Vēlāk sarunā ar Arniju netīšām uzzināju, ka 5Ls par 4 gab NGK ir tā kā nedaudz par maz:unsure: Ok, gandrīz gads jau ir nobraukts laikam tā kā jānomaina. Nomainīju un atkal aizmirsu par tiem uz ~pusgadu. Tālāk, meklējot to pareizo spiedienu kuram jābūt attiecīgā brīdī, sveces tika nomainītas. Tālāk mainot pēc ~20-30 tkm (īsti neatceros) uz aci varēja redzēt, ka sveces ir pamatīgi lietotas. Atstarpes tuvu nav tiem atbilstošiem + tam visam no "V" burta uz elektroda nav ne miņas. Mainu vēlreiz.


Protams ka tam visam klāt baigi ietekmē arī braukšanas stils. Manā gadījumā netika izlaists ~90% ziemas trašu. Pilsētā - dinamiski. Varbūt pat dažreiz nedaudz vairāk nekā vnk dinamiski:P Pēdējā vasarā kādas 3 reizes biju vasaras trasē, visdrīzāk, ka tur arī rodās paātrināts sveču nodilums.

Par ko šis garais stāsts, būtībā uz DI? - ne par ko, jo DI tā arī nenosvila! Tā, personīgā pieredze. Personīgais secinājums - jo vairāk minam to pedāli - jo biežāk mainām sveces (ka arī filtrus, eļļas un tt.)

DI nav mainīta kopš Griffa pirkšanas. Kad ir mainīta, vai vispār ir mainīta nevienam nav zināms.

P.S. Pēdējo gadu, kā jau kārtīgs SAABists, bagāžniekā līdzī vadāju rezerves DI :evil:
Peace!
Pievienojos Romānam, man ir līdzīgs stāsts.
Saab 900 Turbo '81
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:DI Bloki

Post by elmo »

DI ir rūpnīcas brāķis, vai arī smalks marketings, kā nopelnītpapildus $, tas arī viss.
Post Reply