• SAAB 900NG 2.3 1994g motora spilvens
Page 1 of 1

SAAB 900NG 2.3 1994g motora spilvens

Posted: Thu Oct 13, 2011 12:31 pm
by jozlis
Biju uz TA, par 2 divniekiem viss skaidrs (rocene un aizmugurējā tilta sailentbloki. Bet ierakstīja arī 2 par motora stiprinājumu, parādīja man spilvenu, ka norauts (izskatījās kaut kāda trose pārplīsusi, bet pats spilvens vesels - tā man liekas). Es īsti nesaprotu kā viņam pie motora jāstiprinās. Varbūt kāds var ielikt bildi ar veselu to konstrukciju. Vai vispār man ir orģinālais spilvens, jo paskatījos autospares.lv aizmugurējo motora spilvenu un atradu kodu 41 65 510 kam ir šāda bildeImage Neizskatās, ka viņš ar kaut kādu trosi vēl stiprinātos.
Ar finansēm ir kā ir un negribas nopirkt to ko man nevajag. Kā arī gribu pēc iespējas izdarīt visu pats, tiesa zināšanas par auto remontu man ir mazas, bet kā gan citādāk kaut ko iemācīties, ja neko pats neskrūvēšu. Nu sailentblokus es nevaru nomainīt, prese man nav tā, ka tur bez servisa palīdzības neiztikt.

Re:SAAB 900NG 2.3 1994g motora spilvens

Posted: Thu Oct 13, 2011 12:46 pm
by Arnijs
Nu tas, ko te esi ielicis, pat attāli nav līdzīgs 900NG spilvenam. Trose tur vajadzīga, lai pie slodzēm nenorautu to spilvenu, bet - ja jau trose ir beigta, visticamākais ka spilvens arī! jauns (aftermarket) maksās ap 65Ls. Nomainīt vari mēģināt, bet bez motora pacelšanas (vai vismaz nostiprināšanas(bet tad jāņem nost arī kārbas kronšteins)) vai balstrāmja atlaišanas neiztikt. Tā, ka minimums ir vajadzīga bedre, ideālā gadījumā pacēlājs.

Re:SAAB 900NG 2.3 1994g motora spilvens

Posted: Thu Oct 13, 2011 1:30 pm
by jozlis
Man jau likās, ka tā bilde galīgi nelīdzinās tam kas man tur stāv. Biju jau sadomājies, ka man tur kaut kāds cits spilvens iemuhļīts. Trose jau sen kā tam spilvenam ir pārrauta. Tā ka laikam būs vien beigts arī pats spilvens. Bedre ir pieejama domāju, ka nomainīt varētu mēģināt pats. Vai ir vērts to spilvenu meklēt šrotos, vai tomēr pirkt jaunu? Ar šo mašīnu domāju braukt vēl kādu gadu vai līdz izbeigsies sajūgs pavisam, tā ka sataisīt man viņu vajag tā lai izietu skati, nav plāni lietot ilgstoši šo aparātu, pārāk daudz sīkumi mani tomēr neapmierina, par ko sākumā pēc braukšanas ar Opeli es pat neiedomājos.

Re:SAAB 900NG 2.3 1994g motora spilvens

Posted: Thu Oct 13, 2011 11:58 pm
by serch1
MAN HIDROSPILVENS IZMAKSĀJA 60 +20 DARBS. labāk nesačakarēt hidru, ja motors nosēžas, rēķinies pusass iekšējie piļņiki kirdik! smags iekritiens!

Re:SAAB 900NG 2.3 1994g motora spilvens

Posted: Fri Oct 14, 2011 11:32 am
by Arnijs
serch1 wrote:MAN HIDROSPILVENS IZMAKSĀJA 60 +20 DARBS. labāk nesačakarēt hidru, ja motors nosēžas, rēķinies pusass iekšējie piļņiki kirdik! smags iekritiens!
Nav slikti par darbu... Pie mums max 10Ls

Re:SAAB 900NG 2.3 1994g motora spilvens

Posted: Sat Oct 15, 2011 8:48 am
by Visso
Tev ir mehāniskā kārba vai automāts?

Ja mehāniskā - tad aizmugurējais motora spilvens pie manis maksātu 41.22 Ls jauns Corteco. Image

Re:SAAB 900NG 2.3 1994g motora spilvens

Posted: Sat Oct 15, 2011 11:10 am
by Arnijs
Visso wrote:Tev ir mehāniskā kārba vai automāts?

Ja mehāniskā - tad aizmugurējais motora spilvens pie manis maksātu 41.22 Ls jauns Corteco.
nu vispār jau spilveniem ir marķējumi (krāsu kodi) un attiecīgi - dažādas cenas. Šis pēc cenas izklausās 2.0i paredzētais

Re:SAAB 900NG 2.3 1994g motora spilvens

Posted: Sun Oct 16, 2011 5:43 pm
by jozlis
Man ir manuālā kārba.

Re:SAAB 900NG 2.3 1994g motora spilvens

Posted: Mon Oct 17, 2011 9:07 pm
by Visso
Orģinālajiem JĀ , citiem nē.

Re:SAAB 900NG 2.3 1994g motora spilvens

Posted: Mon Oct 17, 2011 9:17 pm
by Visso
Ja augšējā attēla variants tad Lemfroder Tev izmaksās 168,70 Ls

Re:SAAB 900NG 2.3 1994g motora spilvens

Posted: Tue Oct 18, 2011 8:13 pm
by jozlis
Paldies Arnijam. Izrādās norautais spilvens ir bijis par iemeslu aizdomīgajām skaņām no priekšas, kas nepazuda mainot bukses un amartiņus priekšā. Biju jau domājis, ka no tās skaņas 900 SAABam vnk nevar tikt vaļā. Bija jau aizdomas, ka no tā spilvena ir tās klaudzošās skaņas, kas vēl nepazuda, kad tas tika izdarīts. Otrs variants bij amartizatora gultnis.
Taisīt jau tam aparātam vēl ir vairāk kā gribētos. Šobrīd galvenais uz TA sataisīt to ko vajag. Kaut kā attur viņu taisīt ideāli priekš sevis dēļ tā, ka sajūgs var izbeigties un man potītes locītava sāp no viņa smaguma, kad sastrēgumos bieži viņu jāspaida (nav hidrauliskais) un to nu gan samainīt sanāks laba summiņa. Tā, ka par sajūga maiņu, kad tas izbeigsies lēmums būs vai es ar to mašīnu vēl gribu braukt, vai tikt vaļā un censties tikt pie kaut kā bišk jaunāka.