Gustava: Saab 99, "Red Devil II"
Posted: Tue Oct 25, 2011 12:09 pm
Nekādi nevarēju samierināties ar faktu,ka 900og nebija tahometra un pāris dačiki rādija nepareizi, tā nu:
parējās bildes http://imageshack.us/photo/my-images/810/cimg6799n.jpg/
Saab 99, 1983.g.
Galīgi nav laika, taču nevaru vairs garumā vilkt un justies parādā LV Saab saimei.
Īsumā; Saab modelis, kurš mani vienmēr ir uzrunājis visvairāk un stāsts par nonākšanu līdz LV ir mazas etīdes cienigs par ko var prasīt man vai N.K senioram kādā no tikšanās reizēm. Nebija viegli, taču jo īpašāks šis auto kļuva.
Katrā ziņā, aci uz viņu metu jau no vasaras vidus.
Nav nedz pāršūtu griestu kā arī virsbūvei nepieciešama lielāka verība, taču visumā, viss ir ļoti labi un šie mazie defekti(Gundar :laugh: ) , ķļūst pavisam mazznozīmīgi,ja reiz par kaut ko tā pa īstam dedz.
Dīvani ir tas,ka pašmasa un motors ir tāda pati kā ex900og, taču šis velk tā kā bija licies, kā ir jāvelk 2.0 karbulim. Interesē,kas šim ir par primāro kārbas pārnesuma skaitli,ja uz 100kmh ir 2.5 rpm ?
Vēlāk varbūt paturpināšu, bet pamatā, cietais nodoms saka tā - beidzot uztaisīt T5 versiju un pārbūvet ritošo (900/9k konversāciju), galvenokārt, lai būtu uzskates piemērs arī mūsu kopienā. Katrā ziņā drīzumā tiks sastadīts darāmo lietu plāns un, tad step by step,kas visdrīzāk aizņems gadu, varbūt divus, varbūt trīs - negribot solīt nedz sev, nedz maldināt Jūs ar mega ātriem darbu tempiem, jo, lai arī cik dīvaini tas nebūtu, bet auto nav gluži primārā lieta,kurai gribētu novirzīt visu iespējamos līdzekļus.
Braukt ar šo auto ir nereāls kaifs - mazs, stingrs un provcējošs ī.s bad ass B). Topošais GM killer :P !
Līdz vēlākam,
Paldies!
parējās bildes http://imageshack.us/photo/my-images/810/cimg6799n.jpg/
Saab 99, 1983.g.
Galīgi nav laika, taču nevaru vairs garumā vilkt un justies parādā LV Saab saimei.
Īsumā; Saab modelis, kurš mani vienmēr ir uzrunājis visvairāk un stāsts par nonākšanu līdz LV ir mazas etīdes cienigs par ko var prasīt man vai N.K senioram kādā no tikšanās reizēm. Nebija viegli, taču jo īpašāks šis auto kļuva.
Katrā ziņā, aci uz viņu metu jau no vasaras vidus.
Nav nedz pāršūtu griestu kā arī virsbūvei nepieciešama lielāka verība, taču visumā, viss ir ļoti labi un šie mazie defekti(Gundar :laugh: ) , ķļūst pavisam mazznozīmīgi,ja reiz par kaut ko tā pa īstam dedz.
Dīvani ir tas,ka pašmasa un motors ir tāda pati kā ex900og, taču šis velk tā kā bija licies, kā ir jāvelk 2.0 karbulim. Interesē,kas šim ir par primāro kārbas pārnesuma skaitli,ja uz 100kmh ir 2.5 rpm ?
Vēlāk varbūt paturpināšu, bet pamatā, cietais nodoms saka tā - beidzot uztaisīt T5 versiju un pārbūvet ritošo (900/9k konversāciju), galvenokārt, lai būtu uzskates piemērs arī mūsu kopienā. Katrā ziņā drīzumā tiks sastadīts darāmo lietu plāns un, tad step by step,kas visdrīzāk aizņems gadu, varbūt divus, varbūt trīs - negribot solīt nedz sev, nedz maldināt Jūs ar mega ātriem darbu tempiem, jo, lai arī cik dīvaini tas nebūtu, bet auto nav gluži primārā lieta,kurai gribētu novirzīt visu iespējamos līdzekļus.
Braukt ar šo auto ir nereāls kaifs - mazs, stingrs un provcējošs ī.s bad ass B). Topošais GM killer :P !
Līdz vēlākam,
Paldies!