SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves
Posted: Fri Oct 28, 2011 7:27 pm
Nu lūk, nolēmu šajā sadaļā kko iepļurkstēt.
Šis auto visdrīzāk nekad nebūs kkāds īpaši
tūnēts un pārskrūvēts proekts. Vnk vēlos ilustrēt
kā izskatas parasta, lietota 9k ekspluatācijā.
Pie reizes arī iegūšu vietu kur apkopot izmaksas,
bet kāds atbildi uz sev interesējošiem jautājumiem.
Tātad.
Iepirkts vidusmēra 9k 2.3T, automāts.
Melns, komplektacija laba, bet ne pilna, stāvoklis 6/10(diemžēl biju pārak optimistisks, patiesībā 3/10),
bet ar neslikti izmainītu dzinēja karti un kustom griestiem (nopūsti ar baloniņu :laugh: izskatas labi, bet pieskārties nepatīkami, kgan jāpiebilst, ka vairākums pirmajā brīdī domā, ka apšūts ar alkantru :woohoo: )
Pilnīgi beigti spārni un nelielas nepatikšanas ar pr. statņu apakšām.
Citādi nekur nekādu problēmu nav, pat zem sliekšņu uzlikām izcili svaiga krāsa :blink:
Pirkšanas brīdī izskatijās šādi
Šobrīd pateicoties Edijam izskatas šādi
16" un 225/50 tomēr ir zelts, auto vadās krasi labāk un patīkamāk, tajā pat laikā saglabājot pietiekamu komforta daudzumu.
Donors Nodrošināja šādu izskatu
Nu ir pavisam patīkami. Atliek domāt vai nepieciešami 17" diski.
Edit: Domāju, domāju, līdz kādā diena ieraudziju, ka viens lauku veikals par gandrīz pusi no parastās cenas
piedāvā pilnīgi jaunus BBS RG-R kaltos diskus kuri bez jel kādām papildus manipulācijam der 9k.
Protams atteikties nespēju, jo tieši šādus jau igstoši biju vēlējies :)
Diski ir 7,5 platuma, ET10 un tikai 7.7 KG kopā ar skrūvēm, virsū klasiskā 225/45 izmēra riepas, viņas gan nav jaunas,
jo neplānotais pirkums iecirta robu budžetā, bet to gan labosim.
Izskatās šādi (bilde protams nav īsta, jo ārā vel nav īstie apstākļi smukām bildēm,ka arī mans auto nav vel vasarai sagatavots,
bet šis auto izskatās praktiski identiski- viņam apķēpāti pagrieziena lukturi un nolīdusi emblēma, bet man
pa ziemu aplocīta lūpa un iebuktēts spārns).
EDIT: Viena ar kreisās kājas labo pirkstu bildēta tomēr atradās telefonā
Ko varu teikt par šiem diskiem.
Esmu vairāk nekā apmierināts ar pirkumu, jo pirmkārt neskatoties uz to, ka diski ir par collu lielāki nekā Aero
gaita kļuva pat komfortablāka tīri uz svara samazinajuma rēķina (Aero 10,8 šie kā jau mineju tikai 7,7).
Otrkārt patīk, ka nav tik ļoti jauztraucās braucot pa sliktiem ceļiem, jo kaltie diski kā zināms ir ieverojami izturīgaki
un pat ja tos saliec viņi ir taisnojami bez kādam negatīvam sekām.
Bremzēšana un braukšana arī ir kļuvusi savādāka. Neteiksim, ka kardināli, bet auto drusku labak seko gāzes pedālim un
diezgan pamanāmi labak stājās, kā arī kopumā ir sajūta, ka auto ir stipri vieglaks nekā bija.
Kā velvienu blakni varu minet arī to, ka visa visumā skaļa saab piekare tagad ir stipri klusaka.
Tagad laikam tikai jāiepērk Kilen -5cm atsperes, jo citādi ir uzkrītoši džipisks paskats ko man
protams arī visi nepaslinko norādīt :D
Kopumā veci esmu ļoti apmierināts un noteikti iesaku ja vien rodas iespēja iegadāties kaltos disku,
jo viegli diski ir nevien teorētiski labi, bet ar pavisam noteikti labs, vai pat obligats tuninga punkts
katram kurš grib no sava auto ne tikai vizuālo, bet arī pavisam sajūtamu un patīkamu tehnisko uzlabojumu.
Kadā dienā nolēmu, ka esošā Di ir pārāk nožēlojama pēc skata lai ar to turpmāk es spētu samierināties.
Veikalā izvēloties krāsu pie reizes nolēmu arī varstu vāku atsvaidzināt (pie reizes nomainot nezkādēļ tekošo blīvi)
Rezultāts bija labaks nekā gaidiju un laikam tadu krāsu savienojumu izvēlēšos arī profesionālam krāsotājam uzticot vēlāk.
Pagaidām no foto fiksētā viss. Gan turpināsim ja nekas nestāsies ceļā :)
Šis auto visdrīzāk nekad nebūs kkāds īpaši
tūnēts un pārskrūvēts proekts. Vnk vēlos ilustrēt
kā izskatas parasta, lietota 9k ekspluatācijā.
Pie reizes arī iegūšu vietu kur apkopot izmaksas,
bet kāds atbildi uz sev interesējošiem jautājumiem.
Tātad.
Iepirkts vidusmēra 9k 2.3T, automāts.
Melns, komplektacija laba, bet ne pilna, stāvoklis 6/10(diemžēl biju pārak optimistisks, patiesībā 3/10),
bet ar neslikti izmainītu dzinēja karti un kustom griestiem (nopūsti ar baloniņu :laugh: izskatas labi, bet pieskārties nepatīkami, kgan jāpiebilst, ka vairākums pirmajā brīdī domā, ka apšūts ar alkantru :woohoo: )
Pilnīgi beigti spārni un nelielas nepatikšanas ar pr. statņu apakšām.
Citādi nekur nekādu problēmu nav, pat zem sliekšņu uzlikām izcili svaiga krāsa :blink:
Pirkšanas brīdī izskatijās šādi
Šobrīd pateicoties Edijam izskatas šādi
16" un 225/50 tomēr ir zelts, auto vadās krasi labāk un patīkamāk, tajā pat laikā saglabājot pietiekamu komforta daudzumu.
Donors Nodrošināja šādu izskatu
Nu ir pavisam patīkami. Atliek domāt vai nepieciešami 17" diski.
Edit: Domāju, domāju, līdz kādā diena ieraudziju, ka viens lauku veikals par gandrīz pusi no parastās cenas
piedāvā pilnīgi jaunus BBS RG-R kaltos diskus kuri bez jel kādām papildus manipulācijam der 9k.
Protams atteikties nespēju, jo tieši šādus jau igstoši biju vēlējies :)
Diski ir 7,5 platuma, ET10 un tikai 7.7 KG kopā ar skrūvēm, virsū klasiskā 225/45 izmēra riepas, viņas gan nav jaunas,
jo neplānotais pirkums iecirta robu budžetā, bet to gan labosim.
Izskatās šādi (bilde protams nav īsta, jo ārā vel nav īstie apstākļi smukām bildēm,ka arī mans auto nav vel vasarai sagatavots,
bet šis auto izskatās praktiski identiski- viņam apķēpāti pagrieziena lukturi un nolīdusi emblēma, bet man
pa ziemu aplocīta lūpa un iebuktēts spārns).
EDIT: Viena ar kreisās kājas labo pirkstu bildēta tomēr atradās telefonā
Ko varu teikt par šiem diskiem.
Esmu vairāk nekā apmierināts ar pirkumu, jo pirmkārt neskatoties uz to, ka diski ir par collu lielāki nekā Aero
gaita kļuva pat komfortablāka tīri uz svara samazinajuma rēķina (Aero 10,8 šie kā jau mineju tikai 7,7).
Otrkārt patīk, ka nav tik ļoti jauztraucās braucot pa sliktiem ceļiem, jo kaltie diski kā zināms ir ieverojami izturīgaki
un pat ja tos saliec viņi ir taisnojami bez kādam negatīvam sekām.
Bremzēšana un braukšana arī ir kļuvusi savādāka. Neteiksim, ka kardināli, bet auto drusku labak seko gāzes pedālim un
diezgan pamanāmi labak stājās, kā arī kopumā ir sajūta, ka auto ir stipri vieglaks nekā bija.
Kā velvienu blakni varu minet arī to, ka visa visumā skaļa saab piekare tagad ir stipri klusaka.
Tagad laikam tikai jāiepērk Kilen -5cm atsperes, jo citādi ir uzkrītoši džipisks paskats ko man
protams arī visi nepaslinko norādīt :D
Kopumā veci esmu ļoti apmierināts un noteikti iesaku ja vien rodas iespēja iegadāties kaltos disku,
jo viegli diski ir nevien teorētiski labi, bet ar pavisam noteikti labs, vai pat obligats tuninga punkts
katram kurš grib no sava auto ne tikai vizuālo, bet arī pavisam sajūtamu un patīkamu tehnisko uzlabojumu.
Kadā dienā nolēmu, ka esošā Di ir pārāk nožēlojama pēc skata lai ar to turpmāk es spētu samierināties.
Veikalā izvēloties krāsu pie reizes nolēmu arī varstu vāku atsvaidzināt (pie reizes nomainot nezkādēļ tekošo blīvi)
Rezultāts bija labaks nekā gaidiju un laikam tadu krāsu savienojumu izvēlēšos arī profesionālam krāsotājam uzticot vēlāk.
Pagaidām no foto fiksētā viss. Gan turpināsim ja nekas nestāsies ceļā :)