Saab 99 1984
Posted: Wed Nov 23, 2011 1:16 pm
Tātad, kad beidzot šī mašīna ir savesta noteiktā kārtības pakāpē, ir nolemts mēģināt ko citu :) Man vienkārši ir nepieciešami projekti, es neesmu spējīgs sadzīvot ar kaut ko gatavu, nav vēl tas vecums :)
Objekts - Saab 99, 1984.gada 4 durvju sedans ar B201 2 litru motoru ar vienu karburatoru - pats vienkāršakais un izticamākais no 99 motoriem. Motors pārlasīts pagājušoziem, daudz jaunu detaļu. Neuzbāzīgs sporta izpūtējs oriģinālajā diametrā, kas sastāv no 3 rezonatoriem - kluss, bet bez liekas pretestības. Šogad zem skalpeļa tika priekšējā piekare, viss nolietotais savākts jauns, kā arī norestaurēti visiem uz nerviem krītošie vecā parauga suporti - strādā perfekti gan darba bremzes, gan rokas bremze un nekas nekur neklab. Jaunas pusasu ārējās granātas. Svaiga eļļa ātrumkārbā. Norestaurēta motortelpa, pārlasīta visa sajūga hidraulika, svaigs disks un kurvis. Jaunas galvenā bremžu cilindra manžetes. Pamatīgi apstrādāta apakša un arkas ar antikoroziju. Virsbūve nevienā vietā nav metināta, protams, ka bija rūsas punktiņi, kas pa lielam arī visi ir apstrādāti. Virsbūves krāsa pamatā apzīmē tieši 1984.gada mašīnas RietumEiropas tirgū, vienīgais gads, kad 99 bija pieejami platīna zilā metālikā. Pelēkzils velūra salons - nesaplēsts un neizbalējis. Svaigi pāršūti pelēki griesti. Papildus skaņas un vibro izolācija. Redele uz aizmugurējā stikla.
Tā kā 90% viss ir darīts paša spēkiem un vispār tas ir modelis, kas patīk un ir labi "atkosts", tad, godīgi sakot, uzrakstīt visu nav iespējams. Tāpat arī ir pieejams pilns detaļu saraksts par to, ko esmu mainījis un darbu saraksts, kas ir darīts.
Starp citu - reālais noskrējiens - 130 000km. Kāpēc zinu, ka reālais - ļoti lieliski atspoguļojas visos mezglos, kā arī figurēja iepriekšējos dokumentos. Esmu pirmais īpašnieks Latvijā.
Pie mīnusiem ir dažādi vizuālie aspekti, kuriem gluži vienkārši nav pieticis laika - krāsa ir jāpulē un trūkst bamperu līstītes.
Apskatē tikai pozitīvas atsauksmes no inspektora, par perfektā stāvoklī esošu mašīnu un vienīgais reālais vieninieks, kas tika ielikts bija dēļ manas trīšanās ap faktu, vai tiešām nav kaut kas, kas jātāisa :) Rezultātā uz nākamo TA varētu būt jāmaina pakaļējās bremžu šļauciņas, bet nevis tādēļ, ka saplaisājušas, bet gan tāpēc, ka flanči aprūsējuši :)
Svarīgākais? Cena 1700Eur, kas arī ir ielikta SSā, bet nu - esmu draudzīgs cilvēks un ar mani var diskutēt par visu, arī par komplektāciju. Šis modelis tik tiešām ir kā konstruktors.
Kontakti - kā jau parasti: divi 642 nulle 123 un
nauris punkts kalvans aet gmail
Objekts - Saab 99, 1984.gada 4 durvju sedans ar B201 2 litru motoru ar vienu karburatoru - pats vienkāršakais un izticamākais no 99 motoriem. Motors pārlasīts pagājušoziem, daudz jaunu detaļu. Neuzbāzīgs sporta izpūtējs oriģinālajā diametrā, kas sastāv no 3 rezonatoriem - kluss, bet bez liekas pretestības. Šogad zem skalpeļa tika priekšējā piekare, viss nolietotais savākts jauns, kā arī norestaurēti visiem uz nerviem krītošie vecā parauga suporti - strādā perfekti gan darba bremzes, gan rokas bremze un nekas nekur neklab. Jaunas pusasu ārējās granātas. Svaiga eļļa ātrumkārbā. Norestaurēta motortelpa, pārlasīta visa sajūga hidraulika, svaigs disks un kurvis. Jaunas galvenā bremžu cilindra manžetes. Pamatīgi apstrādāta apakša un arkas ar antikoroziju. Virsbūve nevienā vietā nav metināta, protams, ka bija rūsas punktiņi, kas pa lielam arī visi ir apstrādāti. Virsbūves krāsa pamatā apzīmē tieši 1984.gada mašīnas RietumEiropas tirgū, vienīgais gads, kad 99 bija pieejami platīna zilā metālikā. Pelēkzils velūra salons - nesaplēsts un neizbalējis. Svaigi pāršūti pelēki griesti. Papildus skaņas un vibro izolācija. Redele uz aizmugurējā stikla.
Tā kā 90% viss ir darīts paša spēkiem un vispār tas ir modelis, kas patīk un ir labi "atkosts", tad, godīgi sakot, uzrakstīt visu nav iespējams. Tāpat arī ir pieejams pilns detaļu saraksts par to, ko esmu mainījis un darbu saraksts, kas ir darīts.
Starp citu - reālais noskrējiens - 130 000km. Kāpēc zinu, ka reālais - ļoti lieliski atspoguļojas visos mezglos, kā arī figurēja iepriekšējos dokumentos. Esmu pirmais īpašnieks Latvijā.
Pie mīnusiem ir dažādi vizuālie aspekti, kuriem gluži vienkārši nav pieticis laika - krāsa ir jāpulē un trūkst bamperu līstītes.
Apskatē tikai pozitīvas atsauksmes no inspektora, par perfektā stāvoklī esošu mašīnu un vienīgais reālais vieninieks, kas tika ielikts bija dēļ manas trīšanās ap faktu, vai tiešām nav kaut kas, kas jātāisa :) Rezultātā uz nākamo TA varētu būt jāmaina pakaļējās bremžu šļauciņas, bet nevis tādēļ, ka saplaisājušas, bet gan tāpēc, ka flanči aprūsējuši :)
Svarīgākais? Cena 1700Eur, kas arī ir ielikta SSā, bet nu - esmu draudzīgs cilvēks un ar mani var diskutēt par visu, arī par komplektāciju. Šis modelis tik tiešām ir kā konstruktors.
Kontakti - kā jau parasti: divi 642 nulle 123 un
nauris punkts kalvans aet gmail