SAAB 900 NG sajūga trose - nedienas
Posted: Sun Dec 11, 2011 10:37 pm
Heh vakar orientēšanās brauciena laikā nopriecājos, ka beidzot SAABam uz laiku pazuda check engine lampiņa un brauciena laikā nekas nenotika. Šodien aizbraucot līdz centram sajūga trosei kirdikt, laikam vakardienas orientēšanās brauciena (aktīva sajūga spaidīšana) sekas. Pirms kāda pus gada nomainīju pašregulējošo trosi, kura bija beigta uz neorģinālo, ar roku regulējamo. Šodien tai trosei saplīsa stiprinājums pie pedāļa (detaļa ir no plastmasas). Toreiz pirku Grosā to, kas bija uz vietas, droši vien arī tagad tas kas ir uz vietas ir tieši tas pats. Vai var kaut ko darīt, lai tā vieta neplīstu. Nu tak, ja tajā vietā ir tāda slodze, tai detaļai bija jābūt metāliskai. Neatceros kā bija orģinālajai trosei, bet vai ir troses ar metālisku to daļu, kas nemaksā kosmisku summu? Godīgi sakot negribētos, lai tas man kādreiz gadās kaut kur tālāk no mājām, vai vietā, kur daudz luksofori, jo reāli neko bez tās troses īsti izdarīt nevar, vienīgi braukt bez sajūga. It kā māku pārslēgt ātrumus bez sajūga izspiešanas un ikdienā, kad piekūst kreisā kāja, vai ir slinkums spaidīt sajūgu no 2 uz augšu slēdzu bez sajūga izspiešanas, jo tas pedālis ir diezgan ciets. Vienīgi vēl nebija nācies uzsākt pilnībā bez sajūga (Horvātijā tā pati trose bija jāpievelk bet, lai aizbrauktu naktī līdz kādai vietai, kur palikt pa nakti, braucu gandrīz bez sajūga). Šodien braukšanu no centra līdz garāžai uzticēju Bio, paldies viņam, viņš manī viesa pārliecību, ka arī es pats tomēr varētu spēt aizbraukt, bet nu negribējās riskēt, taču izskatījās, ka nav tik traki startēt 1. robā.