• SAAB 9-3 2.2tid 99-2002.gada
Page 1 of 1

SAAB 9-3 2.2tid 99-2002.gada

Posted: Mon Dec 12, 2011 6:42 pm
by Šaicans
Intresē kam vajadzētu pievērst īpašu uzmanību pērkot šādu saabu?
Un uz kurieni varētu aizdzīt pārbaudīt māšīnu pirms pirkšanas un cik tas izmaksā?

Intresē Jūsu domas par šiem auto!
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... gpmln.html

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... okilp.html

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... bkpdl.html

Re:SAAB 9-3 2.2tid 99-2002.gada

Posted: Mon Dec 12, 2011 7:57 pm
by sandruss
Ja ir interese par šādu modeli, tad tikko pie mums viens tāds ienāca no Vācijas,2001 gada 2.2d melnā krāsā,ādas salons (smukais ar turbo uzrakstiem) mašīna baigi sakarīga, nav galīgi nogurusi kā vairākums ss.lv...mašīna vēl nav tirdzniecībā izlikta (uz durvīm ir neliela švīka, uz spidometra 270 000km ar visām apkopēm un grāmatām, protams švīka var pazust un kilometri ar var palikt mazāki...piem.standarta 180 :) ) ar visu reģistrāciju cena būs 3500Eur

Re:SAAB 9-3 2.2tid 99-2002.gada

Posted: Mon Dec 12, 2011 8:27 pm
by Šaicans
bīšku pa sālītu priekš manis...
palieku pie siem variantiem.:dry:

Re:SAAB 9-3 2.2tid 99-2002.gada

Posted: Mon Dec 12, 2011 8:41 pm
by sandruss
Jep, auto ir dārgāks nekā tavi varianti, bet cena atbilstoša auto stāvoklim;) Vācijā viņi pa 1500eur ir pa pilnam, bet nu uz tādiem neceļas roka pirkt.
Būs jau labi, gan jau atradīsi sev atbilstošo variantu, tik uz servisu obligāti aizdzen pirms pirkšanas, vēlams uz tādu kur ar saab nav uz juus, šķiet šeit forumā Arnijs varētu uztaisīt labu diagnozi.

Re:SAAB 9-3 2.2tid 99-2002.gada

Posted: Mon Dec 12, 2011 9:06 pm
by Šaicans
nu kad skatisos, tad dzisu uz to vikingservisu vai kaa tur vinu sauca...

Re:SAAB 9-3 2.2tid 99-2002.gada

Posted: Mon Dec 12, 2011 11:06 pm
by sandruss
uz vikingiem derēs

Re:SAAB 9-3 2.2tid 99-2002.gada

Posted: Tue Dec 13, 2011 9:39 am
by mrpinkeyes
Nu mani pēdējā laikā arī nomoka doma kaut kad vasarā pārdot savu 9-5 Aero un pārsēsties uz pirmās paaudzes 9-3 dīzeli. Tie gaisa gabali, kas katru nedēļu jānobrauc, paģēr tomēr ģimenes īpašumā turēt dīzeli nevis 98E izrijēju. Ko domājat ir racionāls šāds čeiņdžs?

Lai gan ja paskatās pa cik nopirku un cik vēl pēc tam ieguldīju tajā 9-5 nekas baigi racionālais nešķiet :ohmy:

Re:SAAB 9-3 2.2tid 99-2002.gada

Posted: Tue Dec 13, 2011 10:11 am
by uculs
Gāze arī ir variants. Pie tam gan mašīns spriganāks par dīzeli, gan negrabēs kā traktors un vēl izmaksas mazākas, arī jāmaina nekas nav. Vieni vienīgi ieguvumi.

Re:SAAB 9-3 2.2tid 99-2002.gada

Posted: Tue Dec 13, 2011 11:16 am
by lawyer
Sandruss, tas tumši zilais izskatās apskates vērts, tie abi sudrabainie gan tādi nošņurkuši :dry:

9-3og 2.2TiD laikam būs ekspluatācijā pats lētākais no GM Saabiem (ķēde nav jāmaina, nav DI kasešu, visi sensori ir dažas reizes lētāki nekā benzīnniekiem, patēriņš salīdzinoši zems), vienīgie lielie sūdi, kas var notikt:

- nobeidzas galīgi elektromagnētiskais EGR vārsts (dzinējiem no 2000.gada beigām ar 125zs) un nav atjaunojams (jauns tuvu pie LVL 400)
- nobirst augstspiediena sūknis (remontējams, bet savi pāris simti tas jebkurā gadījumā izmaksās)
- pats dzinējs noklapē

Par pēdējiem diviem - nezinu nevienu tādu gadījumu, kad tas būtu piepildījies, bet visas citas dīzeļštelles, kuras nav minētas, var mierīgi un nedārgi atrisināt ;)

Ja brauc kā Mr.PinkEyes - katru dienu no Siguldas uz Rīgu un atpakaļ, tad noteikti 9-3og 2.2TiD ir ļoti izdevīgs variants ;)

Ja jāmīcās ir tikai pa pilsētu un vēl jālej dīzelis pa pilnu cenu, tad gan labāk ne - tādā gadījumā es arī izvēlētos benzīnu, sliktākajā gadījumā benzīnu + gāzi, bet tad arī baigi jārēķina, vai tas ieguldījums gāzes iekārtā tiešām atmaksāsies auto mūža laikā :dry: