• Problemas ar 9000 Trionic
Page 1 of 2

Problemas ar 9000 Trionic

Posted: Mon Jan 16, 2012 9:02 pm
by AGR
Sveiciens Visiem. Ir sada problema - Partaisiju savu Jetronic uz Trionic. Nevaru pielaist. Atnacu pie ta ka var but problemas ar Klokenes datcika gredzenu , kuru es uzliku uz skivoku. Var but kaut kurs var man Ludzu pastastit ka vinu pareizi uzlikt ?Image

Re:Problemas ar 9000 Trionic

Posted: Mon Jan 16, 2012 9:26 pm
by Arnijs
Sorry, labojums...
117 grādu nobīde no AMP (BMT)
Atstarpe līdz devējam 0,4-1,3mm

Re:Problemas ar 9000 Trionic

Posted: Mon Jan 16, 2012 9:30 pm
by AGR
Bet no ka rekinaties sitam gredzenam ? kur tad sanak tas dat4iks staves ? Man vins stav uzreiz zem spriegotaja rulla kronsteina. Cik esmu visur lasijis jabut dat4ikam uz 20 cauruma pec trijiem palaistiem. Image Var but ir kaut kadas bildes ?

Re:Problemas ar 9000 Trionic

Posted: Mon Jan 16, 2012 10:18 pm
by Arnijs
Attiecībā no tā, kur stāv datčiks, tad arī tiek rēķināts viss pārējais! (Sektora pozīcija attiecībā pret AMP) Datčiku var likt kaut vai apakšā. Jāņem vērā nobīde no/pret AMP, . Nevar no viena zināmā un diviem nezināmajiem izskaitļot rezultātu.

Re:Problemas ar 9000 Trionic

Posted: Mon Jan 16, 2012 10:57 pm
by Arnijs
. Image

Re:Problemas ar 9000 Trionic

Posted: Mon Jan 16, 2012 11:26 pm
by AGR
Mdaaaa , uz vardiem tas vis esot smuki , bet ka to visu nomerit tehnologiski. Laikam uzlikshu to gredzenu tada veida lai vinu varetu bi krutit 360 gradu.

Re:Problemas ar 9000 Trionic

Posted: Tue Jan 17, 2012 12:01 am
by AGR
Par bildi Liels tev paldies Arni. Gredzeni pieliku ka vinam jabut, palika tikai nocentret. tad redzesim pielaidisu vai ne. Man sanak ta , masina gandriz jau pielazas, bet liekas ka aizdedze nav noreguleta un nekas nenotiek.

Re:Problemas ar 9000 Trionic

Posted: Tue Jan 17, 2012 8:20 am
by Arnijs
Nu mēģini! Cerams, ka izdosies ;)
P.S. Viens sektors ir 6 grādi. 117 būs starp 19 un 20to, resp devējam jāatrodas pa vidu starp sektoriem

Re:Problemas ar 9000 Trionic

Posted: Tue Jan 17, 2012 8:50 am
by Nauris_t16
Arnijs wrote:Nu mēģini! Cerams, ka izdosies ;)
P.S. Viens sektors ir 6 grādi. 117 būs starp 19 un 20to, resp devējam jāatrodas pa vidu starp sektoriem
Tad sanāk, ka sektors skaitās gan tilts, gan izgriezums? Un, ka sensoram ir jāatrodas uz kantes?
Un, ja sensors atrodas starp 19. un 20. sektoru, tad TDC atrodas starp 5. un 6. sektoru?

T5.5 ir nepieciešams manuāli regulēt aizdedzi?

Re:Problemas ar 9000 Trionic

Posted: Tue Jan 17, 2012 9:51 am
by Arnijs
Ziedoniz... Izgriezums ir 2 sektori. Devējam pozīcijā jāatrodas starp kantēm. (jo uz kantēm būs 19=114 grādi 20=120 grādi) Nekas nav nepieciešams regulēt, ja ir izpildītas zīmējuma prasības. Vnk - ja mainās devēja stiprināšanas vieta, tieši par tik pat ir jāizmaina arī diska nobīde attiecībā pret veco atrašanās vietu.

Re:Problemas ar 9000 Trionic

Posted: Sat Jan 21, 2012 5:40 pm
by AGR
Uztaisiju gredzenu ar skivoku.ImageSodien aizgaju likt. Nekas nemanas ,ir tadi pasi simptomi. Man ir parlasits pilnigi viss dzineis, uzliktas visas kedes, pa metkam viss ir ideali. temp. dat4iki nomainiti. sprauslas nomainitas. sveces nomainitas. Kasete vesela, bloks kartiba. Degvielas padeve esot, aizdedze ir. Nezinu ko darit. Pie ka griesties. PALIDZIET.

Re:Problemas ar 9000 Trionic

Posted: Sat Jan 21, 2012 11:42 pm
by Nīgrais
Hm, un ko gan te var palīdzēt...:(

Re:Problemas ar 9000 Trionic

Posted: Sun Jan 22, 2012 12:01 am
by AGR
Nezinu, variantu men neav. Rit nemsu visu motora vadus ara. salonu visu parlukoju. Paliek tikai motoram vadi. Vairs nav domas. Pie ta visa masina vel stav ara uz stavvietas.Image

Re:Problemas ar 9000 Trionic

Posted: Sun Jan 22, 2012 12:33 am
by Arnijs
Tu te raksti, ka viss ir, bet auto nedarbojas. Tā nemēdz būt. Tātad - kaut kā nav!

Re:Problemas ar 9000 Trionic

Posted: Sun Jan 22, 2012 2:45 am
by AGR
Arnijs wrote:Tu te raksti, ka viss ir, bet auto nedarbojas. Tā nemēdz būt. Tātad - kaut kā nav!
Bet nu ta ari ir. bet izskatas ka normali nenostrada aizdedze. Strada, bet ne taja momenta. vai nepietiek kaut kada sprieguma.:S :blink: