• saab 99 celsana
Page 1 of 3

saab 99 celsana

Posted: Tue May 01, 2012 7:29 pm
by melveris
esmu dabujis saab 99 1969 gada razojums ar hrometiem buferiem un veco paneli.tas eksemrlars kas metaajaas grobinjaa.saaab entjuzasti bija jau ieprieks vinju ieverojusi.nu taa esmu jau vinu izaardijis,salons ir izcelts un tagad pilna sparaa iet metinasana.kad buus laika ieliksu bildes.sapujis bija konkreeti.bagaznieka griidu izgriezu pilniba aaraa,nebija pat veerts laapiit.taapat arii spaarnu stuuri pie bagaznieka.amartizatoru stiprinajumi arii jau luuzt ieksaa salonaa kaa rii vis tas ritenu aizsargs.slieksni liidz burviim arii piniigi beigti.durviim apaksas un stuuri pilniibaa beigti un prieksa spaarnam stuurii pie durviim arii nav.kaa arii ir loti liels caurums ,taads ka var galvu iebaazt prieksaa zem bufera kar kaarbai taads izvirzijums uz aaruu.taalaak salons,itkaa vis ir bet apsivkas sapeleejusas un benkji saulee sadegusi,kaa pieskaraas audumam taa druup kopaa,bet taa pat doma visu ar aadu apvilkt.motors kaadaa staavoklii nezinu,veel neesmu pielaidis.itkaa esot pirms 15 gadiem nolikts ejoš.1.7 karburators ar zilu vaarsta vaaku.

Re:saab 99 celsana

Posted: Tue May 01, 2012 9:09 pm
by Arnijs
Mjā... No Grobiņas līdz Liepājas Metalurgam nav tālu. Neapvainojies, bet pēc apraksta šo auto nav vērts celt. Es savāktu visu, kas var noderēt un meklētu auto ar +/- labu virsbūvi, jo - lai šito restaurētu (un tāpat nekas autentisks tur nesanāks), viņam būtu jābūt desmit eksemplāriem pasaulē.
Viņš nebūs ielikto pūļu un naudas vērts. Ja nu vienīgi entuziasms iet pāri malām, tad kā izejmateriāls mācību treniņprocesam.

Re:saab 99 celsana

Posted: Tue May 01, 2012 9:20 pm
by melveris
taa kaa pats esmu metinatajs tad ruusa man nesagaadaa nekaadas probleemas,tas pat sagaadaa baudu tikt vaalaa no bruunaa veeza.un tad jau paarejais kaa visparastaakaa auto sagatavosana kraasosanai,un salona jau arii vareesu peec savas patikas izveersties nevis atsaat orginalu tikai tapeec ka ir saglabaajies

Re:saab 99 celsana

Posted: Wed May 02, 2012 10:33 am
by lawyer
Hmmm, bet tādā gadījumā - ja Tu to sataisīsi pēc sava prāta, tam vērtība būs tikai Tavā skatījumā - diez vai Tu varēsi to kādam pēc tam pārdot, tādēļ labāk padomā vēlreiz, vai ir vērts celt to lūzni ;)

Re:saab 99 celsana

Posted: Wed May 02, 2012 10:54 am
by Gregers
lawyer wrote:Hmmm, bet tādā gadījumā - ja Tu to sataisīsi pēc sava prāta, tam vērtība būs tikai Tavā skatījumā - diez vai Tu varēsi to kādam pēc tam pārdot, tādēļ labāk padomā vēlreiz, vai ir vērts celt to lūzni ;)
Oooo...klasisks mietpilsonis ierunājās- tas ka cilvēks visu būvēs pēc sava prāta galvenokārt nozīmē to, ka viņam tas vairak patiks nevis, ka kāaaadreiz iespēeeejams būs grūtak nopārdot!
Vienmēr ir izbrīnijuši cilvēki kuri pērk auto atskatoties uz pēcāku pārdošanu! Kādēļ tad vispār jāpērk :) PNekad neizdarīt pa savam prātam lai tik iepriecinātu nākamo īpašnieku :laugh:

Kgan protams arī jāpiebilst, ka arī man liekas samērā traki tik nomirušu auto celt! No otras puses, ja jau visu so veic ar parastiem žiguļiem tad kādēļ neizdarīt ar paretu SAAB!

Novēlu īpašniekam lai pacietība un finanses nepietrūkst, bet gaumes slieksnis lai paliek nepārkāpts!
Ļoti, ļoti ceru pacientu ieraudzīt tehniski lieliskā stāvoklī :)

Re:saab 99 celsana

Posted: Wed May 02, 2012 10:59 am
by elmo
malacis!
Galvenais neaizmirti iemst pa kādai bildei, lai var sekot līdzi procesam arī vizuāli, kas to visu padara daudz interesantāku!;)

Re:saab 99 celsana

Posted: Wed May 02, 2012 2:41 pm
by Nauris_t16
Manuprāt, tieši pirmo gadu 99 jau ir sasnieguši tādu raritātes pakāpi, ka ir vērts celt, ja vispār redz no kura stūra metināt :)

p.s. paredzu problēmas ar oriģinālo triumph 1,7 motoru - detaļu pieejamība līdzinās nullei.

Re:saab 99 celsana

Posted: Wed May 02, 2012 4:01 pm
by melveris
metinasanaa jau lidz pusei esu ticis,durvis savedu kaartiibaa ,pakalas sparni jau ir sametinaati,un pa briivdienaam bagaznieks buus arii pabeikts,taa kaa palicis nav daudz ko metinaat,un tad tik saaksies lielaa sliipeesana spaktelesana un putinasanaas.man arii liekas ka sis modelis ir pelnijis lai vinju uzcel ,veel jo vairaak ka man dikti patiik hromeetie buferi un tas retro panelis.pirms 5 gadiem uzceelu moskvich 407 58 gada,un tas bija veel vairaak sapuvis.ja godiigi tad latvijaa neesu redzeejis nevienu 99 saab ar hrometajiem buferiem.njaa tas motors jau buus cits staasts kad piekersos vinjam un cereesim ka ar laimiigaam beigaam.pieduura arii tas ka uz hrometajiem ritena kalpakiem ir smuki saab uzraksti ar lidmasiinas logo un tas pats arii uz brizgavikiem ,kuri pat diivainaa kaartaa ir saglabajusies.salonaa arii ir hrometas slieksnu uzlikas.baakas vaacins pat ir hromeets ar vaacinu atsleegas caurumam lai nepieput.loti ceru ka pa briivdienaam bildes ieliksu,jo pie datora pieseezoties juutos kaa lauķis jo daudz kas nesanaak un nemaaku.varbuut kaads var ieteikt kur var dabuut resti pakalas logam ,nu taadas kaa ziguliem kaadreiz bija

Re:saab 99 celsana

Posted: Wed May 02, 2012 4:09 pm
by mixeris
Slikti esi skatījies, ka neesi redzējis :)

Re:saab 99 celsana

Posted: Wed May 02, 2012 4:13 pm
by KurBads
ziedoniz wrote:Manuprāt, tieši pirmo gadu 99 jau ir sasnieguši tādu raritātes pakāpi, ka ir vērts celt, ja vispār redz no kura stūra metināt :)

p.s. paredzu problēmas ar oriģinālo triumph 1,7 motoru - detaļu pieejamība līdzinās nullei.
man bija izdevība izbraukt vien dažus km pa naksnīgām Briseles ielām ar tieši `69.g. 99.to ar to triumph motoru, karbuli, freewheel`u (brīvrumbu) ... mmm, labais. Tā mašīna likās tik stingra (lai arī `69.g.), savākta, paredzama, viegli vadāma, stūre griezās tik viegli pat bez pastiprinātāja, brīvrumba, durvju atversanas rokturi super ergonimiskā pozīcijā etc.

reste logam ... jau uz c900 to dabūt ir samērā liels mission impossible, bet pirmo gadu 99.tajam varētu būt vēl grūtāk.

Re:saab 99 celsana

Posted: Wed May 02, 2012 7:16 pm
by Nauris_t16
Pakaļējie stikli visiem vienādi, reste derēs no jebkura gada 99 :)

Jā, ir 99 LV ar hroma bamperiem, bet nu tie ir uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi.

Man arī patīk tas triumph motors, šķita krietni dzīvelīgāks par visiem B201 karburatoriem, ar ko esmu braucis, tiesa, es braucu ar 1,85litru no Tamperes uz Rīgu. Cēliens uz šosejas kā tādam stg1 96 V4, tiesa, tas 99 pats par sevi bija konča :)

Re:saab 99 celsana

Posted: Wed May 02, 2012 9:25 pm
by melveris

Re:saab 99 celsana

Posted: Wed May 02, 2012 10:00 pm
by KurBads
ja nav noslēpums - kurā Latvijas malā notiek šī 99.tā celšana?

Re:saab 99 celsana

Posted: Wed May 02, 2012 10:03 pm
by maris
tieši dzinējam detaļas dabūt var , tikai jāmeklē iekš UK pie Triumph speciālistiem B) ( lēti tas nav :( )Manā skatījumā grūtāk ir ar pārējo - ritošā , bremzes , kārba , sajūgs utt , jo tas viss ir jāmeklē no Saaba , pie kam no 99. līdz aptuveni 74.gada modeļiem B)
Lai veicās :)

Re:saab 99 celsana

Posted: Wed May 02, 2012 10:06 pm
by melveris
atrodos liepaajaa.un ja vis izdosies tad ceru ka nakamvasar vareetu jau kadam saab pasakumam piebiedroties