• Dažādi jautājumi par 9-3
Page 1 of 57

Dažādi jautājumi par 9-3

Posted: Thu Sep 11, 2008 6:32 pm
by donalds_dax
šitāda topika vēl, man liekas, nebija. un - tēmas atklāšanai - šorīt mans 9-3 OG pašā brīvības ielas vidū ļoti pazemojošā veidā atteicās turpināt ceļu uz darbu. noslāpa un vairs nebija piedarbināms. peļķēs nebraucu, benzīns arī nav beidzies. varbūt ir kādas idejas, ko ta šis tā, bez iepriekšējas brīdināšanas?

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Posted: Thu Sep 11, 2008 6:34 pm
by elmo
DI kasete! :)

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Posted: Thu Sep 11, 2008 7:15 pm
by donalds_dax
a man nav DI kasetes, he he. man ir tik senils 9-3 (98. gada), ka tas vēl ir bez DI kasetes.

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Posted: Thu Sep 11, 2008 7:44 pm
by zaz
donalds dax wrote:šitāda topika vēl, man liekas, nebija. un - tēmas atklāšanai - šorīt mans 9-3 OG pašā brīvības ielas vidū ļoti pazemojošā veidā atteicās turpināt ceļu uz darbu. noslāpa un vairs nebija piedarbināms. peļķēs nebraucu, benzīns arī nav beidzies. varbūt ir kādas idejas, ko ta šis tā, bez iepriekšējas brīdināšanas?
Ja liekas, var sasisties :cheer:

http://www.saabclub.lv/index.php?option ... 4&catid=13

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Posted: Thu Sep 11, 2008 7:48 pm
by donalds_dax
zaz wrote:

Ja liekas, var sasisties :cheer:

http://www.saabclub.lv/index.php?option ... 4&catid=13[/quote]

ups, atvainojos. netiks man pirmatklājēja gods.

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Posted: Thu Sep 11, 2008 8:05 pm
by zaz
donalds dax wrote:zaz wrote:

Ja liekas, var sasisties :cheer:

http://www.saabclub.lv/index.php?option ... 4&catid=13
ups, atvainojos. netiks man pirmatklājēja gods.[/quote]

...nu vispār jau admins arī šo sadaļu varēja "pienaglot"

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Posted: Fri Sep 12, 2008 1:20 am
by iRAFAR
donalds dax wrote:a man nav DI kasetes, he he. man ir tik senils 9-3 (98. gada), ka tas vēl ir bez DI kasetes.
Vajadzētu tā kā būt gan...
Var jau būt, ka būs nospēruši, tad toč nav un uz priekšu nekustēs :D
Bet kā to izdarīt braucošam autiņam, lai šoferis nemanītu :dry:

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Posted: Fri Sep 12, 2008 1:54 am
by Arnijs
Bez(turbo)motori nāca bez DI

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Posted: Fri Sep 12, 2008 2:24 am
by iRAFAR
Arnijs wrote:Bez(turbo)motori nāca bez DI
Šito gan nezināju... :blush:

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Posted: Fri Sep 12, 2008 4:01 am
by donalds_dax
vainīgais atrasts - degvielas sūknis. par laimi, nav jāmaina. tā ka nemaz nevajag DI kaseti, lai paliktu uz ceļa.

bet par bezmotoriem gan es nekad neesmu sapratis, kā nieka 20 zs padara bezmotoru par motoru. tas tā, spamam.

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Posted: Fri Sep 12, 2008 4:12 am
by Arnijs
donalds dax wrote:vainīgais atrasts - degvielas sūknis. par laimi, nav jāmaina. tā ka nemaz nevajag DI kaseti, lai paliktu uz ceļa.

bet par bezmotoriem gan es nekad neesmu sapratis, kā nieka 20 zs padara bezmotoru par motoru. tas tā, spamam.
Ar 2.3 vēl var iztikt, bet 2.0 - lai tiktu garām fūrei, vajag bezmaz vai kilometru! Un - pilnīgi vienalga, kurā ātrumā liec. Paātrinājums konstanti nekāds :( un tie +20zs - tur jau nav nieka 20, bet vismaz 25 attiecībā pret 2.3 un 45 pret 2.0 ar LPT. Ar 205 zs versiju salīdzinot, tā bilde krietni iespaidīgāka.

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Posted: Fri Sep 12, 2008 4:51 am
by donalds_dax
Arnijs wrote:Ar 2.3 vēl var iztikt, bet 2.0 - lai tiktu garām fūrei, vajag bezmaz vai kilometru! Un - pilnīgi vienalga, kurā ātrumā liec. Paātrinājums konstanti nekāds :( un tie +20zs - tur jau nav nieka 20, bet vismaz 25 attiecībā pret 2.3 un 45 pret 2.0 ar LPT. Ar 205 zs versiju salīdzinot, tā bilde krietni iespaidīgāka.
es nestrīdos, ar turbīnu ir foršāk, bet man tie cipari nelīmējas. bezturbo 130 zs, lpt 150 zs, hot 205 zs, vēl laikam statos ir ar 185 zs un tad vēl viggen ar 230 zs. bet izplatītākie, man šķiet, vismaz LV ir taisni lpt 150 zs. un kur tur 45 zs starpība? 150 mīnus 130 ir 20!

apdzīt, starp citu, var gluži labi, jāieliek tikai 4 robā. nevar, protams, aizmirst, ka nav nekāds performance car, turklāt, vismaz līdz šodien, man likās, ka bezturbo motors ir ekspluatācijā uzticamāks un lētāks - nav tur nekādas turbīnas un DI, kas draud ar ieberzienu uz 4 ciparu skaitli.

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Posted: Fri Sep 12, 2008 5:07 am
by Arnijs
Bet, kad no 230 zs iesēdies 130 zs - tici vai nē, bet gribas kāpt ārā un sviest atslēgas grāvī! :D

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Posted: Fri Sep 12, 2008 5:19 am
by donalds_dax
Arnijs wrote:Bet, kad no 230 zs iesēdies 130 zs - tici vai nē, bet gribas kāpt ārā un sviest atslēgas grāvī! :D
zinu, mums ģimenē ir arī 9-5 aero, to gan ikdienā lieto sieva. toties otrādi izdarīt (no 130 iesēsties 250) - tīrā bauda.

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Posted: Fri Sep 12, 2008 7:05 am
by zaz
donalds dax wrote:
Arnijs wrote:Ar 2.3 vēl var iztikt, bet 2.0 - lai tiktu garām fūrei, vajag bezmaz vai kilometru! Un - pilnīgi vienalga, kurā ātrumā liec. Paātrinājums konstanti nekāds :( un tie +20zs - tur jau nav nieka 20, bet vismaz 25 attiecībā pret 2.3 un 45 pret 2.0 ar LPT. Ar 205 zs versiju salīdzinot, tā bilde krietni iespaidīgāka.
bezturbo 130 zs, lpt 150 zs, hot 205 zs, vēl laikam statos ir ar 185 zs un tad vēl viggen ar 230 zs.
Par Vigenu, vai viņam vienkārši iebāzts 2.3 HOT dzinējs no 9-5 Aero ar tādu pat smadzeni ka 9-5, vai ir kādas dziļākas nianses? :unsure:

Drošvien Arnijs varēs ko pateikt?