Uz tāda veida darbiem es vēl nebiju noskaņojies, bet, kas jādara, tas jādara, vismaz viens no galvenajiem mezgliem būs kārtībā.
Briesmīgākā aina atklājās noņemot kārbu un galvu (ir jau bijusi remontēta), karterī ir tādas šausmas (dubļi), ka ar esošajām šālēm un kloķeni būtu pieticis apm. vienam stiepienam līdz 100km/h. Kloķene nu jau būs jāslīpē vai jāņem no kāda cita motora, kas krājumos.
Arī bloks ar virzuļiem nav nekas spīdošs...
Līdzīgs stāsts ar dz.sistēmu, noņemot galvu secināts, ka daļa kanālu ir diezgan aizauguši un iekšā visādi sabiezējumi, man šķiet, ka tādu pat izskalot, neizjaucot bloku, nav reāli...
Pieņemu, ka daļa šmuces izlīda pēc tam, kad nomainīju eļļu un tā visa draza no kartera tika momentā uzrauta augšā. Pēc jaunas eļļas ieliešanas auto tika pielaists pāris reizes un divas reizes uz dažām min. sasniedza normālu darba temperatūru, tas arī viss, bet eļļa karterī pēc kārbas noņemšanas bija melna kā piķis.
īsāk sakot, jo tālāk to motoru redzu izjauktu, jo sliktāk ap dūšu paliek...
Mācība ir, ilgāk stāvējušu auto vienkārši nedrīkst darbināt, kamēr viss nav iztīrīts un izskalots.
Lai arī sākums ir skarbs, tas viss ir ļoti interesanti, pilnīgi cita pasaule, pat aizraujoša. Nu jau ir apzināti arī iespējamie risinājumi remontam un jācer, ka viss iecerētais izdosies.
Bet galvenais ir tas, ka man nepaslīdēja kāja, jo ar visu šito čakaru jau startā, mierīgi būtu sanācis ievilkt Trinoc'u ar visu 16v galvu. Smieklīgākais ir tas, ka to izdarīt pat būtu vieglāk un lētāk, par cik 9k Trionic detaļas ir kilogramiem. :laugh:
Ja tas būtu bijis kāds jaunāka gada T8, es to apsvērtu ļoti nopietni, bet šim - nē, vēl nē. Gan es vēl paspēšu. :)
p.s. uz Minhauzena pasākumu nebūšu, man ir ko darīt, lai vai kā, bet es ar šo auto gribu izbraukt jau šovasar. :laugh: