• Tikt pie 9000 Aero
Page 1 of 1

Tikt pie 9000 Aero

Posted: Tue Sep 17, 2013 1:11 am
by Silver
Vēlos 9000 Aero, bet secināju, ka mūsu tirgū tas ir liels retums. Mobile.de šad un tad parādās daži eksemplāri, bet par kosmisku cenu. Kādi vēl ir varianti tikt pie kārotā par pieņemamu cenu?
Ja paņem kādu "angli" un pārtaisa?
Ja paņem kādu 2.0 bez rūsas un pārliek visu nepieciešamo?
Bet labi donori arī nemetājas uz ceļiem.
m?

Re: Tikt pie 9000 Aero

Posted: Tue Sep 17, 2013 7:55 am
by edijs
Tieši tā - mūsu tirgū pavīd nu ļoti reti. Ja parādās, tad katrs ar savām niansēm - vienam rūsa, otram ķēde, trešam kārba, utt. Ja būs plus mīnuss viss kārtībā, tad rēķinies, ka arī cena nebūs maza. Un tad jādomā, vai gribi nolocīt sākumā vairāk un dabūt labāku izejmateriālu, vai arī labāk nopirkt pabrauktu aparātu un tad cīnīties ar dzirnavām pats.

Laiciņu atpakaļ brālēna sencis par 1k Ls nopirka vienu sarkanu Aero no cilvēka, kurš apgalvoja, ka tur viss čiki briki, kopts un lolots, utt. Nuu, pirmā brīdī likās, ka par tādu cenu varbūt tiešām nav sliktākais variants, sapuvis nav, uz priekšu iet, salons normāls. Nepagāja ilgs laiks, kad sāka nekorekti uzvesties motors (kā izrādījās, kādu laiku braucis bez gaisa filtra - jo iepriekšējais saimnieks apgalvoja, ka visi filtri mainīti, un jaunais saimnieks neiedomājās, ka gaisa filtrs varētu nebūt vispār), tad salūza arī kārba. Bet, tā kā bundža ir ok, tad tiek likts iekšā cits motors, tiek meklēta kārba un auto atkal būs ielās. Stāsts tātad par to, ka nevajag par štuku cerēt nopirkt konfekti. Tas mans melnais Black Jet arī maksāja štuku ar visu to, ka motoram nebija aiz kalniem ķēdes maiņa. Paņēmu būtībā kā labu bundžas materiālu, jo motoru liku iekšā citu, kārbu citu, salonu arī nomainīju, jo vecais nebija gana labs, tad vēl piekares uzlabojumi, izplūde, utt. Sīkums pie sīkuma, bet pie sākotnējās štukas ātri vien salasījās klāt otra štuka.

Iz pieredzes - galvenais, lai bundža laba, jo pārējo var sataisīt. :) Motoru var nomainīt, kārbu arī, salonu var sašūt vai ielikt citu, bamperus nokrāsot un pārlikt, utt. Bet, ja auto ir ar n maziem rūsas aizmetņiem (parasti vietās, kur bijis dauzīts, kaut viegli, un taisīts pa lēto), tad vienā brīdī rokas nolaižas un no ieguldītā darba nav jēgas.

Pieņēmu, ka pārtaisīt angli varētu nebūt tik grūti, jo, cik esmu jaucis donorus, šiem tur caurumi būtībā paredzēti priekš abiem variantiem. Bet velc no angļiem ātri, kamēr man vēl ir divi donori ar stūri kreisā pusē. :D

Re: Tikt pie 9000 Aero

Posted: Tue Sep 17, 2013 8:42 am
by GuntisG
Tā lielākā šaize jau ir, ka vairums 9000 ir pamatīgi rūsas sagrauzti. Manuprāt ir divi varianti:
1. ilgi meklēt un pirkt gatavu labu airi par dārgu naudu (visticamāk, ka ne jau Latvijā);
2. sameklēt 9000 donoru ar labu virsbūvi un pārējo būvēt pašam - arī beigu beigās būs dārgi, bet šim variantam ir divas priekšrocības 1) nebūs viss piķis jāatloba uzreiz; 2) pašam vismaz būs kāda pārliecība par tiem mezgliem, ko esi licis.

Lai gan tagad man ir 9-5 ar gandrīz visām fīčām (trūkst tikai elektriski nolokāmu spoguļu), tomēr gribas to 9000 jo tas bija auto ar visērtākajiem sēdēkļiem un vislabāko jaudas/komforta/izmaksu attiecību no visiem, ar kādiem vien esmu braucis.

Re: Tikt pie 9000 Aero

Posted: Tue Sep 17, 2013 8:50 am
by elmo
9k izejmateriāls jādzen no siltajām zemēm, kur tas auto sāli vispār nav redzējis!

Re: Tikt pie 9000 Aero

Posted: Tue Sep 17, 2013 7:08 pm
by Silver
elmo wrote:9k izejmateriāls jādzen no siltajām zemēm, kur tas auto sāli vispār nav redzējis!
Aga, pusgadu atpakaļ mobile.de bija viens Aero no Spānijas, viens no pēdējiem gadiem, laikam par 4500 Eur, ja atceros. Tas bija smuks, bez neviena rūsas plekīša. Nu vismaz tā izskatījās:)

Re: Tikt pie 9000 Aero

Posted: Tue Sep 17, 2013 7:45 pm
by Silver
edijs wrote: Pieņēmu, ka pārtaisīt angli varētu nebūt tik grūti, jo, cik esmu jaucis donorus, šiem tur caurumi būtībā paredzēti priekš abiem variantiem. Bet velc no angļiem ātri, kamēr man vēl ir divi donori ar stūri kreisā pusē. :D
Nu tik ātri nevilkšu, drīzāk uz pavasara pusi.
Un cik izmaksās tas pārlikšanas prieks? Cik manīju, figurēja cipari ap 300-400 Ls.
Plus vēl CSDD reģistrācija...
Un gāze... kopā jau virs 1000 Ls saskrien :)

Re: Tikt pie 9000 Aero

Posted: Tue Sep 17, 2013 9:07 pm
by edijs
Es laikam kuram katram neuzticētu stūres pārlikšanas operāciju.. Vai nu Arteh, vai savām rociņām, citiem ticības nav. Jaucot donorus, ir radusies sajūta, ka tomēr pārāk daudz tur ir mezglu, kurus, pārliekot stūri, var sataisīt gan ļap ļap variantā, gan tiešām rūpīgi. Kad viss jau būs saskrūvēts kopā, tu nezināsi, kas lācītim vēderā. Un vai kāds priekš tevis taisīs tā, kā tu pats taisītu priekš sevis? Diez vai.

Bet par bundžas donoru jā - ja grib kaut ko tiešām labu, tad laikam jau no siltākām zemēm. Pa Latviju brauktie vairumā gadījumu ir katrs ar savām niansēm, perfekts (un pat ne tuvu tam) nav neviens. Tikai jāpadomā kārtīgi, cik ilgi tu ar to auto vēlies braukt un cik vēl tūkstošus ieguldīt. :) Ka nesanāk tā, ka vienā brīdī rokas nolaižas un "projekts" tiek nolaists podā.

Re: Tikt pie 9000 Aero

Posted: Wed Sep 18, 2013 10:13 pm
by fimbars
Mja..Man ari parnem velme pie 9-5 piepirkt klat 9K. :D Divaini..

blocket.se/dalarna/Saab_9000_Aero_270_h ... =7&w=3 pa sito lapu vajag parakties,dazreiz uzpeld interesanti eksemplari un talu pakal nav japeld.

Re: Tikt pie 9000 Aero

Posted: Thu Sep 19, 2013 11:52 am
by ZingZeng
jau sabijos, ka mans ex auto tiek tirgots Zviedrijā, bet nē šis ir ar tomatkārbu :mrgreen:

Re: Tikt pie 9000 Aero

Posted: Thu Sep 19, 2013 12:08 pm
by KurBads
ZingZeng,

Lūdzu atsaucies! nosūtiju PM un arī mailu ...

Sorry par offtopic!

Re: Tikt pie 9000 Aero

Posted: Thu Sep 19, 2013 12:58 pm
by ZingZeng
Jau atsaucos :roll: