Tieši tā - mūsu tirgū pavīd nu ļoti reti. Ja parādās, tad katrs ar savām niansēm - vienam rūsa, otram ķēde, trešam kārba, utt. Ja būs plus mīnuss viss kārtībā, tad rēķinies, ka arī cena nebūs maza. Un tad jādomā, vai gribi nolocīt sākumā vairāk un dabūt labāku izejmateriālu, vai arī labāk nopirkt pabrauktu aparātu un tad cīnīties ar dzirnavām pats.
Laiciņu atpakaļ brālēna sencis par 1k Ls nopirka vienu sarkanu Aero no cilvēka, kurš apgalvoja, ka tur viss čiki briki, kopts un lolots, utt. Nuu, pirmā brīdī likās, ka par tādu cenu varbūt tiešām nav sliktākais variants, sapuvis nav, uz priekšu iet, salons normāls. Nepagāja ilgs laiks, kad sāka nekorekti uzvesties motors (kā izrādījās, kādu laiku braucis bez gaisa filtra - jo iepriekšējais saimnieks apgalvoja, ka visi filtri mainīti, un jaunais saimnieks neiedomājās, ka gaisa filtrs varētu nebūt vispār), tad salūza arī kārba. Bet, tā kā bundža ir ok, tad tiek likts iekšā cits motors, tiek meklēta kārba un auto atkal būs ielās. Stāsts tātad par to, ka nevajag par štuku cerēt nopirkt konfekti. Tas mans melnais Black Jet arī maksāja štuku ar visu to, ka motoram nebija aiz kalniem ķēdes maiņa. Paņēmu būtībā kā labu bundžas materiālu, jo motoru liku iekšā citu, kārbu citu, salonu arī nomainīju, jo vecais nebija gana labs, tad vēl piekares uzlabojumi, izplūde, utt. Sīkums pie sīkuma, bet pie sākotnējās štukas ātri vien salasījās klāt otra štuka.
Iz pieredzes - galvenais, lai bundža laba, jo pārējo var sataisīt.
Motoru var nomainīt, kārbu arī, salonu var sašūt vai ielikt citu, bamperus nokrāsot un pārlikt, utt. Bet, ja auto ir ar n maziem rūsas aizmetņiem (parasti vietās, kur bijis dauzīts, kaut viegli, un taisīts pa lēto), tad vienā brīdī rokas nolaižas un no ieguldītā darba nav jēgas.
Pieņēmu, ka pārtaisīt angli varētu nebūt tik grūti, jo, cik esmu jaucis donorus, šiem tur caurumi būtībā paredzēti priekš abiem variantiem. Bet velc no angļiem ātri, kamēr man vēl ir divi donori ar stūri kreisā pusē.