• Saab 9-5 V6
Page 1 of 5

Saab 9-5 V6

Posted: Fri Oct 11, 2013 6:21 pm
by Sandis85
Čau.
Esmu uzlūkojis šo modeli. Fotogrāfijās viss ir perfekti (svežijs), pilnākā komplektācija un nobraukums labs. Zinu, ka tas nav Aero, bet tomēr tik ļoti neatpaliek. Sliktāk jau viņš neies, kā visi 180-185 zirdzīgie saab, kā itālijas aero, 9-5 un 9-3 ar tiem 185Zs
Esmu uzzinājis, ka motoram nav ķēde, bet siksna, kas esot labāk remonta izmaksās. Maziņā turbīnīte nav tik ideāla, kā gribētos. Benzīna patēriņš - ar to ok., gāze iekšā.
Vai ir kkas negatīvs, kas liek nomest acis no viņa?! (Jo par summu, kādu pārdod, neko reālāku vai līdzvērtīgu nopirkt nevar! Ja nu vienīgi Zviedrijā, ja palaimējas)
P.S. šī gada TA izieta uz pirmo sitienu bez jebkāda aizrādījuma. Pinīga nullīte.

Re: Saab 9-5 V6

Posted: Fri Oct 11, 2013 8:56 pm
by lawyer
Pirmkārt, izbrauc ar to eksemplāru un nopēti kārtīgi dzīvē, otrkārt (ja vēlies turpināt), aizdzen uz diagnostiku ARTEH - tur paskatīsies, kāds īsti "svežaks" ir tas auto ;)

Re: Saab 9-5 V6

Posted: Fri Oct 11, 2013 8:59 pm
by elmo
Diemžēl neesi ielicis saiti uz sludinājumu, tāpēc grūti komentēt konkrētu auto un cenu, nezinot ne auto, ne cenu!
Visā visumā Griffins ir komfortabls auto, labi nopakots, ļoti mīksts uz bedrainajiem ceļiem, un pateicoties labai griezei pie zemiem apgriezieniem ar to ir daudz patīkamāk braukt pilsētas korķos kā ar AERO. Uz šosejas protams ir cits stāsts, nebūs tik sprigans kā AERo, bet īpaši apdalīts arī nejutīsies.
Tā kā man ir gan Griffins, gan AERO, tad ir izveidojies zināms priekšstats gan par vienu, gan otru.
Jebkurā gadījumā silti iesaku auto pirms pirkšanas aizdzīt uz diagnostiku pie Arteh Vestienas ielā 2. Ja nopirksi nokautu zirgu, būsi ļoti vīlies!

Ja neko jēdzīgu sagāzēto Griffinu tirgū neatradīsi, varu izrādīt arī savējo, bet ne ātrāk par 25.oktobri. Fiziski nebūšu Latvijā.

Re: Saab 9-5 V6

Posted: Fri Oct 11, 2013 11:08 pm
by Sandis85
manai tālākai zināšanai. Ja kkādas probas ar dzinēju, Aero motoru var ielikt bez problēmām?

Re: Saab 9-5 V6

Posted: Fri Oct 11, 2013 11:11 pm
by elmo
Sandis85 wrote:manai tālākai zināšanai. Ja kkādas probas ar dzinēju, Aero motoru var ielikt bez problēmām?
Visu var ielikt, kaut vai no reaktīvā iznīcinātāja, bet cik tev tas izmaksās!? :think:

Re: Saab 9-5 V6

Posted: Fri Oct 11, 2013 11:44 pm
by Sandis85
nu, motora ielikšana būs 120Ls, bet vai motors būs atrodams pa labu cenu un labu ķēdi.
Bāc elmo, tu mani drusciņ nosēdināji uz zemes! Nauda jau ir kaujas gatavībā, bet itkā jau man ir vēl laiks 4mēn lai piekrātu klāt naudiņu. Vnk pēc sludinājuma un CSDD, viss ir ok. + gāze iekšā.

Biju atmetis skatu uz Saab pusi, ja nu vienīgi nav kāds labs piedāvājums ar Gāzes iekārtu. Parādījās šis saab un atkal grib ķert mani vecās HOT sajūtas no CSE laikiem.

Re: Saab 9-5 V6

Posted: Fri Oct 11, 2013 11:48 pm
by Ainars
cik plaano teret iegadei?

Re: Saab 9-5 V6

Posted: Fri Oct 11, 2013 11:52 pm
by edijs
Tas, ka gāze ir jau iekšā, ne vienmēr ir baigais pluss.. jo tu nezini, kas lācītim vēderā un kā tas uzvedas. ;) Nav jau visas gāzes iekārtas vienādas, arī uzlikt tās var dažādi. Ne velti stāsti dažādi - viens brauc laimīgs, citam neiet, raustās, smird, utt.

Re: Saab 9-5 V6

Posted: Sat Oct 12, 2013 3:22 pm
by Flesh
Es personīgi nekad nepirktu auto ar jau uzstādītu gāzes iekārtu - uzskatu to par lielu trūkumu! Jo ja likta Latvijā neticu, ka kāds ar normāli ejošu pie esošās situācijas viņu tirgotu nost, parasti tas ir tad ja viņa gļuko un nevar sataisīt vai neveiksmigi ielikta tad mēgīnājums atgūt ieguldītos līdzeķlus. Ja Likta ārzemēs parasti ir problēmas atras kādu, kas tev viņu sakarīgi apkops! Plus tu nekad nezini cik auto ir reālais nobraukums ar to iekārtu, jo gāzes iekārtām ir svarīgs nobraukums, jo daudzas komponentes sistēma nav ar mūža garantiju, ir redzētas piemerams sprauslas kam ir tikai 60k nobraukumam paredzētas!!! Un pēdējos divos gados Latvijā jau katram auto brendam ir labi specializēti gāzes licēji, un cenas arī pieņemamas no 500-1000 Ls par labiem risinājumiem. Kas reali pus gadā vai gada laika atmaksājas.

Un runājot par ss.lv sludinājumiem lētučiem uz 9-5 saab, es būtu ļoti skeptisks... Savulai pats vienu tādu iegādājos arī tehniskā izieta ar pirmo un tolaik pat saab centrs neko dižu neteica, vēl līdz šai dienai neesmu visas blusas izķēris :( teikšu tā ka 4 gadu laikā būsu ielicis ap 1,5x no auto sākuma cenas. Un tur pat neietilps gāzes iekarta cena un tādas extras kā kēdes maiņa, teoretsiki vēl priekšā...

Un ja godīgi, ja nebūtu Arteh domājams būtu atmetis ar roku, jo saab kaut kā nav BMW vai AUDI vai VW, kas daudzkur kvalitatīvi remtējams...

Re: Saab 9-5 V6

Posted: Sun Oct 13, 2013 11:57 am
by Wilsons
Cik ArTeha izmaksa nomainit dzinejam kēdi? saku apsvert ar tadu domu un gatavoties tam,jo kad iegadajos auto,kede iztiepums biju tuvu robezai kad jamaina,apmeram 20k vel teica ka varot mierigi noripinat ar veco keedi...2.3t 2000g aero modelim..un cik laiku tas prasa,lidz auto aizdzenu un sanemu to atpakal?

Re: Saab 9-5 V6

Posted: Sun Oct 13, 2013 1:07 pm
by Ainars
cik atceros tur izmaksas svaarstaas .
ja celj aaraa motoru, visadas brinumu lietas var ieraudzit. sakot ar nolauztaam kolektora shpilkaam beidzot ar beigtiem visiem spilveniem un balstraamja bukseem... jo uz vecajiem tak atpakalj neliksi
rekjini vismaz 700Ls

man bij ~900Ls

Re: Saab 9-5 V6

Posted: Sun Oct 13, 2013 1:46 pm
by Wilsons
700-900 ls,ehh tā ir liela nauda,ņemot vērā cik tā mašīna ir vērta,biju domajis 400-500,ne vairāk...

Re: Saab 9-5 V6

Posted: Sun Oct 13, 2013 5:22 pm
by Ainars
Tagad redzi Kapec tik daudz agrino gadu 9-5 pa leeto dabujami. :)

[ Post made via iPhone ] Image

Re: Saab 9-5 V6

Posted: Sun Oct 13, 2013 6:29 pm
by Wilsons
Cilvēks no ArTeha teica kas tas izmaksājot no 450-500ls(ar papildarbiem un ellas mainu) taka tu man te stasti pekstinu,varbut agrak vikinga tadu cenu plesa!!!

Re: Saab 9-5 V6

Posted: Sun Oct 13, 2013 8:28 pm
by edijs
Tikai pliku ķēdi nomainīt - gan jau tā arī ir. Bet kā jau Ainārs teica, vecam auto, kuram kādu laiku nekas motortelpā nav darīts, tur var pie reizes pieķert klāt arī kaudzi citu sīkumu. Protams, tevis paša izvēle, vai to darīt vai nē, bet, ja motors ir ārā, tad kāpēc gan nesavest kārtībā mezglus, kurus kaut kad tuvākā laikā tāpat vajadzēs aiztikt. Tie paši spilveni - ja vecie padzīvojuši, tad ieskrūvēt vietā jaunus brīdī, kad motors ir ārā, būs 10 minūšu jautājums (es vados pēc 9k, par 9-5 precīzi nezinu), savukārt, ja tas vēlāk jādara jau ar motoru iekšā... saproti pats, par darbu sanāks jau krietni vairāk. Motoram jau iekšā arī kaudze visādu komponenšu - ja reiz būs nolikts uz galda un ar pauri nost, roka var paslīdēt papildus ķēdei nomainīt vēl kaut ko. :) Sīkums pie sīkuma un uz detaļām vien vēl daži simti var savākties diezgan ātri.