• 9-5 īpatnība
Page 1 of 2

9-5 īpatnība

Posted: Mon Nov 25, 2013 6:56 pm
by Vilums
Sveiki!
Tā nu atgadījās, ka pienāca laiks mainīt kārbu (mehānika). Kārbu nomainīju un devos ceļā,līdz pie krustojuma sāka lēkāt apgriezinieni motoram. Nu neko, braucu un ik pa laikam raustos :-), nepaiet ilgs laiks, kad arī check engine liek par sevi manīt. Auto paraustās, tad atkal iet kā nekas nebūtu bijis, sajūtas tādas, ka kāda no svecēm nestrādā vai arī ir aizmesta..., sveces gan salīdzinoši nesen mainītas, tāpēc bažas par akūtāku diagnozi pieaug. Uzmetot uz SID degvielas patēriņu, tas ir tuvu 16l (vidējais) braucot pa šoseju. Neko nesaprotot, griezos riņķī un devos uz mājām. Nākošā dienā ar cerību, ka , iespējams, tas tikai gļuks, devos notestēt auto vēlreiz. Paverot motora parsegu secinu, ka dzeses šķidrums kļuvis nelīmenī, lai gan arī agrāk auto nav izcēlies ar vienmērīgu dzeses šķidruma līmeni, tomēr, šoreiz laikās, ka jāpielej vairāk nekā agrāk.... Ok, braucu, nekas nemainās, spītīgi deg check engine un motors raustās. Noņēmu akumulatora klemmi un nedaudz pagaidījis, startēju auto - viss tāa it kā nekas nebūtu bijis, ne raustās, ne arī jelkādi uzraksti, tiesa gan, novēroju, ka motoram uzsilstot pie darba temperatūras, brīvgaitā nedaudz staigā "peld" apgriezieni un arī motora dziesma neskan pēc notīm. Līdz sveču maiņai netiku, diemžēl, nebija laika un bija jādodās atpakaļ uz daba vietu, kas nav LV. Tā lūk, skatīšos, kas būs un informēšu. Vai ir bijis šeit kādam kas līdzīgs, būtu interesanti un lietderīgi uzklausīt pieredzes stāstus.
P.S. drīzākajā laikā mēģināšu aprakstīt savu pieredzi ar saab tam aatiecīgajā sadaļā.
Paldies.

Re: 9-5 īpatnība

Posted: Sun Dec 01, 2013 11:06 am
by Vilums
Uzsilst līdz darba temperatūrai un sāk peldēt apgriezieni. Noņēmu kaseti un ievēroju, ka tajā ir neliela plaisa. Vai tas varētu būtu vainojas pie šāda brīnuma?

Re: 9-5 īpatnība

Posted: Sun Dec 01, 2013 1:27 pm
by elmo
Vilums wrote:Uzsilst līdz darba temperatūrai un sāk peldēt apgriezieni. Noņēmu kaseti un ievēroju, ka tajā ir neliela plaisa. Vai tas varētu būtu vainojas pie šāda brīnuma?
Dabū citu kaseti, ko pamēģināt, tad atbilde būs rokā! :wink::wink:

Re: 9-5 īpatnība

Posted: Sun Dec 01, 2013 5:29 pm
by Vilums
nu tā vien būs jādara, tikai padārgs tas prieks :(

Re: 9-5 īpatnība

Posted: Sun Dec 01, 2013 7:35 pm
by envoy
Runa bija par to, ka vispirms jādabū kasete notestēšanai. Citādi var sanākt dubultdārgs prieks, ja izrādās, ka vaina nav kasetē.

Re: 9-5 īpatnība

Posted: Sun Dec 01, 2013 10:43 pm
by JimBeam
Jautājums - kas par šaizi, ka uz aizmuguri pūš aukstu gaisu, gan pa apakšējiem kanāliem, gan pa vidus pūtēju. Tai pat laikā pa visiem priekšas pūtējiem pūš siltu. Neticu, ka ziemeļu auto kaut ko fabrikā nav ieplānojuši :-)
Vai 9-5 salona apsildei 2 atsevišķas pečkas vai kas tur par šaizi, ka uz aizmuguri auksts nāk?

[ Post made via Android ] Image

Re: 9-5 īpatnība

Posted: Sun Dec 01, 2013 11:42 pm
by Bārda
JimBeam wrote:Jautājums - kas par šaizi, ka uz aizmuguri pūš aukstu gaisu, gan pa apakšējiem kanāliem, gan pa vidus pūtēju. Tai pat laikā pa visiem priekšas pūtējiem pūš siltu. Neticu, ka ziemeļu auto kaut ko fabrikā nav ieplānojuši :-)
Vai 9-5 salona apsildei 2 atsevišķas pečkas vai kas tur par šaizi, ka uz aizmuguri auksts nāk?

[ Post made via Android ] Image
Vajag uztaisīt testu, sistēma pati pateiks kļūdu(forumā daudz par to runāts). Ja runa ir par 9-5, tad tā būs dalītā klimatkontrole. Blakussēdētājam ir vienota klimatkontrole ar aizmugurē sēdošajiem. Kad klimata gaisa plūsmas regulācija ir uz kājām, tad tāda pati t. būs arī aizmugurē sēdošajiem. Vaina visdrīzāk ir klapēs, kuras neveras vaļā un nelaiž iekšā silto gaisu.

Re: 9-5 īpatnība

Posted: Mon Dec 02, 2013 8:51 am
by JimBeam
Tests kļūdu nerāda. Jājauc laikam vien būs ārā un jāskatās ko var darīt.

Re: 9-5 īpatnība

Posted: Mon Dec 02, 2013 8:54 am
by elmo
JimBeam wrote:Tests kļūdu nerāda. Jājauc laikam vien būs ārā un jāskatās ko var darīt.
Man ir bijis tā, ka priekšā pūš aukstu, bet uz aizmuguri karstu!
Bet tā ir pārejoša parādība! :mrgreen:

Re: 9-5 īpatnība

Posted: Mon Dec 02, 2013 9:01 am
by JimBeam
Laikam jāpārstartē kā tāds Windows :D

Re: 9-5 īpatnība

Posted: Mon Dec 02, 2013 7:37 pm
by Vilums
un tieši tad kad uzsils motors, sāk peldēt motora apgriezieni. Check engine jau ir pieriebies. Patiesībā, pats saabs arī ir pieriebies. Ir bijušas mašīnas, bet ar šo iet vissraibāk, un ne jau uz priecīgās nots. Nelaime tā, ka neviens nevar pateikt, kas pie vainas, visur tikai - iespējams, jāmaina tas un jāmaina šis, bet, ka tieši pēc nomaiņas viss būs korekti, to nu neviens nespēj apgalvot. Visur minējumi. Mistika.

Re: 9-5 īpatnība

Posted: Mon Dec 02, 2013 7:49 pm
by Vilcins
Nav jau tik traki vienreiz sataisi un aizmirsti,ja rinki nav kartiga autoservisa kas var pieslegt pie kompja un nolasit ceku,bus vien jabrauc pie
ArTEH SAAB remonts, gāze Vestienas 2 t.29293629

Re: 9-5 īpatnība

Posted: Mon Dec 02, 2013 7:50 pm
by elmo
Ja turpināsi braukt pie šarlatāniem, nevis saab speciālistiem, tad jūtu līdzi!

[ Post made via Android ] Image

Re: 9-5 īpatnība

Posted: Wed Dec 04, 2013 8:53 pm
by elmo
Jauna eļļa, jaunas sveces, jauni filtri, jauna bremžu eļļa, bet SAABS vēl rijīgāks kā iepriekš! Vai tā nav SAAB īpatnība!? :mrgreen:

Re: 9-5 īpatnība

Posted: Wed Dec 04, 2013 9:03 pm
by Vilcins
Lai butu ka agrak ieskruve atpakal vienu beiktu sveci :mrgreen: