9-5 īpatnība
Posted: Mon Nov 25, 2013 6:56 pm
Sveiki!
Tā nu atgadījās, ka pienāca laiks mainīt kārbu (mehānika). Kārbu nomainīju un devos ceļā,līdz pie krustojuma sāka lēkāt apgriezinieni motoram. Nu neko, braucu un ik pa laikam raustos , nepaiet ilgs laiks, kad arī check engine liek par sevi manīt. Auto paraustās, tad atkal iet kā nekas nebūtu bijis, sajūtas tādas, ka kāda no svecēm nestrādā vai arī ir aizmesta..., sveces gan salīdzinoši nesen mainītas, tāpēc bažas par akūtāku diagnozi pieaug. Uzmetot uz SID degvielas patēriņu, tas ir tuvu 16l (vidējais) braucot pa šoseju. Neko nesaprotot, griezos riņķī un devos uz mājām. Nākošā dienā ar cerību, ka , iespējams, tas tikai gļuks, devos notestēt auto vēlreiz. Paverot motora parsegu secinu, ka dzeses šķidrums kļuvis nelīmenī, lai gan arī agrāk auto nav izcēlies ar vienmērīgu dzeses šķidruma līmeni, tomēr, šoreiz laikās, ka jāpielej vairāk nekā agrāk.... Ok, braucu, nekas nemainās, spītīgi deg check engine un motors raustās. Noņēmu akumulatora klemmi un nedaudz pagaidījis, startēju auto - viss tāa it kā nekas nebūtu bijis, ne raustās, ne arī jelkādi uzraksti, tiesa gan, novēroju, ka motoram uzsilstot pie darba temperatūras, brīvgaitā nedaudz staigā "peld" apgriezieni un arī motora dziesma neskan pēc notīm. Līdz sveču maiņai netiku, diemžēl, nebija laika un bija jādodās atpakaļ uz daba vietu, kas nav LV. Tā lūk, skatīšos, kas būs un informēšu. Vai ir bijis šeit kādam kas līdzīgs, būtu interesanti un lietderīgi uzklausīt pieredzes stāstus.
P.S. drīzākajā laikā mēģināšu aprakstīt savu pieredzi ar saab tam aatiecīgajā sadaļā.
Paldies.
Tā nu atgadījās, ka pienāca laiks mainīt kārbu (mehānika). Kārbu nomainīju un devos ceļā,līdz pie krustojuma sāka lēkāt apgriezinieni motoram. Nu neko, braucu un ik pa laikam raustos , nepaiet ilgs laiks, kad arī check engine liek par sevi manīt. Auto paraustās, tad atkal iet kā nekas nebūtu bijis, sajūtas tādas, ka kāda no svecēm nestrādā vai arī ir aizmesta..., sveces gan salīdzinoši nesen mainītas, tāpēc bažas par akūtāku diagnozi pieaug. Uzmetot uz SID degvielas patēriņu, tas ir tuvu 16l (vidējais) braucot pa šoseju. Neko nesaprotot, griezos riņķī un devos uz mājām. Nākošā dienā ar cerību, ka , iespējams, tas tikai gļuks, devos notestēt auto vēlreiz. Paverot motora parsegu secinu, ka dzeses šķidrums kļuvis nelīmenī, lai gan arī agrāk auto nav izcēlies ar vienmērīgu dzeses šķidruma līmeni, tomēr, šoreiz laikās, ka jāpielej vairāk nekā agrāk.... Ok, braucu, nekas nemainās, spītīgi deg check engine un motors raustās. Noņēmu akumulatora klemmi un nedaudz pagaidījis, startēju auto - viss tāa it kā nekas nebūtu bijis, ne raustās, ne arī jelkādi uzraksti, tiesa gan, novēroju, ka motoram uzsilstot pie darba temperatūras, brīvgaitā nedaudz staigā "peld" apgriezieni un arī motora dziesma neskan pēc notīm. Līdz sveču maiņai netiku, diemžēl, nebija laika un bija jādodās atpakaļ uz daba vietu, kas nav LV. Tā lūk, skatīšos, kas būs un informēšu. Vai ir bijis šeit kādam kas līdzīgs, būtu interesanti un lietderīgi uzklausīt pieredzes stāstus.
P.S. drīzākajā laikā mēģināšu aprakstīt savu pieredzi ar saab tam aatiecīgajā sadaļā.
Paldies.