Skati izgāju, taču visādi sīkumi vēl palikuši, bez kuru savešanas kārtībā kauns izlikt auto tirgus placī. Panelis joprojām nav saskrūvēts (it kā pusstundas darbs, bet gribu ielikt signalizāciju un negribu skrūveties divreiz), gribētos priekšā arī Aero bamperi uzlikt pilnai laimei, priekšā un varbūt arī aizmugurē jānomain tās "stoiku" uzlikas, jāaizved uz salona tīrīšanu.. un tad laikam viss, var taisīt glītas bildes un mest ss.lv.
Vienlaikus skaidrs, ka ar ar katru stundu un eiro, ko tajā auto ieguldu, vēlme šķirties mazinās. Jo, ja cipars, ko varu par to dabūt, ir aptuveni detaļu vērtībā, tad jau var vēl braukt, kamēr iet, pēc tam domāt. Mjā, gāze jau arī spēlē lomu - Black Jet'ā nav, 900'OG nav, Agneses auto stāv pie sētas.. un, lai arī gana daudz ar moci braukāju, savi 100 eiro pa mēnesi ietaupās. Eh, un arī braukt riktīgi forši ar to auto, kad kādu laiku ir paklabināti zobi iekš Black Jet!
Nav baigā gulta (tomēr Aero atsperes, priekšā tie Kyb gāzinieki un pakaļā Koni), tai pat laikā pa mūsu feinajiem ceļiem gana mīksts.
Tev vajadzēja likt martā uz evakuatora un ņemt tādu, kā ir.
Vien tad tu, iespējams, būtu skaļi lamājies, ka esmu iesmērējis auto ar nokautu bremžu sūkni, apgalvojot, ka ar bremzēm viss kārtībā.
Taču par to es pats biju pārsteigts, nebija dzirdēts, ka no stāvēšanas sprāgtu nost. Velti skrūvēju citus suportus/klučus/diskus virsū, teorētiski bez tā varēja iztikt. Rocenes trosei arī biju puses sajaucis - kā reiz sanāca tā, kur tizlāka tikšana klāt. Vēl atgāzu problēma un kas tur vēl. Vārdu sakot - varbūt labāk vien ir, ka skati izgāju un šīs lielākās lietas ir sataisītas.