emsiem 9-5 AERO
Posted: Sat May 10, 2014 8:31 am
tā nu sanācis, kad esmu ieķēris saabu
uz SAABiem jau skatījos pēdējo pus gadu. laba draugam ir 9-5 pirmsfeislifta AERO. braukājām kopā uz trenažieru zāli ar viņu. patika, kā tas auto iet..
2014.05.07 ložņājot pa ss.lv ieraudzīju šo aparātu.
[spoiler]
[/spoiler]
jā, zinu, nav priekšas, jā zinu nav apsildāmi/ventilējami beņķi (retums rpeikš AERO). Krēsli rekaro pusādas. Tas vismaz priecē mazliet.
apskatot auto dzīvajā. izbraucot, izpētot katru spraugu, secināju:
aizmugurē bijis kaut kas darīts (nav AERO bampers).
motors ir dzīvāks par manu 6 mēnešu veco runci. lielākā daļa no tiem 250z/s tur noteikti ir.
strādā klusi, turbīna nedūmo, apakš tīra, nerūsējusi. salons piedirsts (nekas- iztīrīsim).
ir bez šaubām bijis frontāls trieciens šofera pusē. nekas traks, jo pat airbagi nav izšāvuši. balkas stūrītis mazliet ielocīts (dzīšu uz stenda taisnot), kondiškas radiators vesels (spiediens turās), bet dzeses šķidruma radiators mazliet tek (nomainīsim protams).
šomēnes sakopšu salonu, jo visa mēneša ienākumi aizies audi skate :sviras_svek: un tālāk jau meklēšu:
priekšējo bamperi ar migliniekiem un apskalotājiem (AERO/VECTOR virs 2002 gada)
sliekšņa plastmasa (2002-)
oriģinālos lēcu xenon lukturus, kādi viņa bija iepriekš (FL)
šofera spārnu;
haubi (?)
radiatoru
Īss info par pašu auto:
Atnācis no EST
2002 gads
AERO 2.3 turbo
manuālā kārba
250 PS (184 kW; 247 hp) @ 5300 rpm / 370 N·m @ 1900 rpm
Līdz sotakam 6.9 s :emo:
Krāsa: melna
Uzreiz pēc pirkšanas atbrauca saabisti ievērtēt (nazīc, rechijs un Mārtiņš(niku nezinu)). Ciks es sapratu, saabs tika atzīts par labu esam.
pāris smukākas bildes ar frankenšteinu
Paldies par uzmanību. Turpinājums sekos...
p.s. ja kādam ir detaļas, ko piedāvāt, droši dodiet ziņu pm vai 28710049
uz SAABiem jau skatījos pēdējo pus gadu. laba draugam ir 9-5 pirmsfeislifta AERO. braukājām kopā uz trenažieru zāli ar viņu. patika, kā tas auto iet..
2014.05.07 ložņājot pa ss.lv ieraudzīju šo aparātu.
[spoiler]
[/spoiler]
jā, zinu, nav priekšas, jā zinu nav apsildāmi/ventilējami beņķi (retums rpeikš AERO). Krēsli rekaro pusādas. Tas vismaz priecē mazliet.
apskatot auto dzīvajā. izbraucot, izpētot katru spraugu, secināju:
aizmugurē bijis kaut kas darīts (nav AERO bampers).
motors ir dzīvāks par manu 6 mēnešu veco runci. lielākā daļa no tiem 250z/s tur noteikti ir.
strādā klusi, turbīna nedūmo, apakš tīra, nerūsējusi. salons piedirsts (nekas- iztīrīsim).
ir bez šaubām bijis frontāls trieciens šofera pusē. nekas traks, jo pat airbagi nav izšāvuši. balkas stūrītis mazliet ielocīts (dzīšu uz stenda taisnot), kondiškas radiators vesels (spiediens turās), bet dzeses šķidruma radiators mazliet tek (nomainīsim protams).
šomēnes sakopšu salonu, jo visa mēneša ienākumi aizies audi skate :sviras_svek: un tālāk jau meklēšu:
priekšējo bamperi ar migliniekiem un apskalotājiem (AERO/VECTOR virs 2002 gada)
sliekšņa plastmasa (2002-)
oriģinālos lēcu xenon lukturus, kādi viņa bija iepriekš (FL)
šofera spārnu;
haubi (?)
radiatoru
Īss info par pašu auto:
Atnācis no EST
2002 gads
AERO 2.3 turbo
manuālā kārba
250 PS (184 kW; 247 hp) @ 5300 rpm / 370 N·m @ 1900 rpm
Līdz sotakam 6.9 s :emo:
Krāsa: melna
Uzreiz pēc pirkšanas atbrauca saabisti ievērtēt (nazīc, rechijs un Mārtiņš(niku nezinu)). Ciks es sapratu, saabs tika atzīts par labu esam.
pāris smukākas bildes ar frankenšteinu
Paldies par uzmanību. Turpinājums sekos...
p.s. ja kādam ir detaļas, ko piedāvāt, droši dodiet ziņu pm vai 28710049