• 9000 Griffin
Page 1 of 2

9000 Griffin

Posted: Sat Jul 26, 2014 7:59 pm
by Arnijs
Pēc nelielām pārdomām ir ticis iegādāts viens no koptākajiem LV 9000 sedaniem. Komplektācija - vieglāk minēt to, kā tur nav, nevis ir.
Bet ir problēma. Dzenis vēderā. Tiek sazvanīts foruma biedrs Kazha un operatīvi sarunāts donormotors šim pasākumam. Nepilnas diennakts laikā motors ir pie manis. Pirmais, ko daru - ķēdes mērījums. Tas ir 14.5mm. Tātad - jāmaina, jo pavilkt mūžu uz 20-30tk nav vērts. Piektdienas vakars paiet vieglas sadalīšanas X procesā. Skats nav neko iepriecinošs. Motoram eļļa garšojusi nu ļoti. Par to liecina sveces ar kārtīgu uzdegumu un iedegušie eļļas gredzeni. Viss skaidrs - nāksies mainīt visu, ko vien var samainīt. Pagalam mana sestdiena! :D

Re: 9000 Griffin

Posted: Sat Jul 26, 2014 8:02 pm
by Arnijs
Bloks pa pliko un pāris stundu birstēšana... Kā arī - operatīvi iegādātie gredzeni un blīvslēgs.

Re: 9000 Griffin

Posted: Sat Jul 26, 2014 8:04 pm
by Arnijs
Pirms likt gredzenus, tiek samērīts bloks. Rādās, ka izdiluma praktiski nav. Nu un pacietīgs uzdeguma tīrīšanas process.

Re: 9000 Griffin

Posted: Sat Jul 26, 2014 8:09 pm
by Arnijs
Par šālēm - nav jau variantu! :twisted: Kā arī neiztikt ar precīzākiem instrumentiem. Prieks, ka bloks ir taisns, kā arī kloķvārpsta - taisna un bez rievām. Par to liecina, ka ar savilktām šālēm kloķvārpsta mierīgi ir pagriežama aiz gala ar trim pirkstiem.

Re: 9000 Griffin

Posted: Sat Jul 26, 2014 8:13 pm
by Arnijs
Virzuļi iekšā un motors tiek arī pie jauna aizm. blīvslēga. Šodienai pietiek. Garāžā ir bik siltāks, nekā ārā :evil:
Jaunnedēļ sāksies galvas sakopšanas process

Re: 9000 Griffin

Posted: Sat Jul 26, 2014 9:54 pm
by lawyer
Nostaļģija pēc skrūvēšanās laikiem? :roll:

Re: 9000 Griffin

Posted: Sat Jul 26, 2014 9:56 pm
by Gripen
Zolīds dienas darbiņš :geek:

Re: 9000 Griffin

Posted: Sat Jul 26, 2014 10:14 pm
by Arnijs
lawyer wrote:Nostaļģija pēc skrūvēšanās laikiem? :roll:
Baigās nostaļģijas nav. Kaut kā jātiek uz Poliju :D

Re: 9000 Griffin

Posted: Sat Jul 26, 2014 10:19 pm
by lawyer
Arnijs wrote:
lawyer wrote:Nostaļģija pēc skrūvēšanās laikiem? :roll:
Baigās nostaļģijas nav. Kaut kā jātiek uz Poliju :D
:mrgreen:

96! 96! 96! :twisted:

Re: 9000 Griffin

Posted: Sat Jul 26, 2014 10:23 pm
by Arnijs
Ar 96-to pietiek pa LV granteni. Nav viņš tādā kondīcijā, lai atrādītu paniem. Un - mēs braucam trijatā, bet auto pa lielam ta 2-vietīgs :D

Re: 9000 Griffin

Posted: Sat Jul 26, 2014 10:25 pm
by Arnijs
Grippen wrote:Zolīds dienas darbiņš :geek:
Adskaja rabota! :D

Re: 9000 Griffin

Posted: Sat Jul 26, 2014 10:39 pm
by Vilcins
Nujau,nujau,nav jau tik traki,toties imteresantak neka ar ikdienas darbiem nemties,veiksmi skruvesana. :whistle::whistle:

Re: 9000 Griffin

Posted: Sat Jul 26, 2014 10:49 pm
by edijs
Ooo, riktīgs prieks, ka tas sedans nonācis labās rokās! Būs atkal par vienu labu 9k ielās vairāk! Sedani un kur nu vēl tādi, kas labā stāvoklī, ir baigais retums palicis, visi norūsējuši līdz nemaiņai. Veiksmi un pacietību!

Interesanti, ka tas motors tomēr izrādījās vēl lietojams. Kamēr vēl bija iekš auto, izklausījās diezgan bēdīgi. Vienkārši pārkrāmēt uz savu auto bija pilnīgi bezjēdzīgi, bet, cik nu mana necilā amatiera auss kaut ko spēj pēc skaņas noprast, man nebija iekšā arī ņemt ar plānu ķerties pie atjaunošanas darbiem. Bet redz kā - kārtīgs meistars arī no mironi nu kapiem izcels! :)

Re: 9000 Griffin

Posted: Sat Jul 26, 2014 11:18 pm
by Arnijs
Paldies par vēlējumiem. Edij - labi, ka es to motoru nedzirdēju :mrgreen: Iespējams - arī būtu pārdomājis. Ar tādām svecēm, kā bija iekšā - labi, ka viņš vispār varēja rūkt. Atstarpe 2mm un uzdegums ņemerennijs. Labi, ka pirkums nav veltīgs un izejmateriāla pamats ir lietojams.

Re: 9000 Griffin

Posted: Fri Aug 01, 2014 9:12 pm
by kazha
Labi, ka dzinējs nonācis labās rokās, sory ja kas netā, bet nav rengena acis ;) , nu jā sākumā jau labāk gāja, vēlāk kad sapratu ka virsbūve grib pārkausēties citā veidolā īpaša vēlme nebija ieguldīt...

p.s. cerams ka ģenerātors nonāca līdiz tevīm :D