• SAAB 9-3 2.2 TID 2003
Page 1 of 1

SAAB 9-3 2.2 TID 2003

Posted: Fri Mar 13, 2015 9:29 pm
by artifacts
Labvakar!

Vai butu iespejams mainit kvelsvecu ieslegsanos,kvelsvecu vadibas bloku parprogrammesana?

(piem. sveces iesledzas pie - ... , +2 max pielec bez problemam :clap: ,pec darba dienas beigam startesana notiek diezgan smagi :violin: ,bet vai, iespejams, lai sveces darbojas ik pec katru startesanas reizi)

Paldies!

Re: SAAB 9-3 2.2 TID 2003

Posted: Sun Mar 15, 2015 10:22 pm
by lawyer
ARTEH var ierīkot "arktiskā sala" podziņu, kura iestāsta dzinēja vadības blokam, ka ārā ir -30C - kvēlsveces kārtīgi uzsilda degkameras un dzinējs pielec ar pirmo apgriezienu :roll:

Re: SAAB 9-3 2.2 TID 2003

Posted: Mon Mar 16, 2015 4:34 pm
by elmo
Tas nav normāli man liekas! Man sievas bembis lec kā benzīnnieks bez nekādas sildīšanas! Arī Jums tā vajadzētu būt bez visādām podziņām! :wink:

Re: SAAB 9-3 2.2 TID 2003

Posted: Mon Mar 16, 2015 8:03 pm
by lawyer
elmo wrote:Tas nav normāli man liekas! Man sievas bembis lec kā benzīnnieks bez nekādas sildīšanas! Arī Jums tā vajadzētu būt bez visādām podziņām! :wink:
Kādēļ Tu domā, ka BMW dīzelis ar kvēlsveci neuzsilda degkameru pirms iedarbināšanas šajos laikapstākļos?

Re: SAAB 9-3 2.2 TID 2003

Posted: Mon Mar 16, 2015 10:56 pm
by artifacts
lawyer wrote:ARTEH var ierīkot "arktiskā sala" podziņu, kura iestāsta dzinēja vadības blokam, ka ārā ir -30C - kvēlsveces kārtīgi uzsilda degkameras un dzinējs pielec ar pirmo apgriezienu :roll:
Un cik aptuveni maksā tādas podziņas ievietošana? :)

Re: SAAB 9-3 2.2 TID 2003

Posted: Tue Mar 17, 2015 7:24 pm
by lawyer
Neatceros, acīmredzot maz - citādi noteikti būtu atcerējies :mrgreen:

Re: SAAB 9-3 2.2 TID 2003

Posted: Wed Mar 18, 2015 8:54 am
by Henry
lawyer, cik ilgi Tev ir tā podziņa? sveces pa to laiku nav izgājušas no ierindas?

Re: SAAB 9-3 2.2 TID 2003

Posted: Wed Mar 18, 2015 10:10 am
by elmo
Henry, liksi savam benzīnniekam ar podziņu? :mrgreen:

Re: SAAB 9-3 2.2 TID 2003

Posted: Wed Mar 18, 2015 10:26 am
by Henry
:lol: he he, nē nē... manējais šķil no pusapgrieziena...

interesējos, jo mana tēva dīzeļvilkatim šāda boost poga maybe noderētu , ja vien tā neatstāj īpaši nelabvēlīgu iespaidu uz svecēm vai citiem komponentiem.

Re: SAAB 9-3 2.2 TID 2003

Posted: Wed Mar 18, 2015 11:09 am
by eeKa
Henry wrote::lol: he he, nē nē... manējais šķil no pusapgrieziena...

interesējos, jo mana tēva dīzeļvilkatim šāda boost poga maybe noderētu , ja vien tā neatstāj īpaši nelabvēlīgu iespaidu uz svecēm vai citiem komponentiem.
traktorvilkatim (1.9) tak nav tādu problēmu kā 2.2 traktoriem :think:

Re: SAAB 9-3 2.2 TID 2003

Posted: Wed Mar 18, 2015 11:39 am
by Henry
nu varbūt tur kāda cita vaina, bet iegriezt sanāk diezgan grūti... bez servisa apmeklējuma laikam neiztikt...

Re: SAAB 9-3 2.2 TID 2003

Posted: Wed Mar 18, 2015 12:05 pm
by eeKa
nav kāda no klasiskajaam 1.9 kaiteem?
Swirl, EGR, DPF

es lieku uz swirlu
dakterīši teica, ka swirls rada pielaišanas problēmas
ja tas tarakāns nav galiigi sabiris, tad var tik cauri pa lēto (nofiksē atvērtā pozīcijā)
ja ir dimbā, tad ir dimbā - jārauj nost ieplūdes kolektors (esot ļoti laika/darba ietilpīgs pasākums)

Re: SAAB 9-3 2.2 TID 2003

Posted: Wed Mar 18, 2015 12:24 pm
by Henry
eeKa, paldies par vērtīgu padomu! uzmetīs aci arī šiem.

Re: SAAB 9-3 2.2 TID 2003

Posted: Wed Mar 18, 2015 1:25 pm
by lawyer
Henry wrote:lawyer, cik ilgi Tev ir tā podziņa? sveces pa to laiku nav izgājušas no ierindas?
Uzstādīja 2013.gada decembrī. Šoziem trīs no četrām kvēlsvecēm nomainīju, jo uz vienu bija izmesta kļūda. Ja arī tas patērē kvēlsveču resursu, tad tas tāpat ir tā vērts. :wink: