• 9000 CS
Page 1 of 2

9000 CS

Posted: Fri Oct 16, 2015 1:21 pm
by delveris
Sveiki biedri!
Varbūt kādam interesē sekojošais braucamais, bet ar beigtu 2.0 Turbo motoru. Tikko es viņu iegādājos, bet kautkā nemaniju ka būtu kāda vaina dzinējā. Viņam laikam izdlušas šāles, vai kā viens man teica - sadalene. Uzgāzējot tāds kla kla kla kla... Un parādās eļļas lampiņa, lai gan eļļa līmenī. Tagad jau sāk slāpt nost. Pati bundža viņam ir vesela, rūsa vizuāli nekur nelec ārā..
Bija doma ka varētu viņam ielikt citu motoru, bet tam vajag lielus līdzekļus, laiku utt.. Žēl gan man viņu pārdot, jo patīk šis auto. Pārdevu savu a6 pa smiekla naudu, un ieķēru sirdij tuvāku auto, bet še Tev..
Image
Image
Image

Cenu, pat nezinu cik prasīt, tā jau mīnusos ar audi pārdošanu iebraucu. 800?
P.S. Nesitiet.. :oops:

PĀRDOTS!

Re: 9000 CS

Posted: Fri Oct 16, 2015 2:02 pm
by Brand
čali, neķer kreņķi.

Ir man viens ļoti labs 1996.gada 9000 2.3 turbo motors ko Tev piedāvāt.

Nebūs dārgi.

Varu saorganizēt, kas Tev viņu pa normālu ciparu ieliks.

28710049

Re: 9000 CS

Posted: Fri Oct 16, 2015 4:42 pm
by edijs
Brr... skarbi. Līdzjūtības. :(

Būsim reāli - 800 euro par neejošu auto dabūt būs grūti. Bundža gan rādās laba esam, taču komplektācija so so, krāsa arī tāda emmm na ļubitjeļa. Potenciālais pircējs varētu būt kāds, kurš gatavs plaši atvēzēties - pārlasīt un iekrāmēt 2.3 motoru, uzlikt arī Aero bamperus, ielikt melnus beņķus un durvju apšuvumus (vēlams, protams, Aero), utt. Ir jābūt šī modeļa entuziastam, lai to darītu. Attiecīgi, vai nu atmet domas par tirgošanu un meklē finanšu resursus 2.3 motora iekrāmēšanai, vai arī esi gatavs šķirties no visa komplektā par kādiem 400-500 euro, kamēr tas vēl kādam varētu šķist interesanti.

Re: 9000 CS

Posted: Fri Oct 16, 2015 5:33 pm
by Gac

Re: 9000 CS

Posted: Fri Oct 16, 2015 5:45 pm
by delveris
Jā, šis pats.. :(
Pārdevējs likās godīgs cilvēks, un teicās šāles mainijis pirms n-gadiem. Nezinu, laikam sakritība, bet sabruka tas dzinējs dažu dienu laikā.
Protams ka netika spīdzināts..
Kā tad īsti sanāk, ar to dzinēja maiņu, man tik dažāda pretrunīga informācija pieplūst. Viens saka ka vienkārši iemest to 2,3 un aidā.. nākamais, ka jāmaina kārba, pusasi, kompis turbīna utt...
Viņš ir 95 gada, tak kompji nāca jau vienādi, vai tad ne? Un kas ar turbīnu? Šobrīd aprēķinu ka ka pa 500 nezvai jēga nogrūst.. Bet pēc šiem brīnumiem rindā, kā pēc nojātiem un lētiem E36 nestāv.. :lol:

Re: 9000 CS

Posted: Fri Oct 16, 2015 6:04 pm
by Brand
JĀ, MAN ARĪ INTERESĒ, KAS VAJADZĪGS, LAI IESTELLĒTU b234 IEKŠĀ? Donors būtu 96.gada CSE dvižoks B234 turbo

Re: 9000 CS

Posted: Fri Oct 16, 2015 7:02 pm
by KoreFun
B234 atšķirās no B204 ar kloķeni un virzuļgruppu. (nerunājot par B234R) Attiecīgi nekas nav vajadzīgs lai pārmest no 2.0 uz 2.3, ņemot vērā, ka abām mašīnām ir T5.5 vadība.
Vienīgais kas ir vajadzīgs - pāršūt ECU uz attiecīgu softu. Pēc motora maiņas ar vecu softu iedarbināt un mierīgi braukt var, bet pāršūt vajag, lai lietot pilnvērtīgi. (Ja nenotiek pārēja no/uz versiju ar TCS)

Re: 9000 CS

Posted: Fri Oct 16, 2015 9:02 pm
by Vilcins
Necel paniku,apsedies un apsver visas savas iespejas,es saku ka japerk cits dzinejs,jasakrame rinki jaunas blives blivslegus un citas nepieciesamas lietas.eksemplars smuks.

Re: 9000 CS

Posted: Fri Oct 16, 2015 9:14 pm
by jankab
Viss būs oki. Domājams 9000 modeļiem šobrīd ir svarīgāks virsbūves stāvoklis, kā dzinējs...

Šeit ir daudzi, kas spēs izpalīdzēt ar padomu, lētām detaļām, un morālo atbalstu. Nestreb karstu, autiņš tiešām izskatās labi...

Re: 9000 CS

Posted: Fri Oct 16, 2015 10:10 pm
by Vilcins
Nem ara no ss.lv

Re: 9000 CS

Posted: Sat Oct 17, 2015 12:24 am
by edijs
Katrā ziņā, motorus cilāt šurpu turpu toč nav lielākā bēda. :) Iz pieredzes saku. :D Mūsu ģimeniskais 9k arī noklājās laiciņu pēc iegādes, lai arī motors bija pārlasīts, pārdevējs uzticams un pirkums drošs. Bet gadās visādi.. meistars sūdīgs, nelaba detaļa patrāpījās, utt. - vārdu sakot, noklājās. Hops hops, nākamais motors iekšā, braucam tālāk. Tas gan ilgi neizdzīvoja, pēc mēneša noklājās. :) Tāpēc norakstīt visādi citādi labu saabu? Nu ne tak, tiek atrasts labs donors ar nobružātu bundžu, bet ļoti dzīvīgu motoru un aidā, braucam tālāk.

Re: 9000 CS

Posted: Sat Oct 17, 2015 3:16 pm
by delveris
Paldies par uzmundrinājumiem, ieteikumiem un informāciju. :wink:
Jautājums, vai tāda lieta kā eļļas sūknis ir motora sastāvdaļa, vai atsevišķs agregāts? Iespējams, ka tas ir vainīgs, jo nav devis pietiekamu eļļas spiedienu, tādējādi sākās pastiprināta detaļu dilšana. :think:

Re: 9000 CS

Posted: Sat Oct 17, 2015 3:55 pm
by Brand
eļļas uztvērējsiets karterī(aizaudzis), vai pats eļļas sūknis ir visbiežākie vaininieki. pats arī nokāvu vienu 2.3t dēļ eļļas sūkņa defekta (arī siets bija aizaudzis)

Re: 9000 CS

Posted: Sat Oct 17, 2015 10:24 pm
by KoreFun
Protams internetā skaņas nevar dzirdēt, un kā izklausās "kla kla kla" no pirmā posta nevar zināt, bet ja jau principā ir tādas skaņas, nevis vnk degošā eļļas spiediena lampipņa, tad diez vai var tikt cauri ar sietiņa tīrīšanu/eļļas sūkņa maiņu..

Bet pievienošos pārējiem - 9000-šam tiešām motors nav tas traģiskākais. Ja virsbūve nav izpuvusi, tad noteikti ir vērts remontēt/mainīt motoru. Pie kam iemest ejošu motoru ir vislētākais variants. Domāju Edijs varētu pakomentēt vairāk par motora cenām, bet manā skatījumā neAero motors varētu maksāt kādus ~120-150€.

Bet vispār vajadzētu sākt ar esošā motora pakāpenisku izjaukšanu un defektāciju, taču varbūt pietiks ar galvas remontu/maiņu.

Re: 9000 CS

Posted: Sun Oct 18, 2015 2:54 pm
by edijs
Jā, tā ap 150 euro grozās lietota, ejoša motora cena. Garantija, protams, nekāda, kaķis maisā. Var sanākt kā man - stāvēja viens it kā labs motors rezervē, no Aero izcelts. Pārliku, nokalpoja mēnesi, viss darbs vējā. Tai pat laikā viens cits motors, kas stāvēja dziļākā stūrī un tika atdots par laikam 120 euro, šķiet, rūc joprojām un tiek ekspluatēts gana nesaudzīgos apstākļos. Ja maiņu veic pats un roka jau piešauta, tad sliktākajā gadījumā jānoraksta savs patērētais laiks. Ja to dara servisā... tad varbūt ir vērts pie vienām sāpēm paraut to motoru vaļā un samainīt, kas maināms, lai uz tuvākiem gadiem par šo komponenti aizmirstu.