• Meklēju priekš sava 9-3 vector
Page 1 of 2

Meklēju priekš sava 9-3 vector

Posted: Wed Feb 24, 2016 12:21 pm
by Kuzits
Sveiki SAABisti :)
man ir šādas tādas problēmas, manam SAAB 9-3 2,0t 2003 gada tika nomainīts dzinēja vadības bloks un uzlikts no jaunāka gada mašīnas (2006 gada), bet check engine tāpat deg, ArTEH speciālisti teica ka varētu būt vainīgs šāds brīnums , jo vadības bloks no jaunāka gada mašīnas un viņiem valodas savā starpā nesapas.

Tā kā meklēju savam SAABam šādu brīnumu. kods - 55352173 no 2005-2010 gada 2,0t SAABa bet vēlams ja būtu no 2006 gada auto

Re: Meklēju priekš sava 9-3 vector

Posted: Wed Feb 24, 2016 1:08 pm
by Arnijs
Tas, uz ko rādi, nebūt nav dzinēja vadības bloks, bet ABS bloks... Vajag vecā bloka BOSCH numuru. Formāts x xxx xxx xxx

Re: Meklēju priekš sava 9-3 vector

Posted: Wed Feb 24, 2016 1:23 pm
by jankab
Vēls palabot Arniju, tas, ko tu esi uzrādījis, ir jonizācijas modulis(Ionization Module). Un tie tik tiešām atšķirās 2003-2004 gada modeļiem no 2005+ gada modeļiem.

Varianti manā skatījumā būtu:
1) Iegādāties 2005+ jonizācijas moduli (jauns būs padārgi)
2) Varbūt pārrakstīt ECU ar 2003-2004. gadam domāto softu, kas saprot to gadu jonizācijas moduļa signālu, piemēram "FA5B_C_FME6_54_FIEF_81b" !?

2.1)Vai nepietiek ar Tech2 Service Programming, lai ECU pateiktu, ka esmu 2003-2004. gada auto ar analogo jonizācijas moduli!?

P.S. Kādas tieši ir kļūdas!?

Re: Meklēju priekš sava 9-3 vector

Posted: Wed Feb 24, 2016 2:25 pm
by Kuzits
jankab wrote:Vēls palabot Arniju, tas, ko tu esi uzrādījis, ir jonizācijas modulis(Ionization Module). Un tie tik tiešām atšķirās 2003-2004 gada modeļiem no 2005+ gada modeļiem.

Varianti manā skatījumā būtu:
1) Iegādāties 2005+ jonizācijas moduli (jauns būs padārgi)
2) Varbūt pārrakstīt ECU ar 2003-2004. gadam domāto softu, kas saprot to gadu jonizācijas moduļa signālu, piemēram "FA5B_C_FME6_54_FIEF_81b" !?

2.1)Vai nepietiek ar Tech2 Service Programming, lai ECU pateiktu, ka esmu 2003-2004. gada auto ar analogo jonizācijas moduli!?

P.S. Kādas tieši ir kļūdas!?

Ja pareizi atceros kļūdas nr bija P0325 bet varu kļūdīties tad vēlreiz jāslēdz pie pc un jāskatās

Re: Meklēju priekš sava 9-3 vector

Posted: Wed Feb 24, 2016 2:42 pm
by jankab
Jā, pēc kļūdas tas ir tieši "Ionization" modulis:

Katrā ziņā, izskatās ka nav pienācīgi veikta ECU pieprogrammēšana. Tas nenozīmē tikai "pieprecināšana", bet tik tiešām veikts Service programming ar Tech2.
Ja tā ir vienīgā kļūda, vēl var mēģināt mainīt tikai kalibrācijas kartes tieši jonizācijas modulim un neveikt pilno SPS. :think: Bet tas nozīmē BIN kačāšanu, karšu mainīšanu, flešošanu atpakaļ.
Nākošais jautājums - vai ir SAI(Secondary Air Injection) un vai arī ar to nav problēmas!? Šķiet bildē redzu vārsta maliņu. Bet varbūt ar esošo softu vienkārši uzskata, ka SAI nav un nemaz nemēģina sieties klāt(jo SAI nav 2005+. gada auto no kā nāk ECU) :think:

Bet katrā ziņā - darbs vēl nav padarīts līdz galam. :shhh:

Re: Meklēju priekš sava 9-3 vector

Posted: Wed Feb 24, 2016 2:58 pm
by Kuzits
jankab wrote:Jā, pēc kļūdas tas ir tieši "Ionization" modulis:

Katrā ziņā, izskatās ka nav pienācīgi veikta ECU pieprogrammēšana. Tas nenozīmē tikai "pieprecināšana", bet tik tiešām veikts Service programming ar Tech2.
Ja tā ir vienīgā kļūda, vēl var mēģināt mainīt tikai kalibrācijas kartes tieši jonizācijas modulim un neveikt pilno SPS. :think: Bet tas nozīmē BIN kačāšanu, karšu mainīšanu, flešošanu atpakaļ.
Nākošais jautājums - vai ir SAI(Secondary Air Injection) un vai arī ar to nav problēmas!? Šķiet bildē redzu vārsta maliņu. Bet varbūt ar esošo softu vienkārši uzskata, ka SAI nav un nemaz nemēģina sieties klāt(jo SAI nav 2005+. gada auto no kā nāk ECU) :think:

Bet katrā ziņā - darbs vēl nav padarīts līdz galam. :shhh:
Nav nav padarīts līdz galam, pie šādas kļūdas teica ka motoram jaudai nevajadzētu būt, bet dzinējs strādā apmēram uz 70% (pēc izjūtām liecinu, jo 175zs vajadzētu būt ņiprākam kā viņš ir tagad)

varētu pamēģināt veikt viņam Service programming ar Tech2 un skatīties kas notiek.

ja tas palīdz varu ielikt bildi ar visu motortelpu lai Jūs šeit redzētu apmēram kā tur viss izskatās

Re: Meklēju priekš sava 9-3 vector

Posted: Wed Feb 24, 2016 3:07 pm
by jankab
Kuzits wrote: Nav nav padarīts līdz galam, pie šādas kļūdas teica ka motoram jaudai nevajadzētu būt, bet dzinējs strādā apmēram uz 70% (pēc izjūtām liecinu, jo 175zs vajadzētu būt ņiprākam kā viņš ir tagad)

varētu pamēģināt veikt viņam Service programming ar Tech2 un skatīties kas notiek.

ja tas palīdz varu ielikt bildi ar visu motortelpu lai Jūs šeit redzētu apmēram kā tur viss izskatās
Iespējams pat tikai 50% jaudas :P
Sazinies ar Arteh un izveic ECU SPS. Tas neaizņems ilgi, max 30min. Un varēsi braukt svilpodams :dance:

Re: Meklēju priekš sava 9-3 vector

Posted: Wed Feb 24, 2016 3:15 pm
by Kuzits
papildus bildes

P.S negribu šeit nomelnot ArTEH jo serviss tiešām uz goda ar zinošiem cilvēkiem, iepriekšējā servisā kur man vajadzēja pieprogrammēt vadības bloku man mašīnu noturēja mēnesi līdz beigās pateica ka neko nevarot izdarīt, Ar TEH tika galā 40min
tāpēc zinu ja man ar SAABu būs kādas problēmas ar elektroniku dzīšu viņu pie viņiem, un iesaku arī citiem.

Re: Meklēju priekš sava 9-3 vector

Posted: Wed Feb 24, 2016 5:21 pm
by Arnijs
jankab wrote:Vēls palabot Arniju, tas, ko tu esi uzrādījis, ir jonizācijas modulis(Ionization Module).
Sorry. Ātrumā paskatot bildi, štekeris kā uz 9-5 ABS kloka :D Šoreiz baigi neiedziļinājos. Pamanīju, ka rakstīts par ECU. savukārt nepamanīju, ka par 9-3ss.

Re: Meklēju priekš sava 9-3 vector

Posted: Wed Feb 24, 2016 5:35 pm
by Archibalts
jankab wrote:
Kuzits wrote: Nav nav padarīts līdz galam, pie šādas kļūdas teica ka motoram jaudai nevajadzētu būt, bet dzinējs strādā apmēram uz 70% (pēc izjūtām liecinu, jo 175zs vajadzētu būt ņiprākam kā viņš ir tagad)

varētu pamēģināt veikt viņam Service programming ar Tech2 un skatīties kas notiek.

ja tas palīdz varu ielikt bildi ar visu motortelpu lai Jūs šeit redzētu apmēram kā tur viss izskatās
Iespējams pat tikai 50% jaudas :P
Sazinies ar Arteh un izveic ECU SPS. Tas neaizņems ilgi, max 30min. Un varēsi braukt svilpodams :dance:
Programmējot IMMO meistars brīdināja Kuzits, ka veicot SPS jauniegūtais ECU var palikt par tādu pašu ķieģeli kā iepriekšējais :wink:

Re: Meklēju priekš sava 9-3 vector

Posted: Wed Feb 24, 2016 5:43 pm
by Kuzits
Programmējot IMMO meistars brīdināja Kuzits, ka veicot SPS jauniegūtais ECU var palikt par tādu pašu ķieģeli kā iepriekšējais :wink:[/quote]

atceros brīdināja, bet viss ir kārtībā, vienīgi šis būs jānovērš līdz galam, tāpēc arī griežos šeit pēc padoma lai uzzinātu ko darīt tālāk, un kā atrisināt manu problēmu līdz galam. :wink:

Re: Meklēju priekš sava 9-3 vector

Posted: Wed Feb 24, 2016 5:48 pm
by Archibalts
Bet vai Tu sveces samainiji ?

Re: Meklēju priekš sava 9-3 vector

Posted: Wed Feb 24, 2016 5:49 pm
by Kuzits
Archibalts wrote:Bet vai Tu sveces samainiji ?
Samainīju motors murrā mierīgāk (nedaudz) bet cheks tāpat ir

Re: Meklēju priekš sava 9-3 vector

Posted: Wed Feb 24, 2016 5:50 pm
by jankab
Archibalts wrote: Programmējot IMMO meistars brīdināja Kuzits, ka veicot SPS jauniegūtais ECU var palikt par tādu pašu ķieģeli kā iepriekšējais :wink:
Tāda iespēja pastāv vienmēr, veicot jebkādas izmaiņas iekš ECU, kaut vai "pieprecinot". Tāpēc jau neies braukāt ar 50% jaudas un CEL.
Katrā ziņā ir skaidrs, kas ir jādara - ir jāveic vai nu SPS, vai manuāla jonizācijas moduļa kalibrēšana BIN failā. Abi varianti pieļauj teorētisku iespēju pārvērst ECU ķieģelī.

Checks nepazudīs, jo 2006. gada softs sagaida digitālu signālu no jonizācijas moduļa...esošajam ir analogs.

Edit: Vēl ir trešais variants - digitālais jonizācijas modulis!

Re: Meklēju priekš sava 9-3 vector

Posted: Wed Feb 24, 2016 5:55 pm
by Kuzits
jankab wrote:
Archibalts wrote: Programmējot IMMO meistars brīdināja Kuzits, ka veicot SPS jauniegūtais ECU var palikt par tādu pašu ķieģeli kā iepriekšējais :wink:
Tāda iespēja pastāv vienmēr, veicot jebkādas izmaiņas iekš ECU, kaut vai "pieprecinot". Tāpēc jau neies braukāt ar 50% jaudas un CEL.
Katrā ziņā ir skaidrs, kas ir jādara - ir jāveic vai nu SPS vai manuāla jonizācijas moduļa kalibrēšana BIN failā. Abi varianti pieļauj teorētisku iespēju pārvērst ECU ķieģelī.

Checks nepazudīs, jo 2006. gada softs sagaida digitālu signālu no jonizācijas moduļa...esošajam ir analogs.

es tikai domāju vai tas checks neietekmēs arī kārbas darbību vai kārba ir pati par sevi?
par cik man ir automāts.
ja šī ECU SPS programmēšana izdodas varētu beidzot izbaudīt 100% jaudu no sava SAAB, jo pagaidām tas diemžēl neesmu sajutis to uz ko mans SAAB ir spējīgs, dažreiz vajag noriskēt savādāk neuzzinās rezultātu viņš būs pozitīvs vai negatīvs. :)