• SAAB 9-3OG '02 2.0T 205 zs Anniversary
Page 1 of 1

SAAB 9-3OG '02 2.0T 205 zs Anniversary

Posted: Tue May 03, 2016 10:01 pm
by reinisb
Jau gadu dzīvoju ārzemēs, tāpēc pārdodu savu Rīgā esošo 2002. gada beigu SAAB 9-3 SE (faktiski Aero) jubilejas hatchback melnā krāsā ar 2.0 litru benzīna turbodzinēju un 205 zirgaspēkiem. Šis ir burtiski viens no pēdējiem pirmās paaudzes SAAB 9-3. Auto ir perfektā vizuālā un tehniskā stāvoklī - tehniskās apskates ietas ar 0 vai 1 punktu. Apkopes visus gadus veiktas paredzētajā laikā un pie oficiālā dīlera (viking un arteh). Auto ir arī perfekta orģinālā skaņas sistēma, kā arī aux vads un bluetooth. Vēl, ir ļoti ietilpīgs bagāžnieks. Auto iegādājos 2008. Gadā no Šveices par 7500 €. Kopš esmu īpašnieks vēl esmu ieguldījis 4000 €. Vidējais nobraukums 7000 km/gadā.

Pirmā reģistrācija, nobraukums un tehniskā apskate:
  • Pirmās reģistrācijas datums (šveicē) 11.06.2002.
  • Latvijā reģistrēta 17.06.2008. Ar 153 558 km
  • Esmu vienīgais auto īpašnieks latvijā (tehniski 2008.-2014. gadam īpašnieks bija līzings, bet pēc līzinga izmaksāšanas īpašnieks esmu es). Pirms manis auto bija vēl viens īpašnieks šveicē. Tātad kopā divi īpašnieki.
  • Pēdējā tehniskajā apskatē 0 punkti (teicamā tehniskā stāvoklī). Visus gadus bijuši 0 punkti vai 1 punkts par kādu nenozīmīgu lietu.
  • Nākošās tehniskās apskates datums: 17.08.2016
  • Faktiskais nobraukums 24.04.2016. 209 522 km
  • Latvijā kopā šo nepilno astoņu gadu laikā ir nobraukti 55964 km. Tātad vidēji gadā nedaudz zem 7000 km.
  • Nobraukumu ir iespējams pārbaudīt e-csdd ievadot auto VIN numuru: YS3DF58H422021568
Motors, izplūde un ritošā daļa:
  • 2.0 litru benzīna motors ar turbīnu un 205 zs, 5500 rpm un 310 ņūtoniem. Šobrīd esošie 205 zs ir ļoti patīkami un praktiski - īpaši ērti un droši veikt apsteigšanas manevrus, jo uzrāviens ir zibenīgs un paātrinājums būs ievērojams arī lielā ātrumā.
  • Orģinālais motora tips ir b204l, taču motors ir čipots pie orģinālā dīlera arteh ar stock programmatūru (205zs un 310 ņūtoni), tādējādi faktiski motors tuvojas modeļa tipam b205r, kas ir nevis se, bet gan aero, jo viss pārējais izņemot turbīnu abiem ir identisks.
  • Nākotnē motora programmatūru ir iespējams droši čipot līdz 245 zs.
  • Ietas visas apkopes pēc grāmatas. To laikā mainītas eļļas, bremžu diski, bremžu kluči, bremžu caurules, gaisa masas mērītājs, amortizatori, kartera ventilācijas kits un vēl ļoti daudz citas lietas, lai uzturētu ideālā stāvokli.
  • Jauns izpūtēja klusinātājs, kas paredzēts aero modelim.
  • Mainīta motora ķēde.
  • Restaurēta turbīna.
  • 16” lietie diski ar uzmontētām vasaras riepām. Tā kā auto ir jubilejas modelis, tad ir īpaši lietie diski, kas attēlo turbīnas. Auto ir paredzēts ekspluatēt arī ar 17 collu diskiem.
Ātrumkārba:
  • Labākā automātiskā kārba, ar kuru jebkad esmu braucis - pārslēdzas ātri un precīzi - nav aiztures, kas ir tik ļoti tipiski automātiskajām kārbām. Patiešām bauda braukt - izcilā ātrumkārba noteikti ir viens no galvenajiem šīs mašīnas plusiem.
  • Vēl, ātrumkārbai ir normālais, sporta (saturieties) un ziemas (bijis ļoti noderīgs) režīms. Plus vēl standarta pārslēgšanās režīmi. Visbeidzot, kārbai ir 4 ātrumi.
Salons:
  • Auto salonā nav smēķēts.
  • Pelēks pusādas salons perfektā stāvoklī. Pusāda ir ļoti praktiska gan vasarā, gan ziemā.
  • Ādas elementi ir visur, arī uz durvīm un ātrumkārbas.
  • Tā kā auto ir jubilejas modelis, tad salona krēslos muguras rajonā neuzkrītoši iegravēts uzraksts turbo.
  • Apsildāmie priekšējie krēsli.
  • Divi paklājiņu komplekti - viens komplekts ar orģinālajiem saab mīkstajiem paklājiņiem, otrs ar gumijas paklājiņiem, kas paredzēti konkrēti šim modelim.
  • Ļoti ietilpīgs bagāžnieks ar rezerves riteni un pieliekamu āķi piekabēm. Ietilpība galvenokārt pateicoties hatchback konstrukcijai. Var mierīgi pārvadāt mēbeles, lielu ledusskapi, utt.
  • Orģinālais bagāžnieka sānu tīkls - aiz tā var novietot, piemēram, iepirkumu maisus.
  • Tumši pelēks karbona instrumentu panelis - nav baigi uzkrītošs, tāpēc arī ļoti patīk - minimālisma stilā.
  • Panelī visas lampiņas darbojas, nomainītas.
  • Panelī ir iebūvēts izbīdāms glāžu turētājs.
  • Panelī rāda cik km vēl varēs nobraukt ar esošo degvielas daudzumu, kā arī rāda vidējo benzīna patēriņu, ievadot attālumu rāda laiku, kurā tas tiks sasniegts ņemot vērā vidējo ātrumu, ir pat iebūvēts modinātājs, utt.
  • Panelī ir slavenā saab nakts režīma poga, kas izslēgs visas lampiņas, lai var pilnībā koncentrēties ceļam naktī.
Elektronika:
  • Saab orģinālās audio sistēma ar radio, cd un sešām tumbām, kas skan perfekti - esmu ļoti prasīgs pret audio sistēmu un es joprojām nevienā mašīnā neesmu dzirdējis tik perfektu audio skaņu (t. Sk. Bass ir perfekts).
  • Aux austiņu ieeja - pirms kādiem 5 gadiem iegādājos asv speciāli taisītu cd changer emulatoru (audio troll), kas saglabājot nevainojamu skaņas kvalitāti audio sistēmai ļauj pievienot jebkuru skaņas avotu ar austiņu vadu.
  • Bluetooth handsfree (arī skaņas kvalitāte perfekta) - var izmantot lai strīmotu mūziku no telefona/planšetes/da tora caur bluetooth vai arī telefonā handsfree režīmā runātu veikt telefona sarunas (ir speciāla zvanu pacelšanas poga ar iebūvētu mikrofonu). Bluetooth darbojas ar praktiski visiem mūsdienu ios un android viedtālruņiem. Pats esmu lietojis ar iphone 4s, 5 un 6.
  • Ir telefona turētājs ar iebūvētu telefona lādētāju - abus var viegli noņemt.
  • Iphone usb-30 pin un iphone usb-lightning vads līdzi.
  • Usb ports iekārtu lādēšanai (darbojas tikai tad, kad aizdedzes atslēga pagriezta).
  • Automātiskā klimata kontrole un kondicionieris.
  • Papildus apgaismojums durvju apakšās un zem kājām salona priekšā (detaļas ņemtas no saab 9-5 - izskatās pilnībā kā būtu no rūpnīcas. Salons uzreiz izskatās glaunāk, kā arī ir daudz praktiskāk, jo, kad atver ārdurvis, tad zeme ir apgaismota, tādējādi nebūs nejauši jāiekāpj peļķē.
  • Speciāla salona poga antenas uzbīdīšanai/nobīdīšan ai. Orģināli antena uzbīdās uz augšu tad, kad ieslēdz audio sistēmu - arī tad ja negrib klausīties radio, bet tikai aux vai cd. Tāpēc pie oficiālā dīlera vienas tukšās pogas vietā tika ievietota orģināla poga, ar kuru var uzbīdīt/nobīdīt antenu jebkurā brīdī neatkarīgi no tā vai audio sistēma ir ieslēgta vai izslēgta.
  • Ir abas aizdedzes atslēgas ar iebūvētām orģinālajām signalizācijas pultīm, kas darbina orģinālo signalizāciju.
  • Ir kruīza kontrole.
  • Abs un traction control system.
  • Jauni priekšējie lukturi.
  • Ir priekšējie miglas lukturi.
Benzīns un tā patēriņš:
  • Vislaik ir liets 98 benzīns (zinu, ka nav līdz galam racionāli, taču mašīna tika maksimāli saudzēta - saskaņā ar orģinālo rokasgrāmatu droši var liet sākot ar 95 benzīnu).
  • Patēriņš viennozīmīgi atkarīgs no tā kā brauc. Uz šosejas braucot mierīgi ar 100km/h patēriņš būs nedaudz virs 7 l/100km. Pilsētā braucot mierīgi patēriņš būs nedaudz virs 11l/100km. Protams, ja vislaik spiedīs grīdā, tad vajag rēķināties ar patēriņa pieaugumu vismaz 30%. Kā jau minēju - ir iespējams braukt taupīgi, kas mani ļoti apmierināja.
Virsbūve un stikli:
  • Fotogrāfijas ir no laika, kad šo auto pirku, taču vizuāli mašīna jau tāda pati vien ir.
  • Jauns priekšējais vējstikls (veco nomainīju, jo bija saskrāpēts no akmentiņu skrambām). Tagad ir perfekta redzamība.
  • Visi četri durvju stikli ir elektroniski regulējami.
  • Stikli nav tonēti.
  • Logu slotiņas priekšā un aizmugurē mūsdienīgās viengabalainās bosch aerotwin.
  • Auto ir lietots, tāpēc ir šādas tādas viegli izpulējamas švīkas virsbūvē - gan uz kapota, gan durvīm. Ir arī sīkas akmentiņu nospiedumi uz virsbūves.
  • Jauna haizivs antenas aste uz jumta.
  • Jauni bagāžnieka durvju pacēlēj-amortizatori (tos mainot durvis aizcirtās un bagāžnieka durvju kreisajā pusē ir neliels ielocījums, taču to noteikti var sataisīt).
  • Spoguļi un aizmugurējais stikls ir apsildāmi (ļoti noderīgi ziemā).
  • Viena lieta, kas visrbūvē ir mainījusies un nav redzama bildēs, ir tā, ka ir uzstādīts orģināls melns aero (nejaukt ar viggen) spoileris, kas lieliski uzlabo auto izskatu. Aero spoileri ir reta parādība - to speciāli sūtīju no Zviedrijas.
Cena, izmēģināšanas iespējas un pārreģistrācija:
  • Cena - 2150€.
  • Transportlīdzekļa nodoklis par 2016.gadu jau ir apmaksāts.
  • Lai uzzinātu vairāk un/vai sarunātu izmēģinājuma braucienu rīgā, droši rakstiet.
  • Sludinājumu izdzēsīšu tikai tad, kad automašīna būs pārdota.
Saab 1.jpg
Saab 2.jpg
Saab 3.png
Screen Shot 2016-05-03 at 21.12.33.png
Screen Shot 2016-05-03 at 21.12.33.png (51 KiB) Viewed 6477 times

Re: SAAB 9-3OG '02 2.0T 205 zs Anniversary

Posted: Wed May 04, 2016 11:36 am
by intervall
Kāpēc joprojām nav svaigāku bilžu?

Re: SAAB 9-3OG '02 2.0T 205 zs Anniversary

Posted: Wed May 04, 2016 12:15 pm
by reinisb
Nav svaigāku bilžu, jo es nedzīvoju Latvijā un man būtu jālido uz Latviju profesionāli nobildēt (tas būs jūlija pirmajās dienās). Ja der parastas viedtālruņa bildes, tad varu palūgt ģimenes locekļiem nobildēt un nosūtīšu privāti.

Re: SAAB 9-3OG '02 2.0T 205 zs Anniversary

Posted: Wed May 04, 2016 12:38 pm
by intervall
Man pašam diemžēl neinteresē, jo pašam ir 9-3OG(tāds kā Tev, pat identiskā krāsā, tikai traktors), bet domājams, ka potenciālo pircēju varētu interesēt reālas bildes.

Re: SAAB 9-3OG '02 2.0T 205 zs Anniversary

Posted: Wed May 04, 2016 1:11 pm
by reinisb
Bildēs ir konkrēti mans auto. Ja kāds/a vēlas saņemt svaigākas bildes, droši dodiet ziņu - palūgšu ģimenes locekļiem nobildēt. Tāpat arī ir iespējams apskatīt un izmēģināt dzīvē.

Re: SAAB 9-3OG '02 2.0T 205 zs Anniversary

Posted: Sun May 29, 2016 1:23 am
by reinisb
Jaunā cena 2150 €.

Re: SAAB 9-3OG '02 2.0T 205 zs Anniversary

Posted: Wed Jun 01, 2016 1:02 am
by muris
Sveiki.
Šobrīd apsveru šāda vai līdzīga auto iegādi.

Lūdzu, pakomentējiet kāds šo piedāvājumu! Vai cena atbilstoša? Kur potenciālās problēmas?
Cik apmēram jārēķinās apkopes izmaksas (ja pieņemam, ka šis 9-3 ir tieši tādā stāvoklī, kā rakstīts sludinājumā).

Jau iepriekš, paldies!

Re: SAAB 9-3OG '02 2.0T 205 zs Anniversary

Posted: Wed Jun 01, 2016 3:02 pm
by intervall
muris wrote:Sveiki.
Šobrīd apsveru šāda vai līdzīga auto iegādi.

Lūdzu, pakomentējiet kāds šo piedāvājumu! Vai cena atbilstoša? Kur potenciālās problēmas?
Cik apmēram jārēķinās apkopes izmaksas (ja pieņemam, ka šis 9-3 ir tieši tādā stāvoklī, kā rakstīts sludinājumā).

Jau iepriekš, paldies!
Kā šāda auto īpašnieks ieteikšu kārtīgi konkrēto auto izpētīt - tieši virsbūvi.
Šeit LV pa šiem gadiem arkas varētu būt ļoti bēdīgas - smieklīgākais, ka nenoraujot "bagāžnieka" apšivku to var arī neredzēt.
Tad jāceļ augšā vai jālien zem bagāžnieka un jāpēta kādā stāvoklī ir vietas starp arku malām un bag. grīdu. Tās būtu tās vājākās vietas.
Tas, ka spārna ārpusē uz arkas kniedējuma būs tikai sīks ruslans, arī vēl neko nenozīmē. Tad arī aizmugures glāzes, ko neredzēsi, nenoņemot ami un bukses. Jo ja tiek paņemts ar tādiem defektiem - būs kārtējais "projekts". Vispār 9-3 OG labā stāvoklī būs ļoti grūti atrast.
Par šo auto - šaubos, vai kāds no šejieniešiem ir braucis skatīties, ja pat nav svaigu bilžu.

Re: SAAB 9-3OG '02 2.0T 205 zs Anniversary

Posted: Wed Jun 01, 2016 4:49 pm
by andrejsb
Ja stāvoklis ir plus mīnus kā aprakstīts, tad par 2150e normāls gāžamais. Par patēriņu pilsētā, arī godīgi uzrakstīts, tiešām būs drusku virs 11 litriem. 2-4 litri virs 11 :)

Re: SAAB 9-3OG '02 2.0T 205 zs Anniversary

Posted: Wed Jun 01, 2016 5:01 pm
by OSC
Es sarakstījos ar saimnieku un pat apsvēru domu skatīt dzīvē, bet taja bridi kad bija iespēja SaaBu apskatīt, man jau vairs nebija aktuāli.
Attiecigi - ir jāskatās dzīvē, nav ko vilkt gumiju.