Projekts: Manta ar saab T5.5
Posted: Mon Jun 13, 2016 11:51 pm
Sveicināti,
Ceru, ka ārā nemetīsiet, jo šoreiz nebūs runa par SAAB`u, bet opeli ar saaba iesprici. Bet vismaz GM grupa
Pašlaik pārbūvēju mantu uz turbo, tā kā jau kādu laiku iepriekš briedu uz šādu pārbūvi apskatīju alternatīvus variantus L-jetronic oriģinālajai špricei, no kuras turbo variantā labāk atvadīties. Strādātu jau, bet ja ir kas labāks, tad ne.
Pētot variantus, ko tad likt, nonācu līdz T5.5 sistēmai, kas būtu lētāka alternatīva MS un citiem stand alone variantiem. Turklāt programējas un no dzimšanas ir domāta turbo.
Ja kādam interesē, tad topiks par mantu ir te: http://opel-blitz.lv/forum/viewtopic.ph ... &start=225
Un iedvesma te:
http://saabworld.net/showthread.php?t=27163
http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=336609
bija vel arī smukāki, varianti, bet uz ātro linku nevaru atrast.
Dzinējs būs mazliet modificēts oriģinālais 2 litru 8 vārstu, sagatavots uz turbo, ar CR 8:1. Sadalene paliek atmo.
Izplūdes kolektors būs zirnekļa jeb tubular style, lai ātrāk iegriež.
Mērķis ir ap 170...200 zs. Oriģinali dzinejam 110 zs.
šajā topikā mēģināšu noskaidrot jautajumus, kas saistās ar T5.5 uzstādīšanu.
Pagajušo rudeni, mazliet aiz nezināšanas aplasīju 93` gada 9000cse ar 2.0t dzineju (kur protams ir t5.2):
Ir sagādātas: sprauslas, deveji, apgraizīts vadu vīstoklis, 3 vadu lambda, turbīna t25, bremžu vakuuma pastiprinātājs,
Principā viss izņemot pašu kompi un boost kontrolieri.
Šajā sakarā pirmie jautājumi:
1) Kā ir ar t5.2 un t5.5 saderību? Sensori, vadi, sprauslas? Vai var lietot t5.5 ar 5.2 elementiem?
http://uksaabs.co.uk/UKS/viewtopic.php?f=3&t=49696
Inžektori man ir 5.2 melni ar dzelteniem gredzeniem pie o-ringiem. Derēs?
2) Cilvēki iesaka nelietot t5.5 boost regulatoru, bet pielāgot no t7, ar nelielu lodesanu iekš ecu.
http://www.saablink.net/forum/performan ... /65737.htm
3) Nav speed signal no spidometra. Cik ļoti tas ir vajadzīgs? Vai tas ietekmē turbo spiedienu visiem ecu, vai tikai no automata?
4) Vai ir vērts čakarēties ar ecu vadītu boost spiedienu? Varbūt pietiek ar manuālu boost control?
Cik var lasīt netā, tad tas strādājot, auto paliek ar asāku uzravienu. Mantai tomet pakaļas piedziņa
5) Vai ir kāds cilvēks kas būtu zinatājs iekš T5.5 programmēšanas? Domāju, ka vadības bloku vajadzēs piekoriģēt pie motora.
Neticu, ka būs tā ka startē un viss uzreiz ir labi.
Ceru, ka ārā nemetīsiet, jo šoreiz nebūs runa par SAAB`u, bet opeli ar saaba iesprici. Bet vismaz GM grupa
Pašlaik pārbūvēju mantu uz turbo, tā kā jau kādu laiku iepriekš briedu uz šādu pārbūvi apskatīju alternatīvus variantus L-jetronic oriģinālajai špricei, no kuras turbo variantā labāk atvadīties. Strādātu jau, bet ja ir kas labāks, tad ne.
Pētot variantus, ko tad likt, nonācu līdz T5.5 sistēmai, kas būtu lētāka alternatīva MS un citiem stand alone variantiem. Turklāt programējas un no dzimšanas ir domāta turbo.
Ja kādam interesē, tad topiks par mantu ir te: http://opel-blitz.lv/forum/viewtopic.ph ... &start=225
Un iedvesma te:
http://saabworld.net/showthread.php?t=27163
http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=336609
bija vel arī smukāki, varianti, bet uz ātro linku nevaru atrast.
Dzinējs būs mazliet modificēts oriģinālais 2 litru 8 vārstu, sagatavots uz turbo, ar CR 8:1. Sadalene paliek atmo.
Izplūdes kolektors būs zirnekļa jeb tubular style, lai ātrāk iegriež.
Mērķis ir ap 170...200 zs. Oriģinali dzinejam 110 zs.
šajā topikā mēģināšu noskaidrot jautajumus, kas saistās ar T5.5 uzstādīšanu.
Pagajušo rudeni, mazliet aiz nezināšanas aplasīju 93` gada 9000cse ar 2.0t dzineju (kur protams ir t5.2):
Ir sagādātas: sprauslas, deveji, apgraizīts vadu vīstoklis, 3 vadu lambda, turbīna t25, bremžu vakuuma pastiprinātājs,
Principā viss izņemot pašu kompi un boost kontrolieri.
Šajā sakarā pirmie jautājumi:
1) Kā ir ar t5.2 un t5.5 saderību? Sensori, vadi, sprauslas? Vai var lietot t5.5 ar 5.2 elementiem?
http://uksaabs.co.uk/UKS/viewtopic.php?f=3&t=49696
Inžektori man ir 5.2 melni ar dzelteniem gredzeniem pie o-ringiem. Derēs?
2) Cilvēki iesaka nelietot t5.5 boost regulatoru, bet pielāgot no t7, ar nelielu lodesanu iekš ecu.
http://www.saablink.net/forum/performan ... /65737.htm
3) Nav speed signal no spidometra. Cik ļoti tas ir vajadzīgs? Vai tas ietekmē turbo spiedienu visiem ecu, vai tikai no automata?
4) Vai ir vērts čakarēties ar ecu vadītu boost spiedienu? Varbūt pietiek ar manuālu boost control?
Cik var lasīt netā, tad tas strādājot, auto paliek ar asāku uzravienu. Mantai tomet pakaļas piedziņa
5) Vai ir kāds cilvēks kas būtu zinatājs iekš T5.5 programmēšanas? Domāju, ka vadības bloku vajadzēs piekoriģēt pie motora.
Neticu, ka būs tā ka startē un viss uzreiz ir labi.