• LEXUS GS
Page 1 of 1

LEXUS GS

Posted: Fri Sep 16, 2016 8:11 pm
by tranquillo
Vēlējos apvaicāties vai kādam, kurš vairāk krāmējas ar dažādiem autiņiem zina ko vairāk par Lexus GS sēriju. Precīzāk, GS 300 ap 2010.g. . Internetā sērfojot atradu tikai labas atsauksmes. Vai hibrīdu? Tomēr ieberzienu ar baterijām negribētu piedzīvot, jo ekonomija tur arī apstātos ar lielu sarkanu svītru :mrgreen:

Re: LEXUS GS

Posted: Fri Sep 16, 2016 9:10 pm
by elmo
Pliks benzīns būs rijīgs!
Es ņemtu hibrīdu, kam pa garantiju mainīts invertors un kam veikta baterijas pārbaude pirms pirkšanas. Garantijai uz bateriju bija jābūt 10 gadi.
Un es skatītos Lv auto ar caurspīdīgu apkopes vēsturi.
Mums darbā priekšniecība ar tādu brauca, kādu laiku atpakaļ, nebija nekādu tehnisku problēmu!

Re: LEXUS GS

Posted: Fri Sep 16, 2016 9:15 pm
by tranquillo
elmo wrote:Pliks benzīns būs rijīgs!
Es ņemtu hibrīdu, kam pa garantiju mainīts invertors un kam veikta baterijas pārbaude pirms pirkšanas. Garantijai uz bateriju bija jābūt 10 gadi.
Un es skatītos Lv auto ar caurspīdīgu apkopes vēsturi.
Mums darbā priekšniecība ar tādu brauca, kādu laiku atpakaļ, nebija nekādu tehnisku problēmu!
LV kāds arī specializējas Lexus remontos izņemot dīleri? Ar Amserv nav bijusi labākā pieredze, kad bija Rav4...

Re: LEXUS GS

Posted: Fri Sep 16, 2016 9:20 pm
by elmo
Nepatīk amserv, brauc uz Wessu.
Man gan BMW gan Toyota apkopjas Wessā.
Neko sliktu nevaru teikt.

Re: LEXUS GS

Posted: Fri Sep 16, 2016 9:34 pm
by Vilcins
Tu te nestāsti pautus, bmw pie manim arī ir bijis :mrgreen:
Taka visi auto galu galā kļūst par opeliem, tad toyotas ar paspēs paremontet.

Re: LEXUS GS

Posted: Fri Sep 16, 2016 9:52 pm
by elmo
Jā, pie Vilka arī BMW brauc!

Re: LEXUS GS

Posted: Fri Sep 16, 2016 10:59 pm
by OSC
+ 999 par Vilku un BMW pieredzi

Re: LEXUS GS

Posted: Sat Sep 17, 2016 1:12 am
by Jurģis
Nedaudz pārtraukšu spama sēriju :p

Radiniece brauc ar tādu hibrīdu. Latvijā pirka jaunu. Tagad kkur starp 300-400tkm nogājis. Bēdu nezina.
Reālais vidējais patēriņš ap 8L/100km (bet tas ir hibrīdam). Kā arī neesmu drošs, vai tiešām beterejai garantija ir tie 10 gadi, vai tomēr 5-7.

Protams, gaumes lieta, bet man personīgi tas auto šķiet kaut kā garlaicīgs (un tups, ja pliks benzīns). Lexus kā marka man šķiet interesanta līdz kaut kādam 2002. gadam, bet tas ir stipri subjektīvi. Ir bijusi saskare ar visādiem ļohām. Bračkam ir vecais IS, kurš ir jēdzīgs, pamatīgs auto. Man bija otrās paaudzes (2008), kurā stipri vīlos. Ok, no ārpuses vēl simpātisks, bet iekšā plastmasas gabals tomēr, un ar idiotiskāko dīzeļmotoru, kādu esmu braucis. Un manam ex 220d bija praktiski tāda pati salona kvalitāte kā GS, tobiš, so so. Kā mans čoms teiktu - japāņu zemnieka sapnis :mrgreen:

Re: LEXUS GS

Posted: Sat Sep 17, 2016 7:35 am
by Henry
Jurģi pastaasti siikaak cik stulbs bija tas diizeljmotors - kaapeec idiotisks?

Man vienam čomam vecais IS noruuseejis kaa taads šrota opels. Nez GS arī no tā pasha metaala gatavots?!

A par salonu runaajot bildees izskataas kvalitatiivs. Dziivee gan neesmu čamdiijis.

Re: LEXUS GS

Posted: Sat Sep 17, 2016 10:27 am
by Nils
Henry wrote:Jurģi pastaasti siikaak cik stulbs bija tas diizeljmotors - kaapeec idiotisks?

Man vienam čomam vecais IS noruuseejis kaa taads šrota opels. Nez GS arī no tā pasha metaala gatavots?!

A par salonu runaajot bildees izskataas kvalitatiivs. Dziivee gan neesmu čamdiijis.
Lexus IS220 nāk ar Toyotas D-Cat motoriem, ļoti daudzi ir nočakarējušies ar viņiem, ir pat paziņu lokā daži spilgti piemēri, kuri ir bijuši apmēram tikpat laimīgi kā tie, kuriem izdevies dzīvē pārdot kādu Saab 9-5 ar 3.0D.
Salons labāks kā Toyotai (kā nekā Lexus ir Toyotas premium zīmols) un kopumā auto ir foršs, īpaši patīk sievietēm, BET vienīgais loģiskais solis ir IS250 ar automātu, jau pus gadu meklējam, dīzeļus pakaļ met, bet benzīnu piedāvājums šaurs un tie paši - pārāk pliki vai vienkārši nobraukti, reāli jau pus gadu aktīvi meklējam sakarīgu IS250 - nav. A GS300 ir mazliet par švaku priekš tās kastes, noteikti skatītos hibrīda virzienā, citādi bez dažām niansēm ļoti uzticams modelis, ja patīk tas jāpāņu izpildījums salonā.

Re: LEXUS GS

Posted: Wed Sep 21, 2016 12:45 pm
by Jurģis
Jā, ir arī dzirdēts, ka tas dcat ir arī problēmmotors, bet manā gadījumā runa ir par ko citu.
Man bija pasvaigs, ar 74tkm, bez tehniskām problēmām, maksimālajā komplektācijā.

Lexus ir uzlikuši debilu softu motoram, kā rezultātā bija nenormāls turbolāgs un max grieze no 2000-2300, ja nemaldos. Līdz un virs šī diapazona auto vnk ir tups. Iedomājieties, ka braucat ar atmosfērisko dīzeli līdz 2krpm. Pilsētā nav braucams. Tad pūtiens nelielā diapazonā, tad atkal tupums, sevišķi pie 3krpm, kā vairumam dīzeļu. Patēriņš plus divi, trīs litri, ja salīdzina ar tādu pat toyota.

Ā, vēl, 400nm un nav bloķa. Fail! Un nevis lai driftētu, bet tas auto mitrā laikā tiešām līkumā spolē, ja jestrāk grib pabraukt.

Un neesmu vienīgais. Pasaules forumi ir pilni arī no citiem 220d lietotājiem ar šādiem pat komentiem, jo sākumā tiešām biju drošs, ka ar manu auto kkas nav kārtībā.

Manā laikā šos motorus varēja modificēt tikai ar tuningbox. Lētos negribēju, bet par 500LVL oriģinālajai toyota motorsport tuningbox versijai negribēju tērēties.

Mūsdienās var būt, ka arī var čipot parastā ceļā un modificēt griezes līkni. Ja tā, tad forši, bet man nav info.

Tas, ko es vēl salasījos, besoties par to auto, bija tas, ka lexus gribēja strauji ielēkt c klases un 3xx dīzeļu uzvaras gājiena tirgū, un ļoti sasteigti tupa iemeta toyota dīzeli iekš IS, neko vairāk nepielāgojot. Ak jā, arī MT kārba ir tizla gan pārnesumu, gan precizitātes ziņā. Automāti dīzeļiem nāca tikai pēdējā gadā, ja nemaldos, līdzīgi kā toyotām.

Tas bija mans iedomu sapņu auto, bet pārdevu pēc 3 mēn lietošanas.

Iesaku vnk sākumā patestēt. Var jau būt, ka citam tā motora līkne liksies pieņemama. Bet es tad labāk braucu ar jebkuru citu vācu dīzeli.

Re: LEXUS GS

Posted: Wed Sep 21, 2016 12:48 pm
by Jurģis
Ak, jā, ja skatās benzīnniekus, tad ņem vērā 2 lietas:
- Viņi rij kā saab, bet neiet kā saab :mrgreen:
- Tie motori negazificējas (kaut kas līdzīgs kā ar VAG FSI dzinējiem, ja nemaldos).

Re: LEXUS GS

Posted: Wed Sep 21, 2016 1:01 pm
by tranquillo
Paldies par atbildēm. Ņemšu vērā.
Par gāzēšanu... SS.lv esmu redzējis GS300 ar gāzi.

Re: LEXUS GS

Posted: Wed Sep 21, 2016 1:19 pm
by Jurģis
Tikai draudzīgi rekomendēju painteresēties sīkāk. Es jau diezgan pasen šo visu par lexusiem pētīju, un uz vecumu atmiņā veidojas robi :)

Ja atmiņa neviļ, tad, jā, 300GS varēja gāzēt, bet tie bija vecie, ap 2000. g modeļi. Nākamajā paaudzē jau nāca modificēts, negāzējams (vai problemātiski gāzējams) motors. Neatceros, kādēļ man šķiet, ka ja pat jauno motoru varēja gazificēt, tad tas tāpat bija sūdīgs variants, kā ar FSI/TFSI motoriem, kur apgāzētajiem motoriem dega ārā sprauslas.

Profilaksei tikko palasījos. Tagad gāzētāji raksta, ka 6. paaudzes iekārtas varot uzstādīt arī FSI/TFSI un līdzīgiem šāda tipa motoriem. Tad jau var būt, ka arī GS300 ierakstās šajā kategorijā.

Re: LEXUS GS

Posted: Tue Oct 04, 2016 10:02 am
by rzmzr
Lexus'i un Toyota's beidzot ir čipojamas, tur bija problēmas ar "neatlaužamu" softu.

Es arī ļoti gribēju IS250 ar automātu un pilnu komplektāciju. Vācijā atradās viens variants pa 7.5K, balts, ar 70tkm, visa servisa vēsture. Aizgāja momentāli. Parāva škrobe, un padomāju, ka vajag vispār tā normāli izgāzt, un gadījās aizlienēt tieši tādu auto, ne pilnāko, bet vismaz gaitas īpašības ievērtēt. Jāsaka, ka tas V6 ir lieliski nobalansēts, iet nenormāli mīksti, BET - Neiet. :mrgreen:

Līdz GS maks tāpat kā es, negribēja stiepties, bet ja ņemtu, tad noteikti hibrīdu, cik lielu, jāskatās pašam. Lexusiem ļoti svarīga ir PĀRBAUDĀMA servisa vēsture, bez tās, tam auto vairs nav cenas, jo ja Lexis nav kopts, būs bēdu ieleja.