• Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Page 1 of 17

Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Thu Nov 03, 2016 8:44 am
by foxtrot_kilo
Sveiks! Šo rubriku izdomāju izveidot priekš visiem kam ir dīzeļu SAAB. Jebkādi jautājumi, remonts, tūnings lai viss būtu vienā vietā. :dance:

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Thu Nov 03, 2016 3:53 pm
by Gac
1.9 dīzelim (vilkatis, 9-3NG) visiem taču ir DPF, vai ne?

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Thu Nov 03, 2016 4:12 pm
by Gripen
Nost ar DPF :ugeek:

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Thu Nov 03, 2016 4:19 pm
by foxtrot_kilo
Gac wrote:1.9 dīzelim (vilkatis, 9-3NG) visiem taču ir DPF, vai ne?
9-3 ss bija varianti bez DPF, par vilkati točno nezinu, bet vakarā varu WISā apskatīties. Man bija, izgriezu viņu ārā. Vieglāka dzīve bez viņa. Bet ja stipri aizdirsts, caur TECH2 var reģenerēt.

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Fri Nov 04, 2016 10:59 am
by lawyer
DPF obligāts kļuva šķiet ar 2008. vai 2009.gadu, pirms tam kā papildaprīkojums tikai bija :think:

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Fri Nov 04, 2016 11:03 am
by Gunča
Kā ir ar 3 litrīgo dīzeli? Kā ar gāzēm dzesēšanas sistēmā? Tā tak esot izplatīta problēma. Kā remontējas?

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Fri Nov 04, 2016 11:07 am
by lawyer
Gunča wrote:Kā ir ar 3 litrīgo dīzeli? Kā ar gāzēm dzesēšanas sistēmā? Tā tak esot izplatīta problēma. Kā remontējas?
Bēdīgi vispār, bet dažiem ir paveicies - iet un iet, ja remontē, tad remontē ļoti vienkārši un nepiespiesti - tolmetē :mrgreen:

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Fri Nov 04, 2016 12:05 pm
by Gunča
Nu tur tipa galvu slīpēšana, bloka slīpēšana utt? Pārāk dārgi? Pirkt citu dzinēju baigā lotoreja. Uz tolmetu vēl negribas. Ko darīt?

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Fri Nov 04, 2016 12:26 pm
by intervall
Mainīt blīves un slīpēt virsmas izmaksās tikpat cik cits dzinējs.
Pašam jādomā.
Manuprāt, prātīgākais būtu meklēt no kāda angļa ar mazu noskrējienu.

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Fri Nov 04, 2016 1:08 pm
by Gunča
Es domāju ja meklēt citu motoru, tad no sistas... kaut kā liekas drošāk, tomēr brauca līdz galam, ja nesista, tad varbūt tieši motora defekts ir iemesls nonākšanai šrotā...

Nav tā ka Opeļos tie motori ir izturīgāki?

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Fri Nov 04, 2016 1:18 pm
by Arnijs
Gunča wrote:
Nav tā ka Opeļos tie motori ir izturīgāki?
Vismaz 2x :D
Ja ķīnas preci ieliksi Gucci maisiņā, diez vai viņa kļūs par Gucci

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Fri Nov 04, 2016 1:21 pm
by intervall
Par to mazo nobraukumu es biju domājis provizorisko motora resursu - ka jāmeklē tāds, kam zem 200k.
Tā kā tas dzinējs ir brāķis no rūpnīcas, te ir jāizvēlas mazākais no ļaunumiem.
Bet ja tavējam nav virs resursa(un par to ir pārliecība), tad gan labāk remontēt savējo.

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Fri Nov 04, 2016 1:23 pm
by Arnijs
intervall wrote:Par to mazo nobraukumu es biju domājis provizorisko motora resursu - ka jāmeklē tāds, kam zem 200k.
Tā kā tas dzinējs ir brāķis no rūpnīcas, te ir jāizvēlas mazākais no ļaunumiem.
Bet ja tavējam nav virs resursa(un par to ir pārliecība), tad gan labāk remontēt savējo.
Tur kvalitatīvs remonts sākas no 2k un uz augšu. Ir vērts?

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Fri Nov 04, 2016 1:28 pm
by intervall
Manā pusē(es gan remontējos salīdzinoši pa lēto), tāds prieks svērtu ap kādiem 300e.
Vienas virsmas slīpēšana 30e + blīves + viss pārējais darbs ap 100e.
Vai tur ir vēl kas cits jādara bez galvas blīvju maiņas?
Vai pat pie šīs problēmas ir vainojama bloka deformācija?

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Fri Nov 04, 2016 1:46 pm
by Arnijs
intervall wrote:Manā pusē(es gan remontējos salīdzinoši pa lēto), tāds prieks svērtu ap kādiem 300e.
Vienas virsmas slīpēšana 30e + blīves + viss pārējais darbs ap 100e.
Vai tur ir vēl kas cits jādara bez galvas blīvju maiņas?
Vai pat pie šīs problēmas ir vainojama bloka deformācija?
Tieši šiem motoriem pa lēto var sadzīvot tikai problēmas pie nezinošiem skrūvētājiem. Tur ir jādara viss, sākot ar bloka taisnošanu un jau tas nemaksā lēti. Tad vēl blīves zem gilzām, kloķenes šāles (pēc krāsām ar simtdaļu nobīdi - remonts nav paredzēts), kas arī viena maksā tik, cik citam motoram viss komplekts. Tad vēl neskaitāmās V6 blīves un gredzentiņi. Un - ja vēl grib iedziļināties un ielīst galvās un virzuļu grupās... Koroč - veiksmi tam, kas to uzņemas :D