9-5 Aero 2002. gada sedans, benzīns/gāze, AT
Posted: Sun Nov 27, 2016 6:50 pm
Sveiki!
Ar smagu sirdi pienācis laiks šķirties no mana 2002. gada 9-5 Aero. Īsumā:
2002. gada Aero sedans AT, benzīns/gāze, 244000 km, ar 2004. gada motoru un ātrumkārbu no 2004. gada Linear ar 185000km, gāzes iekārta uzstādīta Arteh (to ir darījis iepriekšējais īpašnieks), pirms manis auto ir ticis apkopts arī arteh, pie manis auto nonāca no Jēkabpils.
Garāks stāsts:
Auto iegādājos 2015. gada decembrī, par iedvesmu ņemot paziņas pirms fl Aero wagonu, kurš man ļoti patika pilnīgi visos aspektos.
Tika atrasts auto kurš nebija lētākais tirgū, ar šķietami vismazāk problēmām, pie pirkšanas veicot pilnu diagnostiku un uzreiz izejot apskati, kurā bija tikai 1 divnieks par šarnīru, kas stundas laikā tika nomainīts un auto skati izgāja, kā mēdz teikt, pa 0. Kopumā ar auto biju ļoti apmierināts, laimīgi braucu, bet 2016. gada Jāņos notika motora skāde, pārlūza 3. klanis pie ātruma ap 70 km/h, pēc kā tika implantēts motors un kārba no sasista 2004. gada Linear, kas tika atrasts Beļģijā, kam bija caurskatāma vēsture un veiktas visas nepieciešamās apkopes, tajā skaitā ķēdes maiņa.
No izdarītajiem darbiem:
231000 - jauni bremžu kluči, šķiet, ka bija TRW, neatrodu pavadzīmi
233000 - jauna (lietota) DI kasete, 500 km vēlāk cita lietota kasete, sagādāta no zināma dīlera Zviedrijā
236000 - jauni Febi Bilstein priekšējie šarnīri un stabilizatora stieņi
236000 - jauna ārējā miroņgalva šofera pusē
236000 - jauns pasažiera puses priekšējais gultnis
236500 - uzpildīta un pārbaudīta kondicioniera sistēma
236500 - gāzes iekārtas diagnostika pie LPG Tech
237000 - Mobil 0W40 eļļas maiņa + filtri
237000 - izpūtēja vidējās rezonatora nomaiņa
239000 - motora defekts, ielikts jau minētais motors ar kārbu, atrasts Beļģijā ar garantijām, pie motora maiņas:
galvas, vārstu vāka blīves, iztīrīts karteris, jaunas sveces, jauni filtri no Mann Filter un/vai Knecht (vairs neatceros), jauns termostats, jauns Nissins radiators, pārbaudīta turbīna pie kolēģiem Lietuvā, atzīta par labu esam, pie Arteh salikta PCV sistēma kā jaunajiem dzinējiem, svaiga Mobil 0W40 eļļa dzinējā, svaiga Mobil 3309 eļļa kārbā, pārbaudīts ķēdes izstiepums, drosele no jaunā tipa dzinēja (iztīrīta), saliktas jaunas silikona vakuuma šļauciņas, nomainītas šāles, nomainīts eļļas sūknis, jauna celiņsiksna Continental, jauni sensori, nomainīti daži masas vadi, jaunas kolektoru blīves, dažas špiļkas, iztīrīts ieplūdes kolektors, MAFs, pie viena nomainītas spuldzes, un vēl gūzma ar sīkumiem
240500 - pēc dzinēja iebraukšanas jauna Mobil 0W40 eļļa, novērstas dažas eļļas un tosola noplūdes pēc dzinēja maiņas
242000 - nomainīts hidrauliskais dzinēja spilvens pret labu lietotu
242000 - lietots ģenerators 130Ah, pārbaudīts ģeneratoru atjaunotāju darbnīcā
242000 - jauns Sznajder 80Ah, 700A akumulators
243500 - nomainītas priekšējā pusrāmja bukses pie Vilciņa, uzlikta kaut kāda aftermarket panna (mazā), uzlikts cits lietots paspārnis
Pie visa šī vēl daudz visādu ikdienas sīkumu, kā salona spuldzītes, bremžu un stūŗes pastiprinātāja šķidrumu maiņa u.c.
Kas pašlaik jāizdara:
Aizmugurējās "trailing arm" bukses - rati stāv nedaudz šķībi
Šofera puses priekšējam gultnim ir neliela brīvkustība
Jāpieregulē (varbūt pie viena arī jāapkopj) gāzes iekārta - rāda nepareizu atlikumu, jo vairāk gāzes, jo mazāk rāda, kā arī uz gāzi ir nedaudz gausāks, pēc regulācijas LPG Tech džeki iešuvuši nepareizu karti, nevainoju, viņi ar Saab maz darbojas, kā arī varētu ieslēgšanās mirkli noregulēt nedaudz lielāku.
Ekstras/kasjaki:
Melnais ādas salons ļoti labā stāvoklī, visi beņķi ir veseli, bez izdiluma, apsilde priekšā/aizmugurē, atmiņa
Harmann Kardon sistēma ar 9 skaļruņiem, neviens negrab un skan ļoti labi
Lietus sensors, strādājošs, ja kādam ko maina, tad Valeo slotiņas
Nokia Handsfree sistēma (strādā ar Samsung un iPhone, ar LG G3 negribēja pāroties), audio kvalitāte laba
17" aero diski (gribētos nokrāsot, pašam bija plāns pēc ziemas, bet laikam nebūs )
Koni dzeltenie amortizatori vizuāli aprūsējuši, bet funkciju pilda (biju domājis, ka standarts, bet izrādās tādus Arteh kādreiz izplatīja)
Xenon ar Philips spuldzēm
Saab Becker Online Pro galva, itkā ar MP3, bet lasa ne visus diskus, reizēm zūd ekrāna kontakts
SID bez izdegušiem pikseļiem
Pilnībā strādājoša klimatkontrole, bet ekrānam ir izdeguši daži pikseļi
Labas ziemas riepas Greenbull 225/45R17 ~7-8 mm (zinu, ka nav dzirdētas, ražotas Itālijā, pats šīs izplatu, tāpēc ar pilnu pārliecību uzliku savam auto, sniegā un lietū turas ļoti labi, uz ledus kā jebkura vidējās klases riepa)
Rūsas praktiski nav, izņemot vienā vitā nolupušu krāsu uz priekšējā spārna, tīri virspusēji, arī plānā bija krāsot pēc ziemas
Dabiskas buktes no Rīgas stāvlaukumiem uz šofera puses durvīm (visu var redzēt foto)
Ar akmentiņiem apdauzīts kapots
Nedaudz samīcīta priekšējā numurzīme, vainīgā jaunkundze tika pieķerta parkojoties atpakaļgaitā Rīgas centrā
Krāsas defekti uz priekšējā bampera un šofera spoguļa, tika krāsoti bet nekvalitatīvi, automazgātuves ķīmija atstāja pleķus
Trūkst Aero lūpa
Noņemti uzraksti no bagažnieka vāka, bet ir saglabāti, ja vajag atdošu līdzi
Kad uzsilst bremzes, tad mēdz čīkstēt pie lēnas bremzēšanas
Skate līdz 2017. gada 03.01., bet izņemot minētās bukses un gultni problēmām nevajadzētu būt, šīs lietas, iespējams, pats mainīšu decembrī un iešu skati.
Lielāko daļu darbu esmu darījis pats, jo ir gan tehniskā iespēja, gan zināšanas, izmantoju tikai augstas kaviltātes rezerves daļas.
Papildu visam nāk pāris lietas, kas palika no lielā remonta - pāris litri antifrīza, divi litri Mobil 3309 ATF, iekšējās miroņgalvas putekļu sargs, degvielas filtrs.
Šis tas noteikti vēl, ja ir interese, jautājiet, atbildēšu pilnīgi godīgi uz visiem jautājumiem.
Pārdodu, jo pašlaik nepieciešamas finanses savas veselības saremontēšanai un citiem sadzīviskiem jautājumiem, nākamais auto plānojas universāls ar MT, bet tāds kurā nav žēl vest visādas netīŗas lietas, Saab 9-5 sedanu neuzskatu par atbilstošu tādam mērķim. Lai gan auto ļoti mīlu, zinu, ka pēc pāris mēnešiem nevarēšu atļauties to uzturēt un negribu, lai auto paliktu novārtā.
Cena 2850.00 EUR, nodokli par šo gadu maksāšu es pats, sludinājumu tuvākās 2 nedēļas izvietoju tikai šeit, jo vēlētos, lai nākamais saimnieks ir Saab cienītājs un dod auto tikpat, vai vairāk kā es. Ja ir nepieciešamība vajadzīgās detaļas varu sagādāt par autoservisu pašizmaksas cenām.
Atvainojos par garo penteri, bet vēlējos visu izstāstīt detalizēti un godīgi, lai nepiesārņotu topic vēl vairāk, papildu foto failiem.lv:
https://failiem.lv/u/9ff9zzjx
Paldies!
P.S. Tikko bildēs pamanīju, ka bagažnieks izskatas krimināli netīrs, to nepieciešams iztīrīt ar kādu tīrāmo līdzekli.
Ar smagu sirdi pienācis laiks šķirties no mana 2002. gada 9-5 Aero. Īsumā:
2002. gada Aero sedans AT, benzīns/gāze, 244000 km, ar 2004. gada motoru un ātrumkārbu no 2004. gada Linear ar 185000km, gāzes iekārta uzstādīta Arteh (to ir darījis iepriekšējais īpašnieks), pirms manis auto ir ticis apkopts arī arteh, pie manis auto nonāca no Jēkabpils.
Garāks stāsts:
Auto iegādājos 2015. gada decembrī, par iedvesmu ņemot paziņas pirms fl Aero wagonu, kurš man ļoti patika pilnīgi visos aspektos.
Tika atrasts auto kurš nebija lētākais tirgū, ar šķietami vismazāk problēmām, pie pirkšanas veicot pilnu diagnostiku un uzreiz izejot apskati, kurā bija tikai 1 divnieks par šarnīru, kas stundas laikā tika nomainīts un auto skati izgāja, kā mēdz teikt, pa 0. Kopumā ar auto biju ļoti apmierināts, laimīgi braucu, bet 2016. gada Jāņos notika motora skāde, pārlūza 3. klanis pie ātruma ap 70 km/h, pēc kā tika implantēts motors un kārba no sasista 2004. gada Linear, kas tika atrasts Beļģijā, kam bija caurskatāma vēsture un veiktas visas nepieciešamās apkopes, tajā skaitā ķēdes maiņa.
No izdarītajiem darbiem:
231000 - jauni bremžu kluči, šķiet, ka bija TRW, neatrodu pavadzīmi
233000 - jauna (lietota) DI kasete, 500 km vēlāk cita lietota kasete, sagādāta no zināma dīlera Zviedrijā
236000 - jauni Febi Bilstein priekšējie šarnīri un stabilizatora stieņi
236000 - jauna ārējā miroņgalva šofera pusē
236000 - jauns pasažiera puses priekšējais gultnis
236500 - uzpildīta un pārbaudīta kondicioniera sistēma
236500 - gāzes iekārtas diagnostika pie LPG Tech
237000 - Mobil 0W40 eļļas maiņa + filtri
237000 - izpūtēja vidējās rezonatora nomaiņa
239000 - motora defekts, ielikts jau minētais motors ar kārbu, atrasts Beļģijā ar garantijām, pie motora maiņas:
galvas, vārstu vāka blīves, iztīrīts karteris, jaunas sveces, jauni filtri no Mann Filter un/vai Knecht (vairs neatceros), jauns termostats, jauns Nissins radiators, pārbaudīta turbīna pie kolēģiem Lietuvā, atzīta par labu esam, pie Arteh salikta PCV sistēma kā jaunajiem dzinējiem, svaiga Mobil 0W40 eļļa dzinējā, svaiga Mobil 3309 eļļa kārbā, pārbaudīts ķēdes izstiepums, drosele no jaunā tipa dzinēja (iztīrīta), saliktas jaunas silikona vakuuma šļauciņas, nomainītas šāles, nomainīts eļļas sūknis, jauna celiņsiksna Continental, jauni sensori, nomainīti daži masas vadi, jaunas kolektoru blīves, dažas špiļkas, iztīrīts ieplūdes kolektors, MAFs, pie viena nomainītas spuldzes, un vēl gūzma ar sīkumiem
240500 - pēc dzinēja iebraukšanas jauna Mobil 0W40 eļļa, novērstas dažas eļļas un tosola noplūdes pēc dzinēja maiņas
242000 - nomainīts hidrauliskais dzinēja spilvens pret labu lietotu
242000 - lietots ģenerators 130Ah, pārbaudīts ģeneratoru atjaunotāju darbnīcā
242000 - jauns Sznajder 80Ah, 700A akumulators
243500 - nomainītas priekšējā pusrāmja bukses pie Vilciņa, uzlikta kaut kāda aftermarket panna (mazā), uzlikts cits lietots paspārnis
Pie visa šī vēl daudz visādu ikdienas sīkumu, kā salona spuldzītes, bremžu un stūŗes pastiprinātāja šķidrumu maiņa u.c.
Kas pašlaik jāizdara:
Aizmugurējās "trailing arm" bukses - rati stāv nedaudz šķībi
Šofera puses priekšējam gultnim ir neliela brīvkustība
Jāpieregulē (varbūt pie viena arī jāapkopj) gāzes iekārta - rāda nepareizu atlikumu, jo vairāk gāzes, jo mazāk rāda, kā arī uz gāzi ir nedaudz gausāks, pēc regulācijas LPG Tech džeki iešuvuši nepareizu karti, nevainoju, viņi ar Saab maz darbojas, kā arī varētu ieslēgšanās mirkli noregulēt nedaudz lielāku.
Ekstras/kasjaki:
Melnais ādas salons ļoti labā stāvoklī, visi beņķi ir veseli, bez izdiluma, apsilde priekšā/aizmugurē, atmiņa
Harmann Kardon sistēma ar 9 skaļruņiem, neviens negrab un skan ļoti labi
Lietus sensors, strādājošs, ja kādam ko maina, tad Valeo slotiņas
Nokia Handsfree sistēma (strādā ar Samsung un iPhone, ar LG G3 negribēja pāroties), audio kvalitāte laba
17" aero diski (gribētos nokrāsot, pašam bija plāns pēc ziemas, bet laikam nebūs )
Koni dzeltenie amortizatori vizuāli aprūsējuši, bet funkciju pilda (biju domājis, ka standarts, bet izrādās tādus Arteh kādreiz izplatīja)
Xenon ar Philips spuldzēm
Saab Becker Online Pro galva, itkā ar MP3, bet lasa ne visus diskus, reizēm zūd ekrāna kontakts
SID bez izdegušiem pikseļiem
Pilnībā strādājoša klimatkontrole, bet ekrānam ir izdeguši daži pikseļi
Labas ziemas riepas Greenbull 225/45R17 ~7-8 mm (zinu, ka nav dzirdētas, ražotas Itālijā, pats šīs izplatu, tāpēc ar pilnu pārliecību uzliku savam auto, sniegā un lietū turas ļoti labi, uz ledus kā jebkura vidējās klases riepa)
Rūsas praktiski nav, izņemot vienā vitā nolupušu krāsu uz priekšējā spārna, tīri virspusēji, arī plānā bija krāsot pēc ziemas
Dabiskas buktes no Rīgas stāvlaukumiem uz šofera puses durvīm (visu var redzēt foto)
Ar akmentiņiem apdauzīts kapots
Nedaudz samīcīta priekšējā numurzīme, vainīgā jaunkundze tika pieķerta parkojoties atpakaļgaitā Rīgas centrā
Krāsas defekti uz priekšējā bampera un šofera spoguļa, tika krāsoti bet nekvalitatīvi, automazgātuves ķīmija atstāja pleķus
Trūkst Aero lūpa
Noņemti uzraksti no bagažnieka vāka, bet ir saglabāti, ja vajag atdošu līdzi
Kad uzsilst bremzes, tad mēdz čīkstēt pie lēnas bremzēšanas
Skate līdz 2017. gada 03.01., bet izņemot minētās bukses un gultni problēmām nevajadzētu būt, šīs lietas, iespējams, pats mainīšu decembrī un iešu skati.
Lielāko daļu darbu esmu darījis pats, jo ir gan tehniskā iespēja, gan zināšanas, izmantoju tikai augstas kaviltātes rezerves daļas.
Papildu visam nāk pāris lietas, kas palika no lielā remonta - pāris litri antifrīza, divi litri Mobil 3309 ATF, iekšējās miroņgalvas putekļu sargs, degvielas filtrs.
Šis tas noteikti vēl, ja ir interese, jautājiet, atbildēšu pilnīgi godīgi uz visiem jautājumiem.
Pārdodu, jo pašlaik nepieciešamas finanses savas veselības saremontēšanai un citiem sadzīviskiem jautājumiem, nākamais auto plānojas universāls ar MT, bet tāds kurā nav žēl vest visādas netīŗas lietas, Saab 9-5 sedanu neuzskatu par atbilstošu tādam mērķim. Lai gan auto ļoti mīlu, zinu, ka pēc pāris mēnešiem nevarēšu atļauties to uzturēt un negribu, lai auto paliktu novārtā.
Cena 2850.00 EUR, nodokli par šo gadu maksāšu es pats, sludinājumu tuvākās 2 nedēļas izvietoju tikai šeit, jo vēlētos, lai nākamais saimnieks ir Saab cienītājs un dod auto tikpat, vai vairāk kā es. Ja ir nepieciešamība vajadzīgās detaļas varu sagādāt par autoservisu pašizmaksas cenām.
Atvainojos par garo penteri, bet vēlējos visu izstāstīt detalizēti un godīgi, lai nepiesārņotu topic vēl vairāk, papildu foto failiem.lv:
https://failiem.lv/u/9ff9zzjx
Paldies!
P.S. Tikko bildēs pamanīju, ka bagažnieks izskatas krimināli netīrs, to nepieciešams iztīrīt ar kādu tīrāmo līdzekli.