• 9-5 Arc 2005 2.3T AT
Page 1 of 1

9-5 Arc 2005 2.3T AT

Posted: Sun Feb 05, 2017 3:04 am
by silver737
Sveiki,

Pieļauju domu, ka kaut kur vienā no 31 foruma 9-5 sadaļām un tūkstots lapām ir atbildes, bet ņemot vērā,
ka maz laika palicis līdz braukšanai uz Vāczemi pēc Arc, atļaušos šeit pajautāt.
Esmu izbijis forumists kā 737pilot (nevaru recoverot useri jo citā, vecā e-mailā ir reģistrēts).

Jautājumi par tēmu:

1. Vai bez spec tūļiem un mega zināšanām var saprast ķēdes izstiepumu esot uz vietas placī?
Ja jā, tad kas un kā jālūr, varbūt ir kāds links ar jūtūbi

2. Kā ir ar 9-5 2005/05 Arc 2.3T piekari?
Cik tā ir izturīga, dārga, cik daudz no Opipeļa var dabūt vēl arvien?

3. Vai 300k noskrējiens, ja salons izskatās kā jauns, stūre un pedāļi arī (kas liecina par bāņa noskrējienu),
ir kas būtisks un sagaidāms ir tuvākā laikā kāds palielāks apkopis vai remontieris, ja auto ir kluss, negrab, ir jauda,
tomāts strādā labi, eļļa skaista, turbo kluss un darbīgs, motors neklab?
(Displejā ir "time for service"), kā arī apkopju grāmatā pēdējā apkope pie 116k km..

4. Cik kaprīzi un čakarīgi un dārgi ir ksenoni? Lasot forumā, radās iespaids, ka gana kaprīzi..

5. Kādi citi būtiski "must have check" priekš 9-5 Arc 2.3T iegādes?

p.s. kā var bildes pievienot?


Priekā!

Re: 9-5 Arc 2005 2.3T AT

Posted: Sun Feb 05, 2017 12:02 pm
by Brand
silver737 wrote:Sveiki,

Pieļauju domu, ka kaut kur vienā no 31 foruma 9-5 sadaļām un tūkstots lapām ir atbildes, bet ņemot vērā,
ka maz laika palicis līdz braukšanai uz Vāczemi pēc Arc, atļaušos šeit pajautāt.
Esmu izbijis forumists kā 737pilot (nevaru recoverot useri jo citā, vecā e-mailā ir reģistrēts).

Jautājumi par tēmu:

1. Vai bez spec tūļiem un mega zināšanām var saprast ķēdes izstiepumu esot uz vietas placī?
Ja jā, tad kas un kā jālūr, varbūt ir kāds links ar jūtūbi

2. Kā ir ar 9-5 2005/05 Arc 2.3T piekari?
Cik tā ir izturīga, dārga, cik daudz no Opipeļa var dabūt vēl arvien?

3. Vai 300k noskrējiens, ja salons izskatās kā jauns, stūre un pedāļi arī (kas liecina par bāņa noskrējienu),
ir kas būtisks un sagaidāms ir tuvākā laikā kāds palielāks apkopis vai remontieris, ja auto ir kluss, negrab, ir jauda,
tomāts strādā labi, eļļa skaista, turbo kluss un darbīgs, motors neklab?
(Displejā ir "time for service"), kā arī apkopju grāmatā pēdējā apkope pie 116k km..

4. Cik kaprīzi un čakarīgi un dārgi ir ksenoni? Lasot forumā, radās iespaids, ka gana kaprīzi..

5. Kādi citi būtiski "must have check" priekš 9-5 Arc 2.3T iegādes?

p.s. kā var bildes pievienot?


Priekā!
1 - ir jānoņem augšējais motora kronšteins (bumerangs), lai izskrūvētu un pārbaudītu ķēdes izstiepuma noteikšanas mērītāju. bet nu parasti, ja augstu pielaiž, var dzirdēt, ja jāmaina ķēde :D

2 - piekare vienkārša. mīksta (atšķirībā no aero). noteikti dabūsi nomainīt priekšējā pusrāmja bukses un vidējās stabilizatora, jo vācijā ceļi bišķi savādāki un pabraucot pa lv, varēsi dzirdēt kloberēšanu pie kājām :)

3 - tas, ka displejā ir time for service, visticamākais ir no meistariem, kas nemāk iemest youtube kā noņemt eļļas maiņas atgādinājumu. iesaku nopirkt bluetooth ODBII lasītāju, lai var pieslēgt caur telefonu un nolasīt kļūdas. dārgs prieks ir AIZDEDZES BLOKS (~350eur). vairāki simptomi, jaudas trūkums, misfairi utt.

4 - dārgi. īpaši bloki :) arteh laikam piedāvāja kaut kādus 270eur par vienu bloku cenu. aftermarketu, nu ja pameklē, gan jau var atrast.

5 - atliec 500-700eur un pārējais jau būs nieks. ~500 eur ķedes maiņa, 350 aizdzes bloks, 300 drosele. pārējais jau viss pa lielam lēts. ā, faceliftiem (02-05) ir superforšie priekšējie gultņi pa 100 EUR gabalā.

bildes pievieno caur http://postimage.org/ un iemet direct link šeit

Re: 9-5 Arc 2005 2.3T AT

Posted: Mon Feb 06, 2017 12:51 am
by silver737
Brand wrote:
silver737 wrote:Sveiki,

1 - ir jānoņem augšējais motora kronšteins (bumerangs), lai izskrūvētu un pārbaudītu ķēdes izstiepuma noteikšanas mērītāju. bet nu parasti, ja augstu pielaiž, var dzirdēt, ja jāmaina ķēde :D
- VAI TAS IR SAREŽĢĪTI UN VAI VAJAG SPECIĀLU TŪLI MĒRĪŠANAI? VAR KĀDS PAKOMENTĒT, LAI RODAS VAIRĀK SAJĒGAS?
ZĀBAKS IT KĀ NEESMU TEHNISKĀS LIETĀS, BET TOMĒR MAN ŠĶIET, KA ŠIS NAV GLUŽI EĻĻU APSKATĪT :)

2 - piekare vienkārša. mīksta (atšķirībā no aero). noteikti dabūsi nomainīt priekšējā pusrāmja bukses un vidējās stabilizatora, jo vācijā ceļi bišķi savādāki un pabraucot pa lv, varēsi dzirdēt kloberēšanu pie kājām :)
VAI ŠĪS MINĒTĀS KOMPONENTES IR DĀRGAS, JA SALĪDZINA AR HONDU VAI VOLVO LĪDZĪGĀM DAĻĀM?
IR KĀDI CIPARI (DETAĻA, RAŽOTĀJS IETEICAMAIS UN MAIŅAS IZMAKSAS?)
UN VAI VAR LIKT NO C VECTRAS KKO?

3 - tas, ka displejā ir time for service, visticamākais ir no meistariem, kas nemāk iemest youtube kā noņemt eļļas maiņas atgādinājumu. iesaku nopirkt bluetooth ODBII lasītāju, lai var pieslēgt caur telefonu un nolasīt kļūdas. dārgs prieks ir AIZDEDZES BLOKS (~350eur). vairāki simptomi, jaudas trūkums, misfairi utt.
KUR UZ ĀTRĀM ŠAIBĀM PA LABU CIPI VAR DABŪT TO VERĶI? ZINU KA IR EBAY, BET DRĪZ JĀBRAUC, NAV LAIKA SŪTĪT..
VARBŪT KĀDS VAR AIZDOT?

4 - dārgi. īpaši bloki :) arteh laikam piedāvāja kaut kādus 270eur par vienu bloku cenu. aftermarketu, nu ja pameklē, gan jau var atrast.

5 - atliec 500-700eur un pārējais jau būs nieks. ~500 eur ķedes maiņa, 350 aizdzes bloks, 300 drosele. pārējais jau viss pa lielam lēts. ā, faceliftiem (02-05) ir superforšie priekšējie gultņi pa 100 EUR gabalā.
KĀ VAR ZINĀT, KA AIZDEDZES BLOKS VAI DROSELE IET UZ GALU?
UN ĶĒDEI ATSKAITOT MĒRĪŠANU VIENĪGĀ PAZĪME IR AUKSTAM MOTORAM, KA GRAB?

bildes pievieno caur http://postimage.org/ un iemet direct link šeit

Re: 9-5 Arc 2005 2.3T AT

Posted: Mon Feb 06, 2017 12:40 pm
by Brand
par ķēdes mērīšanu pameklē RUS vai ENG lapās- gari un smalki aprakstīts, cik mm var būt mērītāja izbīdījums. ķedes visbiežāk no sākuma grab aukstam pielaižot. pēcāk jau strīķ'ejas. ja var dzirdēt skaļu strīķēšanos, nekavējoties jāmaina ķēde, savādāk pārrīvēs eļļas iesūkšanas trubu vācelē un būs kaņec motoram

Nav dārga piekare. Par to neuztraucies.

Ebay aizdedzes bloku nekad nepērc. Kalpo 1-3 mēnešus. Ir pārbaudīts. Atrast labu lietotu- grūti

Ja drosele iet uz galu auto var raustīties, man bija, kad slāpa nost vienkārši. izbeidzas droseles elektroniskā daļa. Ja beigts aizdedzes bloks, tad auto var raustīties, nebūt jaudas vai vienkārši neiet.

Re: 9-5 Arc 2005 2.3T AT

Posted: Mon Feb 06, 2017 2:10 pm
by silver737
Paldies par atbildēm :)

Vēl jautājums par xenoniem - kādas pazīmes, ka iet uz galu?

Un vai tomēr nav lētāk ielikt parastās lampas, droši vien tas nozīmē mainīt visu lukturi?
Ja tā, tad par kādām naudām varētu dabūt vienu lampas bloku un vai kāds varētu sagribēt iegūt xenonus?
Ar domu - apmainīt ar mani :)?

Re: 9-5 Arc 2005 2.3T AT

Posted: Mon Feb 06, 2017 8:56 pm
by elmo
silver737 wrote:Paldies par atbildēm :)

Vēl jautājums par xenoniem - kādas pazīmes, ka iet uz galu?

Un vai tomēr nav lētāk ielikt parastās lampas, droši vien tas nozīmē mainīt visu lukturi?
Ja tā, tad par kādām naudām varētu dabūt vienu lampas bloku un vai kāds varētu sagribēt iegūt xenonus?
Ar domu - apmainīt ar mani :)?
Xenons ar laiku maina krāsas toni un uz beigām sāk mirgot! Jā, spuldze maksā virs 50eur, bet jāmaina varbūt 1x piecos gados! Tātad 5x ilgāk par kaut kādu Osram night braker. Pareizini Night braker cenu ar 5 un sapratīsi, ka Xenons nav dārgs!

Re: 9-5 Arc 2005 2.3T AT

Posted: Tue Feb 07, 2017 10:18 am
by andrejsb
silver737 wrote: Un vai tomēr nav lētāk ielikt parastās lampas, droši vien tas nozīmē mainīt visu lukturi?
Ja tā, tad par kādām naudām varētu dabūt vienu lampas bloku un vai kāds varētu sagribēt iegūt xenonus?
Ar domu - apmainīt ar mani :)?
Ja tev jau tagad ir tādas domas, padomā, vai tiešām vajag 9-5. Xenons ir tīrais sīkums un citu izdevumu fona. Vēl jo vairāk, nav dzirdēts ka ksenons problēmas bieži sagādā - lampiņas un līmeņa sensori, raksturīgākās problēmas.