• Vajadzigs info
Page 1 of 2

Vajadzigs info

Posted: Thu Feb 23, 2017 12:40 am
by Kuzits
Sveicinati Saabisti, Saab kluba biedri, atruma milotiji un citi benzingalvas kas apgrozas saja foruma ;)

Jo kadu laiku atpakal jau palika pa isu ar 9-3ss 129 kW stoka jaudu un gribetu iedegt vel lielaku dzirksteli sava Saaba acis. Ta teikt gribetu nochipot savu SAABu ;)

Biju interesejies pie Karosa bet vins man atteica un atb ka nenemas ar SAABiem tpc mekleju citu vietu kur to var izdarit ;)
Cik tas varetu maksat? Un kur to var izdarit?
Jo gribu uzticet savu masinu cilvekiem kas zin ko dara nevis noperk e-bay kiniesu struntu un doma ka ir pirmais calis ciema :D

Re: Vajadzigs info

Posted: Thu Feb 23, 2017 1:23 am
by jankab
Nu tad pa lielam paliek tikai divi labi varianti:
1) Arteh - Vestienas iela 2, http://www.arteh.lv, Hirsch Performance pārstāvis - oficiālāk iekš LV laikam jau nevarēs būt
2) Jancis no Valmieras, kontaktus var sazīmēt tepat forumā

Re: Vajadzigs info

Posted: Thu Feb 23, 2017 2:57 am
by Kuzits
jankab wrote:Nu tad pa lielam paliek tikai divi labi varianti:
1) Arteh - Vestienas iela 2, http://www.arteh.lv, Hirsch Performance pārstāvis - oficiālāk iekš LV laikam jau nevarēs būt
2) Jancis no Valmieras, kontaktus var sazīmēt tepat forumā
Un pec pasa pieredzes kurs no abiem variantiem ir labaks?
Kadas ir jaudas un griezes momenta izmainas pec chiposanas?

Re: Vajadzigs info

Posted: Thu Feb 23, 2017 9:20 am
by OSC
Kuzits wrote:Sveicinati Saabisti, Saab kluba biedri, atruma milotiji un citi benzingalvas kas apgrozas saja foruma ;)

Jo kadu laiku atpakal jau palika pa isu ar 9-3ss 129 kW stoka jaudu un gribetu iedegt vel lielaku dzirksteli sava Saaba acis. Ta teikt gribetu nochipot savu SAABu ;)

Biju interesejies pie Karosa bet vins man atteica un atb ka nenemas ar SAABiem
Jā, pie Karosa labāk neko nevest, ne viņš māk čipot, ne viņš māk saskrūvēt autiņu tā, lai jams nenosprāgst pēc 1km

Re: Vajadzigs info

Posted: Thu Feb 23, 2017 9:33 am
by jankab
Kuzits wrote: Un pec pasa pieredzes kurs no abiem variantiem ir labaks?
Kadas ir jaudas un griezes momenta izmainas pec chiposanas?
Es pats savu čipoju :P:mrgreen:
Tu jautāji labus un drošus variantus, tos arī devu :dance:

Bet tici man - cits auto sajūtās.

Re: Vajadzigs info

Posted: Thu Feb 23, 2017 9:50 am
by edijs
Hirsch līknes vari pameklēt netā. Bet domāju, ka ar abiem minētajiem varēsi sarunāt, lai pieregulē pēc vēlmēm. Tiesa, no pieredzes - vēlmes izkristalizējas vien tad, kad pabraukā ar vienu, otru, trešo regulējumu. Kā arī vēlmes no garastāvokļa atkarīgas - reizēm gribas asāku, reizēm mierīgāku. Piemēram, mierīgai ikdienas braukšanai man Hirsch Stg1 vai nedaudz pašpieķūnēts uz Stg2 pusi tīk labāk, kā Maptun Stg3. Tad nu ir labi, ka ir vai nu vairāki ECU, vai arī... vairāki auto. :dance:

Re: Vajadzigs info

Posted: Thu Feb 23, 2017 9:51 am
by edijs
OSC wrote:Jā, pie Karosa labāk neko nevest, ne viņš māk čipot, ne viņš māk saskrūvēt autiņu tā, lai jams nenosprāgst pēc 1km
Uuuja, Tavējo nokāva? :shock: Nav pieredze, bet, cik dzirdēts, esot čalis ar pieredzi. Vairāk gan laikam uz dažādiem custom made risinājumiem ar vemsim un squirtiem, kā arī ar bembelātiem.

Re: Vajadzigs info

Posted: Thu Feb 23, 2017 4:56 pm
by Kuzits
edijs wrote:
OSC wrote:Jā, pie Karosa labāk neko nevest, ne viņš māk čipot, ne viņš māk saskrūvēt autiņu tā, lai jams nenosprāgst pēc 1km
Uuuja, Tavējo nokāva? :shock: Nav pieredze, bet, cik dzirdēts, esot čalis ar pieredzi. Vairāk gan laikam uz dažādiem custom made risinājumiem ar vemsim un squirtiem, kā arī ar bembelātiem.
Cik man zinams ka Karos itka ir zinoss calis, daudzi pazinas dzen savas masinas pie vina un viss ir kartiba ;)
Ir protams labak ja ir vairaki auto, doma ir ari par otru autinu bet pavisam savadaku ka sis

Runajot par so gribetu tadu ka asu kartingu bet taja pat laika ari mikstu kruizeru lai var braukt loti garus gabalus par cik biezi sanak tadus braukat un bez sava SAABa nekur ;)
Jo ta sajuta kad piekapj pilna masina , pec tam iespied un juti ka nu nav vinam vairs tas raviens un tas izjutas kad esi viens masina ;)

Re: Vajadzigs info

Posted: Thu Feb 23, 2017 5:09 pm
by Kuzits
edijs wrote:Hirsch līknes vari pameklēt netā. Bet domāju, ka ar abiem minētajiem varēsi sarunāt, lai pieregulē pēc vēlmēm. Tiesa, no pieredzes - vēlmes izkristalizējas vien tad, kad pabraukā ar vienu, otru, trešo regulējumu. Kā arī vēlmes no garastāvokļa atkarīgas - reizēm gribas asāku, reizēm mierīgāku. Piemēram, mierīgai ikdienas braukšanai man Hirsch Stg1 vai nedaudz pašpieķūnēts uz Stg2 pusi tīk labāk, kā Maptun Stg3. Tad nu ir labi, ka ir vai nu vairāki ECU, vai arī... vairāki auto. :dance:
Nav bijis ta ka ja ir vairakas masinas, ka no rita panem vienu, bet pa celam saproti ka tomer nav ista un vajadzeja labak nemt citu, tad piecies un brauc lidz galam ar to pasu vai atgriezaties un nemat to kas ir tikamaks tai dienai ;)

Re: Vajadzigs info

Posted: Thu Feb 23, 2017 8:37 pm
by elmo
Jo vairāk čipo, jo vairāk visādi mēsli lien ārā! :whistle:
Autiņam ir jābūt perfektā stāvoklī, citādi parādīsies visādas neiešana problēmas un būs biežāk maks jāvirina! :mrgreen:
Piemēram, tās DI kasetes kas uz čipota 300zs kumeļa met kļūdas un čakarējās uz nečipota mazjaudas klepera var strādāt bez problēmām. :twisted:

Re: Vajadzigs info

Posted: Thu Feb 23, 2017 9:17 pm
by edijs
Nu vismaz kaut kāds stimuls turēt auto labā kārtībā. :) Šis jau n reizes spriests un izspriests - čipojot noplīsīs ātrāk tie mezgli, kuriem tāpat agri vai vēlu jāplīst. Un varbūt pat labāk tā - nomaini uz jaunu, varbūt pat uzliekot vietā niknāku risinājumu par OEM piedāvāto, un dzīvo bez bēdu.

Kuzitis: par bar to vēlmi dienas vidū samainīt - gadās arī tā. :) Tāpat kā reizēm dienas laikā sagribas samainīt moto uz auto, kad ārā ir +30 grādi un uz moča karsti pat šortos un t-kreklā, vai, tieši otrādi, normālus, motobraukšanai piemērotus laikapastākļus nomaina slapjdraņķis. Bet ar viens saabs vs otrs tā gadās retāk - ar jebkuru no sačipotajiem var arī itin mierīgi kruizēt.

Re: Vajadzigs info

Posted: Thu Feb 23, 2017 9:25 pm
by elmo
Kruīzēt ar Stg3 un uz augšu ir vienmēr patīkamāk par Stock! :twisted:

Re: Vajadzigs info

Posted: Thu Feb 23, 2017 11:16 pm
by Kuzits
elmo wrote:Kruīzēt ar Stg3 un uz augšu ir vienmēr patīkamāk par Stock! :twisted:
Nu ta varetu but ka ar chipotu ir daudz patikamak braukt ;) jo gribetu kadus 230-250zs vinam sakumam ;)

un ka ir ar sedinasanu viniem? Pietiek tik ar isakam un cietakam atsperem vai jamaina uz coiliem? Bet coili dargs prieks, negribas izteret daudz naudas par risinajumu ko varetu izdarit letak ;)

Re: Vajadzigs info

Posted: Thu Feb 23, 2017 11:25 pm
by jankab
Kuzits wrote:
elmo wrote:Kruīzēt ar Stg3 un uz augšu ir vienmēr patīkamāk par Stock! :twisted:
Nu ta varetu but ka ar chipotu ir daudz patikamak braukt ;) jo gribetu kadus 230-250zs vinam sakumam ;)

un ka ir ar sedinasanu viniem? Pietiek tik ar isakam un cietakam atsperem vai jamaina uz coiliem? Bet coili dargs prieks, negribas izteret daudz naudas par risinajumu ko varetu izdarit letak ;)
Nopērc Pipercross vai K&N filtru, un uzreiz palūdz Stage2 (niknāku variantu) 220-225Zs.
Ja gribi vairāk, tad vajag Downpipe vai Aero TD04 turbīnu, vai vēl labāk - abu kombināciju. Nu un vēl, iespējams, inžektorus :D

Vari likt Eibach Pro Kit uz standarta amartizatoriem, būs ~3,5cm zemāks.

Re: Vajadzigs info

Posted: Thu Feb 23, 2017 11:31 pm
by Kuzits
Tiesi tas ko gribeju zinat ;)
Paldies :) jankab