• Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Page 1 of 33

Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Mon Mar 06, 2017 11:31 am
by lawyer
Tā kā tauta prasa, te nu būs 8)

04.03.2017. Tartu tika iegādāts šis: http://eng.auto24.ee/used/2386235

Samaksāju 4800 EUR, pirms pirkšanas izbraucu kārtīgi, pārgāju pāri visai virsbūvei ar magnētu, izložņāju bagāžnieku, motortelpu, biju arī vietējā TA stacijā, kurā pacēla augšā un pārbaudīja problemātiskās lietas - xenonu kājas, pneimospilvenus, sviras. Kārba slēdzās bez sitieniem un rāvieniem, dzinējs šķiet strādā vienmērīgi.

Reģistrēju EST uz sava vārda ar tranzīta numuriem - 60 EUR, OCTA uz 10 dienām - 54 EUR.

Kasjaki, kurus izdevās konstatēt pirms pirkšanas:

- ir labots bagāžnieka vāks, acīmredzot jau bija pamatīgi aprūsējis pirms tam, neceļas stikls atsevišķi laikam dēļ tā;
- vienās aizmugurējās durvīs pie statnes atklāju rūsu;
- vējstikla augšējā gumija ļoti švaka;
- pasažiera priekšējais beņķis neceļas augšā/lejā;
- viens no glāžu turētājiem salauzts;
- apakša ir ar vieglu rūsiņu vietām;
- vējstikla apskalošanas trubiņa zem kapota nāca visu laiku vaļā savienojumā;
- nesmukas degvielas trubiņas.

Uzreiz pie atbraukšanas iekš Concept auto (Latvijas top drifteru Jēkabsonu kantoris, pie mājām vienkārši - ērti) nomainīju dzinēja eļļu Champion 5W30 + eļļas filtru (7.8l tur kopā iet iekšā!), sataisīja vējstikla apskalošanas trubiņu, saremontēja vienu no vasaras riepām, nobalansēja un mēģināja uzmontēt style32 17" diskus (nu ļoti smuki manuprāt) ar Firestone Winterhawk 225/45 ziemenēm (280 EUR), bet neder centrs - M pakai tas ir lielāks nekā parastam e39 :shifty: Par šo ņemšanos kopā samaksāju EUR 120.

Šodien vedu tos diskus uz centra izvirpošanu :geek:

Kas vēļ plānā sadarīt:

- diagnostika iekš Bavaria auto (sprauslas)
- šķidrumu un filtru maiņa

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Mon Mar 06, 2017 11:34 am
by lawyer
Ļoti nevienmērīgi braucot (80-120km/h) pamatā bez kruīza no Tartu uz Rīgu, patēriņu kompis rādīja 6.4-6.7l, tas ar vasaras riepām 235/45 17" uz 8.0 diskiem, spiediens 2.2 BAR. Cēliens uz šosejas labs, pat nemēģīnāju likt AT iekš sport :roll:

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Mon Mar 06, 2017 11:44 am
by OSC
man kolēģis remontē savu e61 iekš Bavaria, atsauksmes labas, bet lēti nav.

Ja slēgsi pārbaudīt sprauslas, pārbaudi arī visu pārējo elektroniku un iespējamās kļūdas (ja tas vēl nav darīts)
Pēc 2.2 tid iet labāk, ne? :mrgreen: Uzskrienamies? :)

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Mon Mar 06, 2017 2:39 pm
by elmo
Vajag pasūtīt pilno pirmspirkšanas diagnostiku pie dīlera, vai Bavārija vai Wess, lai saraksta visu ko atrod un tad braukt taisīt to bavārieti kur lētāk.

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Mon Mar 06, 2017 2:41 pm
by elmo
OSC wrote:Uzskrienamies? :)
Tu davai sākumā Toyotu noskrien un tad ar bembi lecies! :twisted:

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Mon Mar 06, 2017 2:49 pm
by tranquillo
Man patīk, ka BMW F11 ir jāuztraucas tikai par 1 balonu. Konstrukcijas kļūdas dēļ uz labo balonu ļoti daudz met dubļus, sāli utt , tādēļ uz šo pusi ir ražotāja garantija. Brāļa F11 jau 1 balonu nomainīja. OEM jauns, šķiet, maksāja ap 700 EUR.
Otra lieta, kas man nekad nav paticis ir vāciešu dīzelis ar tomātu. F11 ar 8 ātrumiem pilsētā ir ļoti kaitinoša . Neko labāku nevaru teikt arī par A8 D3 ar 6 ātrumiem.
Ja salīdzina, tad ex-SAAB ar Aisin 4 robu tomātu bija bauda braukt. :)

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Mon Mar 06, 2017 3:19 pm
by lawyer
elmo wrote:Vajag pasūtīt pilno pirmspirkšanas diagnostiku pie dīlera, vai Bavārija vai Wess, lai saraksta visu ko atrod un tad braukt taisīt to bavārieti kur lētāk.
Tā arī domāju darīt 8)

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Mon Mar 06, 2017 3:25 pm
by OSC
elmo wrote:
OSC wrote:Uzskrienamies? :)
Tu davai sākumā Toyotu noskrien un tad ar bembi lecies! :twisted:
Elmo, es pret Trolejbusiem un sabiedrisko transportu ievēroju cieņu un neskrienos, jo pēctam saņemšu sūdzības, ka trolejbuss atstāts kvēpu mākonī :mrgreen::lol:

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Mon Mar 06, 2017 3:28 pm
by lawyer
Aizmirsu pieminēt vēl vienu arī SAAB tipisku problēmu - pikseļi dziest tāpat kā pirmo gadu 9-5 un 9-3og - praktiski nevar saredzēt to, kas rakstīts paziņojumu rindā. Braucot uz LV šis ik pa laikam iepīkstējās - kārtīgi papētot izrādījās, brīdina par to, ka + 3 C vai zemāk - traktors to gan darīja bez tādas kaitinošas skaņas 8)

Ā, un vēl - ģeniāla lieta - bagāžnieka grīdu paceļot, to var ar speciālu āķīti uzāķēt uz ailes malas, lai nav ar roku jātur :clap: Bet ir viena arī stulba lieta - esmu tā pieradis pie visu SAAB automātiskajām tuvajām gaismām, ka liekas kaitinoši tās katru reizi slēdzelēt iekšā/ārā - vai tad tas ir tik grūi saslēgt elektroķēdes tā jau no rūpnīcas? :shifty: Laikam lielākajos BMW tirgos vienkārši nav prasības pēc tuvajām gaismām 24/7 :think:

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Mon Mar 06, 2017 3:43 pm
by Henry
tie pikseļi, cik dzirdēts ir izplatīta problēma vecajiem bumeriem. bet, ja labojas tikpat viegli cik SAABiem, tad nav liela bēda. vienīgi laikam viss panelis jāņem nost, lai tiktu pie pikseļu pļonkas.

SAAB 9-5 sedaniem bagažnieka grīda arī komfortabli āķējas aiz malas. nezinu kaa citiem saab modeljiem, bet 9-3 og laikam nav tādas opcijas.

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Mon Mar 06, 2017 4:11 pm
by Highlander
Henry wrote:tie pikseļi, cik dzirdēts ir izplatīta problēma vecajiem bumeriem. bet, ja labojas tikpat viegli cik SAABiem, tad nav liela bēda. vienīgi laikam viss panelis jāņem nost, lai tiktu pie pikseļu pļonkas.

SAAB 9-5 sedaniem bagažnieka grīda arī komfortabli āķējas aiz malas. nezinu kaa citiem saab modeljiem, bet 9-3 og laikam nav tādas opcijas.
9-5 Wagonam ari ir erts akis, lai pakartu pirmo un otro gridu baganam ;) wagonam bagana vispar ir 3 gridas-pirma ir virsejais stavs, pectam iet vel viens stavs (loti zems, kur var samest tristuri, aptiecinu, vadu un lietussargu) :D un tad iet pagrabs, kur metajas zapaska ar atslegam un donkratu. Es kad biju iepircis wagonu, smejos, ka pateicigs kontrabandas vagjis, var noslept daudz cigareshu :D

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Mon Mar 06, 2017 5:43 pm
by edijs
Tāda "fīča" bagāžniekā bija pat 9k. :P

Par gaismām - šķiet, tas bija viena ķekša jautājums, pieslēdzoties ar pareizo programmatūru. Tāpat arī pīkstiens par temperatūras kritumus zem 3 grādiem. Mēs savējam tā arī neatslēdzām, nākamais īpašnieks gan. Brrr, nu ļooooti kaitinoša štelle, jo īpaši, ja grādi vienas dienas laikā staigā šurpu turpu vairākas reizes. Es temperatūru skatos pats un bieži, man nevajag papildus pīkstienus! :evil: Ar siksnu pīkstuļa atslēgšanu laikam gan bija nedaudz ķēpīgāk. Lai arī pret sprādzēšanos izturos atbildīgi, tomēr, ja braucu pa mežu ar pimo robu, raugoties apkārt pēc labākām sēņu vietām, neredzu nepieciešamību likt jostu..

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Mon Mar 06, 2017 8:13 pm
by elmo
OSC wrote:
elmo wrote:
OSC wrote:Uzskrienamies? :)
Tu davai sākumā Toyotu noskrien un tad ar bembi lecies! :twisted:
Elmo, es pret Trolejbusiem un sabiedrisko transportu ievēroju cieņu un neskrienos, jo pēctam saņemšu sūdzības, ka trolejbuss atstāts kvēpu mākonī :mrgreen::lol:
Davai brauc ielās, uzliksim tavu nezvēru pret Stock Bobiku! Citādi man jau paliek garlaicīgi piesnigušajās stāvvietās astotniekus zīmēt.

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Mon Mar 06, 2017 11:19 pm
by lawyer
Tomēr atradām, kur var izvirpot diskiem lielāku centru - no 72mm uz 74mm, 60 EUR + 10 EUR nomontēšana no diska. Pa šādu sniegu gan būs grūti vispār līdz servisam tikt ar vasarenēm :mrgreen:

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Tue Mar 07, 2017 9:43 am
by Brand
kārtīgi bembisti ar saķeri nedraudzējas :D