Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Posted: Mon Mar 06, 2017 11:31 am
Tā kā tauta prasa, te nu būs
04.03.2017. Tartu tika iegādāts šis: http://eng.auto24.ee/used/2386235
Samaksāju 4800 EUR, pirms pirkšanas izbraucu kārtīgi, pārgāju pāri visai virsbūvei ar magnētu, izložņāju bagāžnieku, motortelpu, biju arī vietējā TA stacijā, kurā pacēla augšā un pārbaudīja problemātiskās lietas - xenonu kājas, pneimospilvenus, sviras. Kārba slēdzās bez sitieniem un rāvieniem, dzinējs šķiet strādā vienmērīgi.
Reģistrēju EST uz sava vārda ar tranzīta numuriem - 60 EUR, OCTA uz 10 dienām - 54 EUR.
Kasjaki, kurus izdevās konstatēt pirms pirkšanas:
- ir labots bagāžnieka vāks, acīmredzot jau bija pamatīgi aprūsējis pirms tam, neceļas stikls atsevišķi laikam dēļ tā;
- vienās aizmugurējās durvīs pie statnes atklāju rūsu;
- vējstikla augšējā gumija ļoti švaka;
- pasažiera priekšējais beņķis neceļas augšā/lejā;
- viens no glāžu turētājiem salauzts;
- apakša ir ar vieglu rūsiņu vietām;
- vējstikla apskalošanas trubiņa zem kapota nāca visu laiku vaļā savienojumā;
- nesmukas degvielas trubiņas.
Uzreiz pie atbraukšanas iekš Concept auto (Latvijas top drifteru Jēkabsonu kantoris, pie mājām vienkārši - ērti) nomainīju dzinēja eļļu Champion 5W30 + eļļas filtru (7.8l tur kopā iet iekšā!), sataisīja vējstikla apskalošanas trubiņu, saremontēja vienu no vasaras riepām, nobalansēja un mēģināja uzmontēt style32 17" diskus (nu ļoti smuki manuprāt) ar Firestone Winterhawk 225/45 ziemenēm (280 EUR), bet neder centrs - M pakai tas ir lielāks nekā parastam e39 Par šo ņemšanos kopā samaksāju EUR 120.
Šodien vedu tos diskus uz centra izvirpošanu
Kas vēļ plānā sadarīt:
- diagnostika iekš Bavaria auto (sprauslas)
- šķidrumu un filtru maiņa
04.03.2017. Tartu tika iegādāts šis: http://eng.auto24.ee/used/2386235
Samaksāju 4800 EUR, pirms pirkšanas izbraucu kārtīgi, pārgāju pāri visai virsbūvei ar magnētu, izložņāju bagāžnieku, motortelpu, biju arī vietējā TA stacijā, kurā pacēla augšā un pārbaudīja problemātiskās lietas - xenonu kājas, pneimospilvenus, sviras. Kārba slēdzās bez sitieniem un rāvieniem, dzinējs šķiet strādā vienmērīgi.
Reģistrēju EST uz sava vārda ar tranzīta numuriem - 60 EUR, OCTA uz 10 dienām - 54 EUR.
Kasjaki, kurus izdevās konstatēt pirms pirkšanas:
- ir labots bagāžnieka vāks, acīmredzot jau bija pamatīgi aprūsējis pirms tam, neceļas stikls atsevišķi laikam dēļ tā;
- vienās aizmugurējās durvīs pie statnes atklāju rūsu;
- vējstikla augšējā gumija ļoti švaka;
- pasažiera priekšējais beņķis neceļas augšā/lejā;
- viens no glāžu turētājiem salauzts;
- apakša ir ar vieglu rūsiņu vietām;
- vējstikla apskalošanas trubiņa zem kapota nāca visu laiku vaļā savienojumā;
- nesmukas degvielas trubiņas.
Uzreiz pie atbraukšanas iekš Concept auto (Latvijas top drifteru Jēkabsonu kantoris, pie mājām vienkārši - ērti) nomainīju dzinēja eļļu Champion 5W30 + eļļas filtru (7.8l tur kopā iet iekšā!), sataisīja vējstikla apskalošanas trubiņu, saremontēja vienu no vasaras riepām, nobalansēja un mēģināja uzmontēt style32 17" diskus (nu ļoti smuki manuprāt) ar Firestone Winterhawk 225/45 ziemenēm (280 EUR), bet neder centrs - M pakai tas ir lielāks nekā parastam e39 Par šo ņemšanos kopā samaksāju EUR 120.
Šodien vedu tos diskus uz centra izvirpošanu
Kas vēļ plānā sadarīt:
- diagnostika iekš Bavaria auto (sprauslas)
- šķidrumu un filtru maiņa