Ralfa Airis
Posted: Fri Jun 09, 2017 2:51 pm
Sveicināti.
Kad viss nu ir skaidrs, laiks pastāstīt par savu auto, jo arī tīri negribot, tas tik un tā pārvērstos par projektu - izstrādājumu. Varbūt kādam interesēs, kas ar viņu notiks vai nenotiks, kas to lai zina.
Runājamais objekts - 2006. gada Saab 9-5 Aero, jebšu tautās sauktais - vilkatis. Jāpiebilst gan, ka oriģināli ar manuālo kārbu, bet tas varbūt nemaz nav tik labi, par to nedaudz vēlāk.
Sāksim ar vizuālo reprezentu ar šķībām un līkām bildēm, bet šajā gadījumā, galvenais ir saturs
Vizuāli, auto ir smuks, praktiski tīrs no rūsas, kas no vienas puses ir labi, no otras, varbūt ne tik, jo brīžiem gan šķiet, ka feināk būtu bijis iepirkt puvekli, kas tehniski ir tuvu tip-top. Neko darīt, nu jau par vēlu
Problēmas sākas, kad pievēršamies tehniskajai pusei, un galvenā skāde - auto ļoooooti ņammā eļļu. ĻOTI. Ja izteikti moka uz šosejas, var izbraukt mērkoku līdz pašam minimumam Tāpēc ir ieķerts šis te:
Pašlaik apzinātās vainas:
-Gaisa masas mērītājs, melo
-Ķēdei 2mm, vēl negrab, bet nav ko dirsties
-Tarkšķ sajūga kurvis+pie reizes sajūgs
-Vārstu vāka blīve
-Nedaudz piegaudo kārba pirmajā robā (Brauks, kamēr nokaus, bet tik un tā, nepatīkami), bez tam, kārba ir, vismaz pēc OG 9-3 kārbas, īsāka, kas katru reizi dodot tupelē liek par sevi manīt. (Dēļ pieraduma, visticamāk.)
-Daudz bukses, respektīvi - visas.
-Aizmugures bremžu diski ir redzējuši labākus laikus
-Downpipe neesamība un klusa izplūde
Labs, slikts, to lai domā katrs pats, bet nopirkts zem tirgus vērtības, kas, pagaidām, ir vienīgais mierinājums
Kas plānojas:
Etaps 1. - Savest kārtībā līdz stockam, kādu brīdi pabraukt, izķert vēl pārējos kasjakus, kas varētu izlīst.
Etaps 2. - Kaut kāds tur maptunsteidžs, startam ar 300 būs gana, tie, pēc Maptun vīriņu vārdiem, esot optimāli griesti priekš stock TD04.
Kaut kā tā
Kad viss nu ir skaidrs, laiks pastāstīt par savu auto, jo arī tīri negribot, tas tik un tā pārvērstos par projektu - izstrādājumu. Varbūt kādam interesēs, kas ar viņu notiks vai nenotiks, kas to lai zina.
Runājamais objekts - 2006. gada Saab 9-5 Aero, jebšu tautās sauktais - vilkatis. Jāpiebilst gan, ka oriģināli ar manuālo kārbu, bet tas varbūt nemaz nav tik labi, par to nedaudz vēlāk.
Sāksim ar vizuālo reprezentu ar šķībām un līkām bildēm, bet šajā gadījumā, galvenais ir saturs
Vizuāli, auto ir smuks, praktiski tīrs no rūsas, kas no vienas puses ir labi, no otras, varbūt ne tik, jo brīžiem gan šķiet, ka feināk būtu bijis iepirkt puvekli, kas tehniski ir tuvu tip-top. Neko darīt, nu jau par vēlu
Problēmas sākas, kad pievēršamies tehniskajai pusei, un galvenā skāde - auto ļoooooti ņammā eļļu. ĻOTI. Ja izteikti moka uz šosejas, var izbraukt mērkoku līdz pašam minimumam Tāpēc ir ieķerts šis te:
Pašlaik apzinātās vainas:
-Gaisa masas mērītājs, melo
-Ķēdei 2mm, vēl negrab, bet nav ko dirsties
-Tarkšķ sajūga kurvis+pie reizes sajūgs
-Vārstu vāka blīve
-Nedaudz piegaudo kārba pirmajā robā (Brauks, kamēr nokaus, bet tik un tā, nepatīkami), bez tam, kārba ir, vismaz pēc OG 9-3 kārbas, īsāka, kas katru reizi dodot tupelē liek par sevi manīt. (Dēļ pieraduma, visticamāk.)
-Daudz bukses, respektīvi - visas.
-Aizmugures bremžu diski ir redzējuši labākus laikus
-Downpipe neesamība un klusa izplūde
Labs, slikts, to lai domā katrs pats, bet nopirkts zem tirgus vērtības, kas, pagaidām, ir vienīgais mierinājums
Kas plānojas:
Etaps 1. - Savest kārtībā līdz stockam, kādu brīdi pabraukt, izķert vēl pārējos kasjakus, kas varētu izlīst.
Etaps 2. - Kaut kāds tur maptunsteidžs, startam ar 300 būs gana, tie, pēc Maptun vīriņu vārdiem, esot optimāli griesti priekš stock TD04.
Kaut kā tā