• Fox'a ''Diesel Locomotive''
Page 1 of 19

Fox'a ''Diesel Locomotive''

Posted: Sun Jun 18, 2017 9:37 pm
by foxtrot_kilo
Sveiki.

Beidzot pieķēros šim topikam. Stāsts sākās ar to, ka 2015. gada 27. maijā iegādājos Saab 9-3 SS 2006 1.9 TiD Vector 150zs. Pirmais mans Saabs. Kolēģim iepriekš bija 9-5 2.3t, pēc tam nopirka 9-3 ss, un tā man Saabs baigi iepatikās. Bet, ja godīgi, no sākuma meklēju 9-3 2.0T benzīnu, taču pilnīgi nekā nebija un ieraudziju šo 1.9 TiDu. Aizbraucām ar kolēģiem apskatīties, izrādījās diezgan sakarīgs un kopts, un nopirku viņu par 4600 eur.
WP_20150528_14_45_11_Pro.jpg
WP_20150528_14_44_58_Pro.jpg
WP_20150528_14_44_41_Pro.jpg
WP_20150528_14_44_14_Pro.jpg
WP_20150528_14_47_35_Pro.jpg
Vizuāli bija parasts, bez Aero pakas, sedans, foršā tumši pēlēkā krāsā, ar gaišu salonu.

Re: Fox'a ''Diesel Locomotive''

Posted: Sun Jun 18, 2017 10:27 pm
by foxtrot_kilo
Tālāk kādu laiku braucu tā kā ir, samainīju interjera spuldzītes uz LEDiem, nopirku lietotas riepas uz vasaru, jo tās bija galīgi beigtas. Tehniskajā ziņā TA bija izieta pa nullēm un servisa pārbaudē neko nebija atraduši. Mēneša laikā tika nomainīta zobsiksna, ruļļi, ūdens sūknis, eļļa, filtri un visādi sīkumi, kas attiecas uz lielo apkopi. Tad droši nobraucu visu vasaru.


Tad jau uz 2015. gada novembri sapratu, ka vajag nočipot un uzlikt motora pannu. Pannu iegādājos RLM. Nočipoju pie Chiptuning.lv. Vēl pirms ziemas aukstumiem samainīju akumulātoru uz jauno Varta Silver Dynamic un uzliku jaunas kvēlsveces no Bosch. Vobsčem ziemai biju gatavs. Eļļu mainīju pie 5-6k nobraukuma, tāpat kā tagad.

2016. gadā kaut kad pa ziemu nopirku un samainīju aizmugurējos lukturus uz 2008+ Facelift ice blocks. Uzreiz cits izskats!
Tad uz pavasari sadabūju no angļa aero paku, kurā ietilpa sliekšņi, bagāžnieka spoilers, aizmugurējā lūpa. Nopirku Protuningā priekšējo aero lūpu no stiklšķiedras. Kā uzliku, tā auto palika daudz sportiskāks, agresivāks un foršāks! Dabūju arī 18'' aero diskus ALU65. Paldies par to Armandam no ArTeh.
Tālāk sākās vasara, izgāju skati atkal pa nullēm. Nākamā doma bija, ka nepietiek jaudas no parastā čipa uz 180zs un es aizbraucu izgriezt DPF, izmetu pilnībā visu EGR kopā ar dzesi, iztīrīju ieplūdes kolektoru, un izmetu Swirl Flaps, un iepresēju korķus viņu vietā. Uzliku aizmugurējo banku no Protuning un mans Saabs sāka skanēt daudz niknāk! :D Tad atkal visu pārprogramēja. Bet Chiptuning.lv atteicās manu Saabu vēl niknāk saregulēt, un pēc kādas nedēļas atradu kantori Remap.lv, kur varēju sarunāt individuālo ECU regulējumu.
Tur man ļoti labi saregulēja auto, un tas sāka vērties daudz labāk! Ar laiku tika pieņemts lēmums iegādāties jaunas sprauslas no Z19DTR - 1.9TTiD modeļa. Bet radās problēma - sāka visu laiku pie pilnīgi atvērtas droseles mest kļūdu par zemo degvielas spiedienu. Izskatijās, ka oriģinālais augstspiediena sūknis R70 nevar paspēt sapumpēt pietiekamu degvielas spiedienu reikā. Dabūju sūkni R80 no Alfa Romeo 159 2.4 JTDM, pie reizes arī iztīrīju degvielas bāku.

Re: Fox'a ''Diesel Locomotive''

Posted: Sun Jun 18, 2017 10:29 pm
by foxtrot_kilo
Bākas tīrīšana:

Re: Fox'a ''Diesel Locomotive''

Posted: Sun Jun 18, 2017 10:31 pm
by foxtrot_kilo
Augstspiediena sūkņa maiņa no R70 uz R80:

Re: Fox'a ''Diesel Locomotive''

Posted: Sun Jun 18, 2017 10:33 pm
by foxtrot_kilo
Jaunās sprauslas no Z19DTR 1.9 TTiD:

Re: Fox'a ''Diesel Locomotive''

Posted: Sun Jun 18, 2017 10:35 pm
by foxtrot_kilo
Jaunie 18'' Aero diski ALU65 un Protuning banka:

Re: Fox'a ''Diesel Locomotive''

Posted: Sun Jun 18, 2017 10:54 pm
by foxtrot_kilo
Tad vēlreiz braucu regulēt ECU uz Remap.lv. Šoreiz tika izstrādāts variants, ar kuru braucu līdz šodienai: 1700bar rail pressure, 1.75-1.8 bar boost, 125mg injection quantity un vēl kaudze ar visādiem parametriem un uzstādījumiem pašās kartēs.
Ap 2016. gada novembri samainīju ArTehā sajūga komplektu uz Sachs Performance un jauno Sachs spararatu. Dabūju ziemai 17'' diskus ALU50. Tālāk tika uzmetināta Downpipe no ņeržas DriftDarbnīcā - paldies Mārim Ruņģim.
Tā mans parastais auto sāka pamazām pārvērsties par projekt-auto.

Re: Fox'a ''Diesel Locomotive''

Posted: Sun Jun 18, 2017 10:55 pm
by foxtrot_kilo
Pāris bildes ar ziemas diskiem:

Re: Fox'a ''Diesel Locomotive''

Posted: Sun Jun 18, 2017 11:13 pm
by foxtrot_kilo
Pēc tam sekoja boost gauge, paspēju noflokēt stoikas pie Vilka kaimiņa pirms viņš pārbrauca uz Ogri.
Tad vēl starpā bija viss kaut kas pa sīkumiem nomainīts 2016-2017 periodā.
2016. gadā tika pārlodēti LEDi instrumentu panelī no baltiem uz sarkaniem - izskatās agresīvāk un simpatiskāk kā standarta garlaicīgi baltie.
Šajā pavasarī tika ielikts Do88 TTiD intercooler - paldies Vilkam un Druvim!
Nesen tika iegādāts Hirsch-style difuzors, 2008+ Facelift aizmugurējais bampers un Magnaflow bankas.
Tad tika uzmetināta 3'' izplūde no nērūsējošā tērauda - paldies Hofmakam!

Nākamais solis - tubulārais izplūdes kolektors un Garrett GTB2056V uzstādīšana. Mērķis 260-270zs 500-550nm.

Re: Fox'a ''Diesel Locomotive''

Posted: Sun Jun 18, 2017 11:14 pm
by foxtrot_kilo
Magnaflow:

Re: Fox'a ''Diesel Locomotive''

Posted: Sun Jun 18, 2017 11:15 pm
by foxtrot_kilo
Boost gauge:

Re: Fox'a ''Diesel Locomotive''

Posted: Sun Jun 18, 2017 11:17 pm
by foxtrot_kilo
Paldies KoreFun par ISM tīrīšanu un difuzora uzstādīšanu:

Re: Fox'a ''Diesel Locomotive''

Posted: Sun Jun 18, 2017 11:18 pm
by foxtrot_kilo
Hofmaka grandiozais meistardarbs:

Re: Fox'a ''Diesel Locomotive''

Posted: Sun Jun 18, 2017 11:20 pm
by foxtrot_kilo
GTB2056V:

Re: Fox'a ''Diesel Locomotive''

Posted: Sun Jun 18, 2017 11:25 pm
by foxtrot_kilo
Kā ir tagad: