Gac 9-5 Aero ar vējiņu - 2.dublis
Posted: Mon Jul 17, 2017 11:02 pm
Laikam jau šajā forumā esošie vislabāk spēs mani saprast - ar tiem SAABiem ir tāds love forever variants. Tad nu, nelielā panikā, jo šodien bija plānots palikt bez transporta, šķirstot ss-a dzīles, uztāju šo - 2004.gads, automāts (ar lāpstiņām pie stūres), sedans, benzīns/gāze, tumši zilā krāsā, nobraukums 193500 km (ejnusazin, vai oriģinālais, kaut kā neienāca prātā līst visādos tur DNA u.tml.). Bija jau arī piedāvājums paņemt atpakaļ manu iepriekšējo airi, bet, nu, cena bija par 550 euro augstāķa, kā pirms gada pārdevu un 900 par šo, plus, tūlīt skate gaidāma... kaut kā necēlās roka. Šim piesaistīja, ka pārdod privātais, visas apkopes veiktas Artehā. Aizbraucu apskatīt un sapratu, ka durams kurmis. Auto izskatījās laizīts un kopts, gāja labi, arī gāzes iekārta, izrādās, likta Artehā. Labs arguments bija nupat izieta apskate un nomaksāts nodoklis. Vēl viens būtisks arguments bija liktā Pioneer audiosistēma ar USB, AUX, Bluetooth, navigāciju, mikrofonu, attiecīgi Hands-Free, un tai par godu nopakotās durvis. Skata pēc pakaulējos par cenu, jo nestrādāja, un, saņemot gatavību nolaist ciparu par 150 euro, iemaksāju rokas naudu un šodien pārrakstījām.
Pirmie iespaidi: 9-5 kā 9-5 un airis kā jau airis - smuks, ērts, jaudīgs, ko tur komentēt, savējie sapratīs... Pēc Volvo liekas pārsteidzoši, ka 2004.gada mašīnai nekas negrab, nekas nav ne izsēdēts, ne atlipis, ne kā savādāk būtiski nolietots. Mīnuss - švakāks aprīojums, salīdzinot ar iepriekšējo - nav ventilējamu elektrisko krēslu ar atmiņu, lietus sensora un, izrādījās, nav arī kruīza kontroles (tas gan bija pārsteigums). Kāds varbūt zina, vai var, kā opelim - nomainīt slēdzīgi un ar kompi pieprogrammēt? It kā jau dikti nevajag - Latvijā tikpat kā neizmantoju, bet, nu, tomēr.
Gļuki un darāmie darbi:
1. Tā gan ir gaumes lieta, bet iepriešējam īpašniekam dikti nepatika nekādi uzraksti un emblēmas uz auto - abu SAAB emblēmu vietā uzliktas melnas zagluškas un uzraksts Aero vienkārši nolikvidēts. Šito netaisnību vajag labot, kaut kādu slāvisku iespaidu tas viss atstāj;
2. Kā jau rakstīju, nestrādā AC. Iepriekšējais īpašnieks to vienkārši nelietoja, jo ķipa no AC iesnas metās. Uz trešdienu Artehā ir sarunāts remonts;
3. Bija tikai viena atslēga, kā dēļ pat ar saviem galiem nevaru dabūt zādzības risku KASKO polisei. Tiks labots;
4. Jāskatās, kaut kur izpūtējs "pūš";
5. Vadītāja spogulis nelokās;
Lai nu kā, trešdien pierakstīta vizīte Artehā, noskaidrošu par iespējām dabūt 1., un lai skatās 2., 3., 4., 5.
Kopumā, that's it. Tad jau dzīvosim un redzēsim. Izskatās šitā
Pirmie iespaidi: 9-5 kā 9-5 un airis kā jau airis - smuks, ērts, jaudīgs, ko tur komentēt, savējie sapratīs... Pēc Volvo liekas pārsteidzoši, ka 2004.gada mašīnai nekas negrab, nekas nav ne izsēdēts, ne atlipis, ne kā savādāk būtiski nolietots. Mīnuss - švakāks aprīojums, salīdzinot ar iepriekšējo - nav ventilējamu elektrisko krēslu ar atmiņu, lietus sensora un, izrādījās, nav arī kruīza kontroles (tas gan bija pārsteigums). Kāds varbūt zina, vai var, kā opelim - nomainīt slēdzīgi un ar kompi pieprogrammēt? It kā jau dikti nevajag - Latvijā tikpat kā neizmantoju, bet, nu, tomēr.
Gļuki un darāmie darbi:
1. Tā gan ir gaumes lieta, bet iepriešējam īpašniekam dikti nepatika nekādi uzraksti un emblēmas uz auto - abu SAAB emblēmu vietā uzliktas melnas zagluškas un uzraksts Aero vienkārši nolikvidēts. Šito netaisnību vajag labot, kaut kādu slāvisku iespaidu tas viss atstāj;
2. Kā jau rakstīju, nestrādā AC. Iepriekšējais īpašnieks to vienkārši nelietoja, jo ķipa no AC iesnas metās. Uz trešdienu Artehā ir sarunāts remonts;
3. Bija tikai viena atslēga, kā dēļ pat ar saviem galiem nevaru dabūt zādzības risku KASKO polisei. Tiks labots;
4. Jāskatās, kaut kur izpūtējs "pūš";
5. Vadītāja spogulis nelokās;
Lai nu kā, trešdien pierakstīta vizīte Artehā, noskaidrošu par iespējām dabūt 1., un lai skatās 2., 3., 4., 5.
Kopumā, that's it. Tad jau dzīvosim un redzēsim. Izskatās šitā