9-3OG ar rūsu - pirkt vai nepirkt?
Posted: Sun Sep 23, 2018 1:23 am
Sveiki,
Situācija sekojoša - man ir iespēja iegādāties 2002.gada 9-3 OG 2.0t Aero hatchbacku. Biju test draivā un aizvedu uz ArTeh diagnostiku. Secinājumi - salons vizuāli izcilā stāvoklī, bet nu mašīnas salons čīkst un grab baigi (it īpaši pa grants ceļu), ķēde neesot jāmaina (13mm), vienīgā kļūda ko met ir DI kasetei (tā gan esot jāmaina) un citādi vēl šādi tādi nieki, nekas ļoti nopietns. Taču ir viena problēma, kas mani padara ļoti bažīgu - rūsa! Grīdā vēl caurumu nav, taču piecās vietās ir sācis pūt un rūsēt - esot jālabo. Tāpar arī aizmugurējās arkas mala no augšas līdz lejai pie durvju savienojuma vietas ir rūsā (klasiskā problēma) - cauruma vēl nav, bet nu tuvu tam, turklāt nav zināms, kas tur darās apakšā. Tā, protams, arī esot pēc iespējas ātrāk jālabo.
Šobrīd esmu pārdomās, jo pērkot šo SAAB plāns būtu ar to braukt ikdienā nākamo gadu, un pēc tam to ideālā variantā atstāt kā brīvdienu mašīnu daudzus jo daudzus gadus. Taču tas, ka ir konstatēta rūsa gan grīdā, gan aizmugurējās arkas malā, mani biedē, jo neesmu drošs vai no tās rūsas vispār ir iespējams tikt vaļā. Negribētos tagad ielikt naudu rūsas apkarošanā, bet pēc gada vai diviem to auto dot šrotā dēļ tā, ka rūsa atkal parādījusies.
Es ļoti novērtētu, ja kāds varētu padalīties ar savām domām par sekojošo:
(1) Vai jūsuprāt vispār ir saprātīgi pirkt rūsainu 9-3OG, mēģināt tikt galā ar rūsu un plānot ar to braukt ilgtermiņā?
(2) Vai kādam vispār ir patiešām sekmīgi izdevies atbrīvoties no rūsas grīdā un aizmugurējās arkās? Skatos, ka Scandixā ir kaut kādi remonta paneļi aizmugurējām arkām, taču galīgi nezinu vai tie ir jēzīgi. Par grīdu vispār nav info.
Paldies!
Situācija sekojoša - man ir iespēja iegādāties 2002.gada 9-3 OG 2.0t Aero hatchbacku. Biju test draivā un aizvedu uz ArTeh diagnostiku. Secinājumi - salons vizuāli izcilā stāvoklī, bet nu mašīnas salons čīkst un grab baigi (it īpaši pa grants ceļu), ķēde neesot jāmaina (13mm), vienīgā kļūda ko met ir DI kasetei (tā gan esot jāmaina) un citādi vēl šādi tādi nieki, nekas ļoti nopietns. Taču ir viena problēma, kas mani padara ļoti bažīgu - rūsa! Grīdā vēl caurumu nav, taču piecās vietās ir sācis pūt un rūsēt - esot jālabo. Tāpar arī aizmugurējās arkas mala no augšas līdz lejai pie durvju savienojuma vietas ir rūsā (klasiskā problēma) - cauruma vēl nav, bet nu tuvu tam, turklāt nav zināms, kas tur darās apakšā. Tā, protams, arī esot pēc iespējas ātrāk jālabo.
Šobrīd esmu pārdomās, jo pērkot šo SAAB plāns būtu ar to braukt ikdienā nākamo gadu, un pēc tam to ideālā variantā atstāt kā brīvdienu mašīnu daudzus jo daudzus gadus. Taču tas, ka ir konstatēta rūsa gan grīdā, gan aizmugurējās arkas malā, mani biedē, jo neesmu drošs vai no tās rūsas vispār ir iespējams tikt vaļā. Negribētos tagad ielikt naudu rūsas apkarošanā, bet pēc gada vai diviem to auto dot šrotā dēļ tā, ka rūsa atkal parādījusies.
Es ļoti novērtētu, ja kāds varētu padalīties ar savām domām par sekojošo:
(1) Vai jūsuprāt vispār ir saprātīgi pirkt rūsainu 9-3OG, mēģināt tikt galā ar rūsu un plānot ar to braukt ilgtermiņā?
(2) Vai kādam vispār ir patiešām sekmīgi izdevies atbrīvoties no rūsas grīdā un aizmugurējās arkās? Skatos, ka Scandixā ir kaut kādi remonta paneļi aizmugurējām arkām, taču galīgi nezinu vai tie ir jēzīgi. Par grīdu vispār nav info.
Paldies!