Branda 9-5 Aero (part II)
Posted: Thu Oct 04, 2018 12:27 pm
daži gadi pagāja, kamēr nenocietos un nolēmu kāpt vēlreiz uz tā paša grābekļa
īsumā:
kādu rītu ieraugu eseskā sludinājumu. 9-5 Aero vilkatis, sedans, manuālis pa 1250 EUR
truba rokā- zvanu. "...diemžēl SAABs jau ir aizrunāts"
es: "rokasnauda jau iedota vai kā?"
pārdevējs: "nē. cilvēks teica, ka rīt atbrauks apskatīties"
es: "es atbraukšu šodien, ja apmierinās, tad pa rokām un uz csdd."
pārdev'ējs: "labi. mašīna pēkšņi nepiedarbinās, tāpēc tā tika aizvesta ar evakuatoru uz servisu dignostikai. pēkšņi vienkārši vairs neleca."
paņēmu padusē divas sarkanās DI kasetes (jo melnās visas esmu pārdevis), diemžēl kloķenes devēji arī visi pārdoti. nu neko - cerēsim ka DI vaina. pēc stundas esmu centrā. Pirmais iespaids - nu jā, padzīvojis vilkatis, pirkts jauns LV uz firmu (A/S ACB - tas arī vienīgais īpašnieks jebšu su*kas drāzuši šito aparātu ir kas tik varējis un kā tik varējis)- aizm.arku aizm.daļa burbulīšos (prieks ka kabatas, arku kantes bez rūsas), bagažnieka vāka sācis rūsēt apakšā, bet glābjams, abu priekšējo durvju priekšējais iekšējais sāns sapuvis (dīvaini, jo rūsē parasti taču apakšā). protams mašīna bez TA (melnā lapa beigusies jūlijā).
uzliekam vienu DI - nelec. Uzliekam otru - pielec uz sitiena. smaids pa seju. zvani šim:
"ņemu. braucam uz csdd."
pārdevējs: "mašīna uz firmu. izrakstīsim pavadzīmi."
es "nu labi, tad likšu arī uz savu firmu."
nākamajā dienā saņēmu pavadzīmi, veicu pārskaitījumu un dodos uz csdd pabeigt distances pārrakstīšanu. divnieku skatē salikts daudz:
zvans vilciņam čo pa čom. aizgādāju auto pie viņa- tur saraksta VISU, kas būtu jāizdara ne tikai priekš skates, bet lai varētu kaut cik normāli pārvietoties. rezultātā izdarīts/nomainīts:
1. DI + sveces
2. vārstu vāka blīve + korķis + ķēdes augšējais mierinātājs
3. priekšējais gultnis
4. aizm.stabilizatora vid.bukses
5. aizm.tilta lielās bukses
6. p.pusrāmaja aizm.bukses
7. mot.eļļa + filtrs
8. kārbas eļļa
9. abi xenon līmeņa devēji
10. noregulētu galvenie lukturi un miglinieki
11. uztaisīta savirze
12. novirpoti visi bremžu diski
beigās visi šie divpadsmit punkti izmaksāja par dažiem desmitiem vairāk, nekā paša auto cena
kopumā ir paveicies ar pirkumu. motors dzīvs, negrab, pēc nobrauktajiem 800km eļļas līmenis nav krities.
savedīs kārtībā vizuālo, būs tīri tā neko 9-5. drīzumā jānomaina aizm.atsperes- esošās savārgušas un attiecīgi aizm. rati kā vecam x5 /M\ tad vel jāsataisa kulise (bieži nesanāk trāpī otrajā
priecē, ka apkopes līdz 205 000 ietas wiking motors. Pārējos gadus braukt maz... Tagad uz pulksteņa 246 000 km.
visādi citādi parasts 9-5 Aero...
gāzi šim pagaidām neplānoju likt. ir cita mašīna ar ko braukt tālākus gabalus...
plāni? laiks rādīs....
dažas bildes:
īsumā:
kādu rītu ieraugu eseskā sludinājumu. 9-5 Aero vilkatis, sedans, manuālis pa 1250 EUR
truba rokā- zvanu. "...diemžēl SAABs jau ir aizrunāts"
es: "rokasnauda jau iedota vai kā?"
pārdevējs: "nē. cilvēks teica, ka rīt atbrauks apskatīties"
es: "es atbraukšu šodien, ja apmierinās, tad pa rokām un uz csdd."
pārdev'ējs: "labi. mašīna pēkšņi nepiedarbinās, tāpēc tā tika aizvesta ar evakuatoru uz servisu dignostikai. pēkšņi vienkārši vairs neleca."
paņēmu padusē divas sarkanās DI kasetes (jo melnās visas esmu pārdevis), diemžēl kloķenes devēji arī visi pārdoti. nu neko - cerēsim ka DI vaina. pēc stundas esmu centrā. Pirmais iespaids - nu jā, padzīvojis vilkatis, pirkts jauns LV uz firmu (A/S ACB - tas arī vienīgais īpašnieks jebšu su*kas drāzuši šito aparātu ir kas tik varējis un kā tik varējis)- aizm.arku aizm.daļa burbulīšos (prieks ka kabatas, arku kantes bez rūsas), bagažnieka vāka sācis rūsēt apakšā, bet glābjams, abu priekšējo durvju priekšējais iekšējais sāns sapuvis (dīvaini, jo rūsē parasti taču apakšā). protams mašīna bez TA (melnā lapa beigusies jūlijā).
uzliekam vienu DI - nelec. Uzliekam otru - pielec uz sitiena. smaids pa seju. zvani šim:
"ņemu. braucam uz csdd."
pārdevējs: "mašīna uz firmu. izrakstīsim pavadzīmi."
es "nu labi, tad likšu arī uz savu firmu."
nākamajā dienā saņēmu pavadzīmi, veicu pārskaitījumu un dodos uz csdd pabeigt distances pārrakstīšanu. divnieku skatē salikts daudz:
zvans vilciņam čo pa čom. aizgādāju auto pie viņa- tur saraksta VISU, kas būtu jāizdara ne tikai priekš skates, bet lai varētu kaut cik normāli pārvietoties. rezultātā izdarīts/nomainīts:
1. DI + sveces
2. vārstu vāka blīve + korķis + ķēdes augšējais mierinātājs
3. priekšējais gultnis
4. aizm.stabilizatora vid.bukses
5. aizm.tilta lielās bukses
6. p.pusrāmaja aizm.bukses
7. mot.eļļa + filtrs
8. kārbas eļļa
9. abi xenon līmeņa devēji
10. noregulētu galvenie lukturi un miglinieki
11. uztaisīta savirze
12. novirpoti visi bremžu diski
beigās visi šie divpadsmit punkti izmaksāja par dažiem desmitiem vairāk, nekā paša auto cena
kopumā ir paveicies ar pirkumu. motors dzīvs, negrab, pēc nobrauktajiem 800km eļļas līmenis nav krities.
savedīs kārtībā vizuālo, būs tīri tā neko 9-5. drīzumā jānomaina aizm.atsperes- esošās savārgušas un attiecīgi aizm. rati kā vecam x5 /M\ tad vel jāsataisa kulise (bieži nesanāk trāpī otrajā
priecē, ka apkopes līdz 205 000 ietas wiking motors. Pārējos gadus braukt maz... Tagad uz pulksteņa 246 000 km.
visādi citādi parasts 9-5 Aero...
gāzi šim pagaidām neplānoju likt. ir cita mašīna ar ko braukt tālākus gabalus...
plāni? laiks rādīs....
dažas bildes: