• Info par turbo
Page 1 of 1

Info par turbo

Posted: Sat Oct 06, 2018 3:41 pm
by Kuzits
Sveiki
Manam 9000aero nobira turbina un domaju vai var vinam uzlikt no jaunaka modela piem 2003 9-3 aero turbinu? Vai kada cita? Jo gribas ko nipraku par orginalo
Tgd stav virsu sada

Re: Info par turbo

Posted: Sat Oct 06, 2018 8:55 pm
by KoreFun
Bolt-On nederēs ne no viena cita modeļa. Kā arī "ņiprāko" par šo nevienam citam modelim stokā nenāk. Tā kā pats vieglākais veids būs atvest pārbūvēt esošo turbīnu. Kā arī ja ir doma likt 19T kompresoru - iesaku no sākuma savākt vairāk informācijas par tādu lielu kompressoru.

Re: Info par turbo

Posted: Mon Oct 08, 2018 9:12 am
by Jurģis
Vispār Romānam taisnība. T19 prasīs pie reizes mainīt arī citus dzelžus, piemēram, sprauslas.

Re: Info par turbo

Posted: Tue Oct 09, 2018 9:18 pm
by elmo
Jurģis wrote: Mon Oct 08, 2018 9:12 am Vispār Romānam taisnība. T19 prasīs pie reizes mainīt arī citus dzelžus, piemēram, sprauslas.
Pilsētai T16 varētu būt piemērotāks risinājums! :wink:

Re: Info par turbo

Posted: Wed Oct 10, 2018 4:13 pm
by rzmzr
Jādefinē - kaut ko ņiprāku.
Cik ņiprāku? Jāsaka gan, ka šī ir nebeidzama slimība :mrgreen:
Ja softs nav koriģēts, tad esošā 15G (atrestaurēta, no šrota, vienalga) var dot pietiekoši daudz ņipruma uz esošajiem dzelžiem.
Vienīgi, ja atmiņa neviļ, 9K bija "Aero" sprauslas, kas ir ar mazāku ražību, nekā 9-5 Aero brūnās, tās gan derētu samainīt, jo neko vairāk ar tiem mazajiem mīzējiem nevar dabūt.

Re: Info par turbo

Posted: Wed Oct 10, 2018 4:48 pm
by elmo
Ja nemaldos tad t15 uz 9k ir pati par sevi ražīgāka par t15, kas stāv uz 9-5,jo 9k turbīnai ir resnāks (platāks) karstais gals.

Re: Info par turbo

Posted: Wed Oct 10, 2018 5:42 pm
by rzmzr
Tev taisnība, jā.
Lielākā OEM saabu turbīna ir tieši 9K.