• Zaudēt brāli vai labot - 3.0Tdi 9-5
Page 1 of 1

Zaudēt brāli vai labot - 3.0Tdi 9-5

Posted: Wed Apr 17, 2019 10:40 am
by psygab
Sveiki ļoti godātie foruma biedri

Esmu melna, ņipra 9-5 2002.gada 3.0 Tdi īpašnieks jau otro gadu. Mašīna kalpoja godam , tik vasarā karsēja kājas un ziemā bija auksti, bet tas man netraucēja pēdējā brīdī no Rīgas izbraukt uz guns n roses koncertu pa tallinas šoseju spiest cik iekšā un neko nenokavēt vai ziemā aizbraukt uz laukiem ar komfortu kad nepieciešams. :violin:

Bet šī gada janvārī melnais bērītis sāka sliktāk lekt, un beigu beigās no 6 cilindriem iet tikai četri, bet skate ir līdz 31.10.19. SS.lv protams , ka netirgojas - šobrīd tas sludinājums pa 490. - hadene saglabājusies , turbīna ar vēl iet uz urā rūsa tik nedaudz uz vienas aizmugurējās arkas.

Respektīvi jautājums jums - Labot vai mest mieru?

Esmu dzirdējis ka risinājums ir ielikt jaunāku( 2006g?) 3.0 tdi no Opel Signum vai Reno Espace vai labot esošo.
Manā servisā sauc kosmosa ciparus un šausmas par labošanu.


Kādam varbūt pieredze - kāds rezultāts un cik izmaksāja? :ugeek:
Vai kādam ir kāds labs 3.0tdi motors lieks bez motora šādes? :wink:
Ja mainu motoru kas no detaļām papildus ir nepieciešams? :think:

Varbūt kādu servisu varat ieteikt, kur man 9 ādas nenoplēsis?

Bet ir ar draugam lauku sēta netālu no Rīgas, kur motori ir mainīti veiksmīgi gan BMW gan Volvo, bet tā runā ka tas saab 3.0 tdi ir tāds pagrūtāks.


Paldies jau iepriekš :)

Re: Zaudēt brāli vai labot - 3.0Tdi 9-5

Posted: Wed Apr 17, 2019 2:20 pm
by Brand
MET SVĒTU MIERU TAM ISUZU 3.0 DĪZELIM

Re: Zaudēt brāli vai labot - 3.0Tdi 9-5

Posted: Wed Apr 17, 2019 4:35 pm
by rzmzr
Kādu laiku atpakaļ arī mums pacēlās tēma, vai tas Isuzu tiešām ir tāds sūds. Kā izrādās, nē, viņš nav sūds.
Sūds viņš ir 9-5 šasijā.

Googlējot netika atrasti ne tik daudz bēdu stāsti par Signumiem u.c. aparātiem, kur Isuzu tika montēts iekšā.
Arī Signums ir būvēts uz Epsilon platformas, bet pagarinātās versijas.

Vienā vācu forumā bija diezgan garš 3. puses "pētījums" veikts par konkrēto motoru iekš 9-5, un visiem, kā vienam, problēmas sākās ar virzuļu grupu, kas atrodas tuvāk uguns sienai. Viss pārējais, kas ar to motoru notiek, ir tikai post-factum, kad bloks jau ir cietis.

Tik pat neizskaidrojams ir fakts, ka cits ar to motoru iekš Saab'a ir nogāzis 400k, un bez bēdas.


9-5 ar Isuzu ir bumba ar laika degli. Ja gribi to pašu motoru, meklē Signumu :mrgreen:

Re: Zaudēt brāli vai labot - 3.0Tdi 9-5

Posted: Wed Apr 17, 2019 8:04 pm
by intervall
Ir labs, pārbaudīts motors no Vectra-C. 450 EUR

Re: Zaudēt brāli vai labot - 3.0Tdi 9-5

Posted: Sun Apr 21, 2019 11:34 am
by psygab
Kura gada motors, cik nobraukums, kur atrodas?

Vai tas sanāk Z30DT motors?

Re: Zaudēt brāli vai labot - 3.0Tdi 9-5

Posted: Sun Apr 21, 2019 6:35 pm
by intervall
No vectra c feislifta, gads, hvz. Liekas, ka z30dth. Jēkabpils.

Re: Zaudēt brāli vai labot - 3.0Tdi 9-5

Posted: Wed Apr 24, 2019 11:48 am
by psygab
Ko foruma biedri saka ?

Kāda pieredze ar Vectra-C motoru uz 9-5? :geek:

Kādas papildus lietas nepieciešamas motora maiņai ? - no detaļām :think:


Te tirgošanas laikā man visādi zvanījuši un es pats zvanījis.
Viens gadījums ka motors vieksmīgi pārlikts un kārba nocakarējusies , otram gadījumam sajūgs.

Vakar viens gribēja mainīt pret Alfa 166 bez skates atbildēju : '' Saab nedošu, bet ja galīgi nav Alfu kur likt - varu iemainīt pret velosipēdi'' :D

Re: Zaudēt brāli vai labot - 3.0Tdi 9-5

Posted: Wed Apr 24, 2019 12:30 pm
by Ainars
Nezinu nevienu kam te ir tas dzineejs..
Slikta slava vinjam.

Re: Zaudēt brāli vai labot - 3.0Tdi 9-5

Posted: Wed Apr 24, 2019 9:07 pm
by intervall
Es gan domāju, ka velo labāk pietaupi sev, mazums noderēs :lol:

Re: Zaudēt brāli vai labot - 3.0Tdi 9-5

Posted: Wed Apr 24, 2019 9:31 pm
by Vilcins
Vispār jau prātā jāsajūk, lai nopirktu to 3.0 mēslu, kur nu vēl viņu remontēt vai mainīt, par velosipēdu taisnība, atstāj sev, jo tiksi tālāk ka ar 3.0tid :mrgreen: