SAAB 9-3 KABRIO
Posted: Thu May 16, 2019 10:54 pm
Labdien, domubiedri!
Atzīšos grēkā - 2 gadus dzīvoju bez bez SAABa. Līdz ar ko biju paspējis atslābt, sāku pat domāt, ka visas mašīnas kalpo uzticami, nepieviļ un nav jāremontē. Pietiek, ka maina tik šķidrumus.
Tā nu sāku atkal domāt par to, ka vajadzētu savu SAABu, tā teikt auto dvēselei.
Un tas jau nebūšu es, ja izvēlēšos kautko " normālu" Tāpēc sāku pētīt kabrio piedāvājumus. Līdz uzdūros SAAB 9-3, 2.0T, 2001.g., 150zs kabrio.
Un te nu sākas - Zviedru skaistums - sviedri un asinis...
Tad nu tika esesā nomedīts viens tāds eksemplārs un momentā nolemts apskatīt. Cena sludinajumā bija 1800EUR. Bildēs ļoti OK.
Mēģināju sazvanīt, bet nekā. Telefons izslēgts. Vienreiz pat kautkur pārradresējās un ar man pacēla kāda itāļu kundze. Tā kā manas itāļu valodas zināšanas nesniedzās tālāk par lazanjas un espresso pasūtīšanu, saruna diezko nevedās. Nosūtīju sms. Pēc stundas saņēmu zvanu no LV īpašnieces ar atvainošanos un norunāju apskati.
Te sākās vilšanās. Auto, protams, melns un skaists uz diskiem tik smukiem, ka sirds stājās to skatot. Bet............
Motors beigts. Pat neskatoties un nolauzto izpūtēju tūlīt aiz " biksēm", varēja sadzirdēt konkrētu, nāvi vēstošu graboņu... kārba automāts žagojās, apgriezieni peldēja, bremžu praktiski nebija. Dzeses šķidrums zem līmeņa, vakuma trubas notītas ar izoleni, kaut, iespējams izolene maksā dārgāk kā gumijas trubiņa.
Toties - virsbūve neparasti laba šim modelim, jumts labā stāvoklī un pilnībā strādāja. Un diski vien kādu naudu vērti.
Nu jā, neskatoties uz labajām lietām, sliktās ņēma virsroku. Pateicu visu savu atrasto sarakstu īpašniecei un šķīrāmies. TOmēr, nemiers dīdija un nākamajā rītā piedāvāju 600EUR SMSā - kas būs, būs. Pēc 5 min zvans - 600 nē, 800 ok. Nu biju tik pārsteigts, ka piekritu.
Nekad savā dzīvē nevienam auto tik lielu % no cenas nebiju nokaulējis
Sekoja pārrakstīšana un nemiera pilnas dažas dienas līdz tiku pie Arteh uz galveno verdiktu...
Nu no šī brīža laikam to visu var sākt saukt par projektu
Tātad vizuāli viss pagaidām ir ļoti pieņemami, ķeramies pie tehnikas -
Nomainītas bremzes aizmugurē, satirīti suporti, izvilkta jauna bremžu maģistrāle uz aizmuguri, jauna bremžu trose rocenei. Aizmugures tilta bukses, priekšā diski, kluči, amortizatori, eļļa kārbā (iekšā normāla zapte bija).
Un tad motortelpa. Te viss vēl jautrāk. Dzeses ventilators, Stūres pastūža truba - vecā bija PARASTA GUMIJAS ŠĻAUKA NO DEPO LAIKAM!!!
Motoram - kautkādi blīvslēgi, diemžēl šāles, bet par laimi ne kloķene un ne ķēde. Par nelaimi, dzenis no motora pilnībā nepazuda, vismaz viens vēl ir. Bet nu vairs neizkalusās, ka gals klāt. Tad sametināts izpūtējs, vakuma trubas bojātās samainītas. Samainija arī siksnas ar visu tam pienākošo. Eļļa, protams. Satīrīts spoguļu regulācijas slēdzis, šis tomēr līdz galam labi nav. Tāpēc pieņemu dāvinājumu kabrio slēdža veidā. Jā, jau iepirku citu no 9-3 ne kabrio, bet tur kontakti neder. Samainija SID2.
P"ec tā visa bija vēl viens Arteh apmeklējums ar termostata un temperatūras devēja maiņu.
Iesākumam tad nu pietiks. Pat neteikšu cik tas maksāja Bet jūs jau ziniet - nauda laimi nenes. Bet par to var saremontēt SAABu. Un tās ir tuvu tam.
Paliek vēl radio - esošajam atmiņā nepaliek stacijas. Esot jāmaina. Arī to pieņemu dāvinājumā.
Un kasete metot kļūdas. Tā kā arī jā, Check Engine panelī ik pa laikam deg. Pieņemu arī melno kaseti kā dāvanu.
Tad nu īsumā tā. Motors vēl žvadz, bet nu jau varu braukt. Ceru līdz rudenim izvilkšu bez Arteh apmeklējuma, lai cik arī jauki cilveki tur nestrādātu, tomēr viņu apmeklējums asociējas ar izdevumiem.
Atzīšos grēkā - 2 gadus dzīvoju bez bez SAABa. Līdz ar ko biju paspējis atslābt, sāku pat domāt, ka visas mašīnas kalpo uzticami, nepieviļ un nav jāremontē. Pietiek, ka maina tik šķidrumus.
Tā nu sāku atkal domāt par to, ka vajadzētu savu SAABu, tā teikt auto dvēselei.
Un tas jau nebūšu es, ja izvēlēšos kautko " normālu" Tāpēc sāku pētīt kabrio piedāvājumus. Līdz uzdūros SAAB 9-3, 2.0T, 2001.g., 150zs kabrio.
Un te nu sākas - Zviedru skaistums - sviedri un asinis...
Tad nu tika esesā nomedīts viens tāds eksemplārs un momentā nolemts apskatīt. Cena sludinajumā bija 1800EUR. Bildēs ļoti OK.
Mēģināju sazvanīt, bet nekā. Telefons izslēgts. Vienreiz pat kautkur pārradresējās un ar man pacēla kāda itāļu kundze. Tā kā manas itāļu valodas zināšanas nesniedzās tālāk par lazanjas un espresso pasūtīšanu, saruna diezko nevedās. Nosūtīju sms. Pēc stundas saņēmu zvanu no LV īpašnieces ar atvainošanos un norunāju apskati.
Te sākās vilšanās. Auto, protams, melns un skaists uz diskiem tik smukiem, ka sirds stājās to skatot. Bet............
Motors beigts. Pat neskatoties un nolauzto izpūtēju tūlīt aiz " biksēm", varēja sadzirdēt konkrētu, nāvi vēstošu graboņu... kārba automāts žagojās, apgriezieni peldēja, bremžu praktiski nebija. Dzeses šķidrums zem līmeņa, vakuma trubas notītas ar izoleni, kaut, iespējams izolene maksā dārgāk kā gumijas trubiņa.
Toties - virsbūve neparasti laba šim modelim, jumts labā stāvoklī un pilnībā strādāja. Un diski vien kādu naudu vērti.
Nu jā, neskatoties uz labajām lietām, sliktās ņēma virsroku. Pateicu visu savu atrasto sarakstu īpašniecei un šķīrāmies. TOmēr, nemiers dīdija un nākamajā rītā piedāvāju 600EUR SMSā - kas būs, būs. Pēc 5 min zvans - 600 nē, 800 ok. Nu biju tik pārsteigts, ka piekritu.
Nekad savā dzīvē nevienam auto tik lielu % no cenas nebiju nokaulējis
Sekoja pārrakstīšana un nemiera pilnas dažas dienas līdz tiku pie Arteh uz galveno verdiktu...
Nu no šī brīža laikam to visu var sākt saukt par projektu
Tātad vizuāli viss pagaidām ir ļoti pieņemami, ķeramies pie tehnikas -
Nomainītas bremzes aizmugurē, satirīti suporti, izvilkta jauna bremžu maģistrāle uz aizmuguri, jauna bremžu trose rocenei. Aizmugures tilta bukses, priekšā diski, kluči, amortizatori, eļļa kārbā (iekšā normāla zapte bija).
Un tad motortelpa. Te viss vēl jautrāk. Dzeses ventilators, Stūres pastūža truba - vecā bija PARASTA GUMIJAS ŠĻAUKA NO DEPO LAIKAM!!!
Motoram - kautkādi blīvslēgi, diemžēl šāles, bet par laimi ne kloķene un ne ķēde. Par nelaimi, dzenis no motora pilnībā nepazuda, vismaz viens vēl ir. Bet nu vairs neizkalusās, ka gals klāt. Tad sametināts izpūtējs, vakuma trubas bojātās samainītas. Samainija arī siksnas ar visu tam pienākošo. Eļļa, protams. Satīrīts spoguļu regulācijas slēdzis, šis tomēr līdz galam labi nav. Tāpēc pieņemu dāvinājumu kabrio slēdža veidā. Jā, jau iepirku citu no 9-3 ne kabrio, bet tur kontakti neder. Samainija SID2.
P"ec tā visa bija vēl viens Arteh apmeklējums ar termostata un temperatūras devēja maiņu.
Iesākumam tad nu pietiks. Pat neteikšu cik tas maksāja Bet jūs jau ziniet - nauda laimi nenes. Bet par to var saremontēt SAABu. Un tās ir tuvu tam.
Paliek vēl radio - esošajam atmiņā nepaliek stacijas. Esot jāmaina. Arī to pieņemu dāvinājumā.
Un kasete metot kļūdas. Tā kā arī jā, Check Engine panelī ik pa laikam deg. Pieņemu arī melno kaseti kā dāvanu.
Tad nu īsumā tā. Motors vēl žvadz, bet nu jau varu braukt. Ceru līdz rudenim izvilkšu bez Arteh apmeklējuma, lai cik arī jauki cilveki tur nestrādātu, tomēr viņu apmeklējums asociējas ar izdevumiem.