Salīdzinājumam - ikdienas Civic 5d 2009 1.8i-VTEC MT6
Posted: Thu May 30, 2019 11:41 am
Iegādes cena - 4700 EUR, nopirku jau ar LV numuriem.
2009.gads, 117k km - reāli, Auto DNA atskaites un pievienoto servisa rēķinu un servisa grāmatas apstiprināti.
Šobrīd samaksāts gada nodoklis 70 EUR un OCTA uz gadu 71 EUR.
Tuvākajā laikā uztaisīšu apkopīti - samainīsim šķidrumus, lai man būtu savs atskaites punkts.
Šobrīd stāv 17" diski ar 225/45 riepām, riepas no dārgā gala (divas Michelin un divas Continental, par tām arī ir čeki), tādēļ nedomāju ripuļus tagad mainīt uz 16", ir pacieti, uz bruģa pabriesmīgi, bet nedomāju, ka 205/55 16" kaut ko baigi uz bruģa uzlabos, uz parastā LV asfalta ir OK, nekas arī negrab, vismaz pagaidām.
Kas ir no ekstrām - pareizāk sakot, kas nav - nav ādas un sēdekļu apsildes (kā nekā no FR), nav lūkas, pārējais viss ir - ACC, parkingi, viss elektrisks, spoguļu nolocīšanās, ir USB ports, divas 12v ligzdas (viena bagāžniekā) un AUX ieeja, rocene parasta, vietas mums četriem pilnīgi pietiek, un vēl arī bagāžai paliek viss bagāžnieks, jo parpalām (veste, trijstūris u.c.) ir vieta zem grīdas pie mazā rezerves rata. Šovakar būs hokeja somas tests, redzēsim, bet pēc acumēra vajadzētu ieiet.
Protams, ir labi dzirdams riepu un vēja troksnis salonā, bet to es arī gaidīju, nav jau nekāds Lexus.
Pareizi Ainārs atzīmēja, ka eksterjera plastmasas turas uz sīkiem klipšiem, man dažas tomēr izrādās turas uz divpusējās izolenes, nekas, bembim bampera apakša ar jau turējās uz makgaiverenes
MT6 - ļoti īsi pārnesumi, ar 6-to jau var braukt no 90km/h ar 2k rpm, slēdzas viegli un precīzi.
Dzinējs kluss ļoti tukšgaitā, dodot virsū, parādās nu ļoti sportisks tonis (nevis brumm-brumm kā SAABam bet gan tāds rrrrraannnnnnnn kā F1), pagaidām šķiet nav sanācis iegriezt virs 5k rpm, ikdienas lietošanai pietiek ar 2-3.5k rpm, grieze laba šajos apgriezienos ir, patēriņš sākās ar 11.5l pēc reseta centrā, bet tas ļoti ātri krita, braucot tālāk prom un šorīt centra stāvvietā jau bija 7.6l/100km. Benzīns - paredzēts 95E. Ja patēriņš tiešām manos ikdienas maršrutos būs šāds, tas būs fantastiski ekonomisks auto.
Par sajūtām - ļoti labas, jau pirmo reizi izbraucot, bija sajūta, ka tas ir tuvāk drivers car nekā tādam instrumentam kā Corolla. Tāds jauneklīgs šķiet tas auto.
Un pats smieklīgākais - tas nemaz nav melns, bet gan tumši brūns, pats to tikai saulē pamanīju
2009.gads, 117k km - reāli, Auto DNA atskaites un pievienoto servisa rēķinu un servisa grāmatas apstiprināti.
Šobrīd samaksāts gada nodoklis 70 EUR un OCTA uz gadu 71 EUR.
Tuvākajā laikā uztaisīšu apkopīti - samainīsim šķidrumus, lai man būtu savs atskaites punkts.
Šobrīd stāv 17" diski ar 225/45 riepām, riepas no dārgā gala (divas Michelin un divas Continental, par tām arī ir čeki), tādēļ nedomāju ripuļus tagad mainīt uz 16", ir pacieti, uz bruģa pabriesmīgi, bet nedomāju, ka 205/55 16" kaut ko baigi uz bruģa uzlabos, uz parastā LV asfalta ir OK, nekas arī negrab, vismaz pagaidām.
Kas ir no ekstrām - pareizāk sakot, kas nav - nav ādas un sēdekļu apsildes (kā nekā no FR), nav lūkas, pārējais viss ir - ACC, parkingi, viss elektrisks, spoguļu nolocīšanās, ir USB ports, divas 12v ligzdas (viena bagāžniekā) un AUX ieeja, rocene parasta, vietas mums četriem pilnīgi pietiek, un vēl arī bagāžai paliek viss bagāžnieks, jo parpalām (veste, trijstūris u.c.) ir vieta zem grīdas pie mazā rezerves rata. Šovakar būs hokeja somas tests, redzēsim, bet pēc acumēra vajadzētu ieiet.
Protams, ir labi dzirdams riepu un vēja troksnis salonā, bet to es arī gaidīju, nav jau nekāds Lexus.
Pareizi Ainārs atzīmēja, ka eksterjera plastmasas turas uz sīkiem klipšiem, man dažas tomēr izrādās turas uz divpusējās izolenes, nekas, bembim bampera apakša ar jau turējās uz makgaiverenes
MT6 - ļoti īsi pārnesumi, ar 6-to jau var braukt no 90km/h ar 2k rpm, slēdzas viegli un precīzi.
Dzinējs kluss ļoti tukšgaitā, dodot virsū, parādās nu ļoti sportisks tonis (nevis brumm-brumm kā SAABam bet gan tāds rrrrraannnnnnnn kā F1), pagaidām šķiet nav sanācis iegriezt virs 5k rpm, ikdienas lietošanai pietiek ar 2-3.5k rpm, grieze laba šajos apgriezienos ir, patēriņš sākās ar 11.5l pēc reseta centrā, bet tas ļoti ātri krita, braucot tālāk prom un šorīt centra stāvvietā jau bija 7.6l/100km. Benzīns - paredzēts 95E. Ja patēriņš tiešām manos ikdienas maršrutos būs šāds, tas būs fantastiski ekonomisks auto.
Par sajūtām - ļoti labas, jau pirmo reizi izbraucot, bija sajūta, ka tas ir tuvāk drivers car nekā tādam instrumentam kā Corolla. Tāds jauneklīgs šķiet tas auto.
Un pats smieklīgākais - tas nemaz nav melns, bet gan tumši brūns, pats to tikai saulē pamanīju