• Saab 9-3 1.9Ttid 2008 gads
Page 1 of 1

Saab 9-3 1.9Ttid 2008 gads

Posted: Wed Jul 24, 2019 10:00 am
by jurjuris
Sveiki!
Esmu nolēmis pārkāpt no Volvo uz Saab 9-3.
Skatos 9-3 1.9Ttdi 2008 gada ražojumu. Auto meklēju Zviedrijas plašumos. Budžets ir 5k eiro. Saprotu ka jārēķinās ar +- 220000k līdz 250000k noskrējienu. Kā šim modelim ar motora resursu? Uz ko pastiprināti jāpievērš uzmanība apskatot šo auto dzīvē?

Re: Saab 9-3 1.9Ttid 2008 gads

Posted: Wed Jul 24, 2019 10:26 am
by foxtrot_kilo
Pirmkārt auto noskrējiens neliecina par auto stāvokli gandrīz vispār nekādīgi ja viss tika apkopts un sekots līdz. A tā vari iemest aci uz sprauslu korekcijām, pačekot datus ar kādu lielo labo Nintendo vai Tetrisu. DTR parasti lielākā kaite ir eļļas spiediena problēma ja laicīgi nav samainīta viena maza blīvīte, noperkot auto labāk uzreiz samainīt. Turbo bloks un īpaši mazā turba birst ar laiku, egr modulis var izčakarēt prātu jo šiem viņš ir debīls un līdzīgs kā 2.0cdti opeļiem/ng saabiem. Galvenais uzspiest uz lielo sailentbloku pie pirkšanas lai labi ripo! :lol::dance:

Re: Saab 9-3 1.9Ttid 2008 gads

Posted: Wed Jul 24, 2019 10:45 am
by jurjuris
Paldies par info. Kā ar kārbām? Gribas pamēģināt automātu.

Re: Saab 9-3 1.9Ttid 2008 gads

Posted: Wed Jul 24, 2019 2:14 pm
by Normunds
:)

Re: Saab 9-3 1.9Ttid 2008 gads

Posted: Wed Jul 24, 2019 2:26 pm
by Normunds
Nu jau zviedriem pašiem tas nekas traks vairs neliekas, bet ziemā lielāka daļa Zviedrijas ceļu peld sālī un auto virsbūves no tā pamatīgi cieš. Sevišķi, ja auto mitinājies dienvidu pusē. Ziemeļu daļā pilsētās pie E4 esmu redzējis teicama paskata 9-3 2008 ar noraukumiem zem 200.000 km , kuri no apakšas ir rūsas katastrofas. Un bildēs parasti neko aizdomīgu nepamana.
Vācijas auto šādas ķibeles nav novērotas.

Re: Saab 9-3 1.9Ttid 2008 gads

Posted: Thu Jul 25, 2019 10:05 am
by andrejsb
jurjuris wrote: Wed Jul 24, 2019 10:45 am Paldies par info. Kā ar kārbām? Gribas pamēģināt automātu.
Runā ka šos automātus nokaut ir ļoti grūti. Manējam 2008 9-3 1.9tid ir A/T un 300K nobraukums.

p.s. pēc 9-5OG, beņķi iekš 9-3 liekas ļoti prasti un neērti.

Re: Saab 9-3 1.9Ttid 2008 gads

Posted: Thu Jul 25, 2019 1:25 pm
by KoreFun
Man ir TTiD 6pakāpju AT. Ja kārbai daudz maz eļļu mainīja ar ražotāju paredzēto, tad visdrīzāk viss būs kārtībā ar kārbu, ja viņu speciāli nemēģināja nokaut.
Izskatās, ka TTiD vajā vieta ir iekšējie tripodi. Bet ir aizvietojami ar pOpeļa analogu, vai parasta TiD pusasīm, tāpēc lielas problēmas nav.
Kā jau Fox minēja - obligāti jānomaina eļļas padeves blīvīti (tāpat visdrīzāk karters tecēs :D)

Agregātu ziņā TTiD (vismaz no manas personīgas pieredzes) ir izturīgs auto. Bet nu nokaut un nolaist jebko var. Jāskatās konkrēta eksemplāra stāvokli.

Re: Saab 9-3 1.9Ttid 2008 gads

Posted: Wed Oct 09, 2019 2:48 am
by aainars
Esmu 1.9 ttdi īpasnieks!
Var mazliet sîkāk par eļļas padeves blīvi?
Kapec jamaina un kur tā atrodas?
Paldies!

Re: Saab 9-3 1.9Ttid 2008 gads

Posted: Wed Oct 09, 2019 10:15 am
by KoreFun
Zemāk links uz video ar laika piesaisti. Bet der noskatīties arī visu video.

https://www.youtube.com/watch?v=VrZRwrENPn4&t=532s

Re: Saab 9-3 1.9Ttid 2008 gads

Posted: Thu Oct 10, 2019 1:16 am
by aainars
Paldies par video!
Pie nakamās eļļas maiņas ņemšu nost eļļas vannu un mainīšu gumijas blīvi!
Pie reizes tiks iztīrīta vanna!
🙂😉

Re: Saab 9-3 1.9Ttid 2008 gads

Posted: Thu Oct 10, 2019 1:01 pm
by hofmaks
Cerams saproti darba apjomu! Noteikti vajadzēs arī eļļas mērtaustam blīvi un līmeņa sensoram. + daudz spēka un pacietības