Šeit vainas būs vairākas, ne tikai viena, izejot no sekojošajiem novērojumiem - boosts līdz pusei, mirgojošs (un paliekošs checks), kā arī, nelekšana, gan uz benzīna, gan uz gāzes.
Iesaku šīs problēmas risināt tikai un vienīgi uz benzīna. Ja uz benzīna viss strādā, labi ievilkta un noregulēta gāze strādās bez problēmām.
Sāksim ar lētākajiem darbiem:
-Pārvelc VISAS vakuuma trubas, gan mazās, gan resnās, uz APC, neatkarīgi, vai viņas laiž garām, vai nē. Ja viņas nekad nav mainītas, vēljovairāk.
-Nomainīt visus vienvirziena vakuuma vārstiņus.
-Atskrūvēt un notīrīt zemējumus motortelpā, it sevišķi, kasetes zemējumu. (Es nezinu, cik ļoti atšķiras 9-3 T7 un 9-5 T7, bet vajadzētu būt līdzīgi.)
-Sveces, pēc rekomendējamās specifikācijas (jā, jā, gāzei liek citas sveces, un šīs ir "dārgas, naudas izmešana, utt
")
NGKPFR6H - 10 93 99 866
9-3 B204 TURBO 200 HP (1999)
9-3 B205 TURBO 185 HP (2000>)
9-3 B205 TURBO 205 HP
9-3 B235 TURBO 230 HP VIGGEN
9-5 B235 TURBO AERO
Ja šis nepalīdz, tad ir dārgais etaps:
1. Kloķenes devējs - mirstot, mēdz niķoties, gan auksts, gan uzsilis. (Pārsvarā, nelec silts)
2. Jauns MAF's. Pusboosta, missifre problēmas var izraisīt melojošs gaisa masas mērītājs.
3. Jauna aizdedzes kasete.
Papildus ieteikums: Gāzi Saabiem māk saregulēt uz pirkstiem saskaitāmi cilvēki. Lai izvairītos no liekas laika tērēšanas, gāzi, kamēr atrisini problēmas tikai uz tīra benzīna, ieteiktu atvienot. (Tajā skaitā, arī gāzes kompi)
Softs stock vai ir čipots, un hz, kur?
Motors eļļu ēd?
Atgādinājums - T7 Saabs nekad neies, ja viņam kaut viena no lietām nestrādā, kā nākas. Tāpēc saraksts, ko pārbaudīt/darīt, ir garš.