Ralfa Saab-Žurka
Posted: Fri Apr 30, 2021 11:41 am
Laba diena,
Šis nebūs stāsts par Saab, bet gan par to, kā būtu, ja būtu.
Šī projekta mērķis ir vienkāršs - Es gribu sajust Saab dzinēju uz pakaļējās ass.
Neesmu BMW fanāts, aļa, BMW uber alles. Šis auto brends ir populārākā RWD platforma, un pie E36 es tiku, salīdzinoši, nejauši - Iemainīju Lawyera E39 pret E36
Labprāt šo būtu izveicis ar kādu RWD Volvo ķieģeli, bet Volvo pret E39 neviens mainīt negribēja, savukārt, atrast jēdzīgus Volvo kuzavus jau labu laiku ir ļoti grūti.
Projektu plānots legalizēt, tamdēļ visam ir jābūt smukam, stīgā, un, taisītam ar veselo saprātu.
Kāpēc iesāku topiku:
1. Projektam vajag bildes no procesa (šis kalpos kā arhīvs)
2. Varbūt kādam būs interesanti palasīt
3. Varbūt kādreiz vajadzēs atsauci, kas un kā ir ticis darīts
Tad nu sāksim ar izejmateriālu:
BMW E36, 323
OEM izpildījumā, nāca ar M52B25 dzinēju. Diezgan nīkulīgs motors, bet, šķietami, nebija vairs pie tās labākās veselības. Bija iemeties arī tikšķis - kāds kompensators bija ļoti nelaimīgs.
Nobraucot 700km, motors, kārba, provodka tika izrauti un pārdoti kādam citam, nu jau, laimīgam, bembistam.
Tā nu tas žurkulis nostāvēja pāris mēnešus (jau vairs neatceros) tukšs.
Laiku pirms tam, tika iegādāts Saab dzinēja komplekts, kas jau reiz bijis iekš BMW.
Izveiktas daudz un dažādas manipulācijas lai to varētu ielikt gareniski, tamdēļ daļa lielu čakaru ir gājušas secen. Daži risinājumi gan, ir liels gateris, kurus noteikti mainīšu/novērsīšu/pārtaisīšu, bet legalizācijai un TA vajadzētu derēt.
Mērķis šo auto dabūt ielās vasaras sezonā, lai vismaz varētu pabaudīt silto laiku. Tā kā E36 nekļūst vairāk, un, manis iegūtais auto nebūt nav tajā sliktākajā stāvoklī, ziemā vālēt nav paredzēts.
No cilvēka, kas arī šeit dažkārt ieslīd, tika iegādāti motora kronšteini.
Tad nu neko daudz nevajadzēja gaidīt, līdz bijām nonākuši šeit:
https://www.youtube.com/watch?v=C68bPGB ... lfsZemzars
Līdz ar šo arī visi prieki izsīka - iesākās kovīds, darbā reorganizācija, projekts atlikās.
Iesākot šo ideju, es sev svēti nozvērējos, ka es nebūšu standarta projektu būvētājs, kurš iesāk, atstāj pusratā, un tad SS iztirgo pa daļām - nav laika/gribēšanas/finanšu.
Redz kā dzīvē tomēr sakrīt, dari ko gribi, ārējos faktorus ietekmēt nevari - bet ne par to ir stāsts - Projekts turpina kustību.
Par to nākošajā postā.
Šis nebūs stāsts par Saab, bet gan par to, kā būtu, ja būtu.
Šī projekta mērķis ir vienkāršs - Es gribu sajust Saab dzinēju uz pakaļējās ass.
Neesmu BMW fanāts, aļa, BMW uber alles. Šis auto brends ir populārākā RWD platforma, un pie E36 es tiku, salīdzinoši, nejauši - Iemainīju Lawyera E39 pret E36
Labprāt šo būtu izveicis ar kādu RWD Volvo ķieģeli, bet Volvo pret E39 neviens mainīt negribēja, savukārt, atrast jēdzīgus Volvo kuzavus jau labu laiku ir ļoti grūti.
Projektu plānots legalizēt, tamdēļ visam ir jābūt smukam, stīgā, un, taisītam ar veselo saprātu.
Kāpēc iesāku topiku:
1. Projektam vajag bildes no procesa (šis kalpos kā arhīvs)
2. Varbūt kādam būs interesanti palasīt
3. Varbūt kādreiz vajadzēs atsauci, kas un kā ir ticis darīts
Tad nu sāksim ar izejmateriālu:
BMW E36, 323
OEM izpildījumā, nāca ar M52B25 dzinēju. Diezgan nīkulīgs motors, bet, šķietami, nebija vairs pie tās labākās veselības. Bija iemeties arī tikšķis - kāds kompensators bija ļoti nelaimīgs.
Nobraucot 700km, motors, kārba, provodka tika izrauti un pārdoti kādam citam, nu jau, laimīgam, bembistam.
Tā nu tas žurkulis nostāvēja pāris mēnešus (jau vairs neatceros) tukšs.
Laiku pirms tam, tika iegādāts Saab dzinēja komplekts, kas jau reiz bijis iekš BMW.
Izveiktas daudz un dažādas manipulācijas lai to varētu ielikt gareniski, tamdēļ daļa lielu čakaru ir gājušas secen. Daži risinājumi gan, ir liels gateris, kurus noteikti mainīšu/novērsīšu/pārtaisīšu, bet legalizācijai un TA vajadzētu derēt.
Mērķis šo auto dabūt ielās vasaras sezonā, lai vismaz varētu pabaudīt silto laiku. Tā kā E36 nekļūst vairāk, un, manis iegūtais auto nebūt nav tajā sliktākajā stāvoklī, ziemā vālēt nav paredzēts.
No cilvēka, kas arī šeit dažkārt ieslīd, tika iegādāti motora kronšteini.
Tad nu neko daudz nevajadzēja gaidīt, līdz bijām nonākuši šeit:
https://www.youtube.com/watch?v=C68bPGB ... lfsZemzars
Līdz ar šo arī visi prieki izsīka - iesākās kovīds, darbā reorganizācija, projekts atlikās.
Iesākot šo ideju, es sev svēti nozvērējos, ka es nebūšu standarta projektu būvētājs, kurš iesāk, atstāj pusratā, un tad SS iztirgo pa daļām - nav laika/gribēšanas/finanšu.
Redz kā dzīvē tomēr sakrīt, dari ko gribi, ārējos faktorus ietekmēt nevari - bet ne par to ir stāsts - Projekts turpina kustību.
Par to nākošajā postā.