• Neskaidrības ap 9k aero ar 2.0T?
Page 1 of 1

Neskaidrības ap 9k aero ar 2.0T?

Posted: Thu Apr 16, 2009 11:03 pm
by Nils
Sveiciens. :)
Sodien joka pēc norakstīju VIN un iemetu DECODERĪ, lai redzētu kāds sis iznācis no rūpnīcas.
Rezultātā apstulbu.
Īpašnieks teica, ka šis ir čipots 2.0 turbo motors kā rezultātā ir ~220zs. Sevišķi zinošs viņš nebija, bet nu.
Paši izspriedām, ka tas varētu būt jaunā tipa 2.0t ar 185zs + čips = 220zs.
Bet pēc VIN ierakstīšanas biju pārsteigts:

Specification for Saab 9000 VIN: YS3CH65N7S1004260
Model year 1995
Model series Aero
Body style 5-door CS
Airbags Driver and passenger
Engine B204 (2.0l full-pressure turbo with balance shafts)
Transmission 5-speed manual
Built at Line A, Trollhattan, Sweden

Tātad, kas tas ir par zvēru? :)
Kā jau citā topikā minēju, aero beņķi un aero body kits ir.
Turbīna Garett. Kāda, precižēs Edijs.

Re:Neskaidrības ap 9k aero ar 2.0T?

Posted: Thu Apr 16, 2009 11:38 pm
by Nauris_t16
Itālijai aero nāca ar 2 litru motoru kaut kādu tur nodokļu atvieglojumu dēļ.

Re:Neskaidrības ap 9k aero ar 2.0T?

Posted: Thu Apr 16, 2009 11:49 pm
by gustavs
ziedoniz wrote:Itālijai aero nāca ar 2 litru motoru kaut kādu tur nodokļu atvieglojumu dēļ.
Vispār jā,jo Volvo arī italijas/anglijas tirgum piedāvāja 2.0T ... 9/7sērijas modeļiem,ja nemaldos! Feini :)

Re:Neskaidrības ap 9k aero ar 2.0T?

Posted: Fri Apr 17, 2009 12:05 am
by gustavs
Cik tam 2.0 T , BHP nāca stokā?

Re:Neskaidrības ap 9k aero ar 2.0T?

Posted: Fri Apr 17, 2009 12:11 am
by gustavs
Atradu nelielu devu informācijas http://www.saabcentral.com/forums/archi ... 63951.html
Nav gluži pa tēmu,taču interesanta diskusija http://forums.turbobricks.com/archive/i ... 38182.html

Re:Neskaidrības ap 9k aero ar 2.0T?

Posted: Fri Apr 17, 2009 12:12 am
by edijs
Kaut kur par to Itāliju biju vēl pirms tam dzirdējis. Vot man jau likās baigi aizdomīgi, kur cilvēkam ir bijis iekšā kabināt Aero beņķus, durvju apdares, body kitu uz divlitrīgā motora. Pie tam tie moldingi uz arkām izskatās ļoti dabīgi, gluži it kā mūžam tur stāvējuši. Un redz kā, izrādās tā arī ir. :)

Interesanti, ka pēc VIN neparāda stoka lopeļu skaitu. Hm.

Re:Neskaidrības ap 9k aero ar 2.0T?

Posted: Fri Apr 17, 2009 2:42 am
by KoreFun
Man te arī nedod mieru viens jautājums par 9000:P Es ceru ka Carlorossi nebūs nekas pretī par topika izmantošanu. Nekur neatradu topiku par 9000 jautājumiem (Ieteikums moderatoriem;) 9-5, 9-3 tāds ir, 900 ir, 9000 nav:P )

Tātad:
Pastāstiet, lūdzu, ar ko atšķirās AERO jubilejas modelis, no parastā AERO, un vai eksistē jubilejas ne AERO versijas:blush:

Re:Neskaidrības ap 9k aero ar 2.0T?

Posted: Fri Apr 17, 2009 3:03 am
by gustavs
98.gadā laida ārā tikai aero versijas... kopskaita nedaudz pāri diviem tūkstošiem! 97.gadā bija ari lpt verijas.

Vairāk vai mazāk atšķiras tikai ar nosaukumu..., pēdējie 2gadi,kad tika ražoti 9k!

Re:Neskaidrības ap 9k aero ar 2.0T?

Posted: Fri Apr 17, 2009 3:44 am
by KoreFun
A vizuāli, redzot uz ielas, kaut kā var noteikt, ka tas ir jubilejas versija?

Re:Neskaidrības ap 9k aero ar 2.0T?

Posted: Fri Apr 17, 2009 4:55 am
by zinitis
KoreFun wrote:A vizuāli, redzot uz ielas, kaut kā var noteikt, ka tas ir jubilejas versija?
No attaluma bus gruti atskirt,bet pieejot tuvak,atskirsies salons...

Re:Neskaidrības ap 9k aero ar 2.0T?

Posted: Fri Apr 17, 2009 5:12 am
by Malder
carlorossi!!! Kur bildes? :angry: Maha bljuha! :laugh: :P

Re:Neskaidrības ap 9k aero ar 2.0T?

Posted: Fri Apr 17, 2009 6:39 am
by kipils
klausies varbūt ka tu vari ielikt linku kurā skatījies? man arī ieinteresēja uzzināt kā ir ar manējo! :)

Re:Neskaidrības ap 9k aero ar 2.0T?

Posted: Fri Apr 17, 2009 6:41 am
by gustavs

Re:Neskaidrības ap 9k aero ar 2.0T?

Posted: Fri Apr 17, 2009 9:24 am
by Nils
kipils wrote:klausies varbūt ka tu vari ielikt linku kurā skatījies? man arī ieinteresēja uzzināt kā ir ar manējo! :)
Rādi nu redzēt kāds tavs brīnums bijis no sākuma. :)