9-5 šad tad noraustās
Posted: Thu Apr 30, 2009 7:39 am
Stāvot korķī šad tad lēkā un noraustās apgriezieni!Sajūta tāda it kā arī auto paraujas uz priekšu.
Automāts?Peecha wrote:Stāvot korķī šad tad lēkā un noraustās apgriezieni!Sajūta tāda it kā arī auto paraujas uz priekšu.
Jā automāts un vēl piedevām 98.gkeikei wrote:Automāts?Peecha wrote:Stāvot korķī šad tad lēkā un noraustās apgriezieni!Sajūta tāda it kā arī auto paraujas uz priekšu.
Par apgriezieniem nezinu, bet ja rauj uz priekšu tad tur var būt vaina. Kad no P uz D slēdz nav baigais sitienies vai rāviens?Peecha wrote:Jā automāts un vēl piedevām 98.gkeikei wrote:Automāts?Peecha wrote:Stāvot korķī šad tad lēkā un noraustās apgriezieni!Sajūta tāda it kā arī auto paraujas uz priekšu.
Reizēm ir novērots pie auksta dzinēja,ja slēdz no P uz D vai R.keikei wrote:Par apgriezieniem nezinu, bet ja rauj uz priekšu tad tur var būt vaina. Kad no P uz D slēdz nav baigais sitienies vai rāviens?Peecha wrote:Jā automāts un vēl piedevām 98.gkeikei wrote: Automāts?
a) pieradumsZoom wrote:Nevēlos, te iejaukties, bet kāda jēga ir citēt iepriekšējo ierakstu? Te nav e-pasts vai privātās ziņas!
Tur jau tad arī būs jāskatās - pats arī ar trīcošu sirdi (ne)gaidu, kad manējam atteiks kārba - neslēdzas vairs tie robi tik gludi kā gribētos.Peecha wrote: Reizēm ir novērots pie auksta dzinēja,ja slēdz no P uz D vai R.
Agrāk vai vēlāk Tev būs jābrauc uz servi,lai nolasa kļūdas.elmo wrote:Man arī kārba bija pasākusi slēgties ar sitieniem, jeb tādiem kā rāvieniem, josevišķi, kad auto nebija uzsilis!
Bet kad nomainīju diskus no 15 collām uz 17 kārba sāka strādāt kā pienākas! :)
Tātad secinājums - mainot diskus auto tika cilāts ar donkratu un acīm redzot cilāšanas rezultātā viss tika sabīdīts atpakaļ vietās, kā tam jābūt!
Uz 15" atpakaļ neliksi?elmo wrote:Man arī kārba bija pasākusi slēgties ar sitieniem, jeb tādiem kā rāvieniem, josevišķi, kad auto nebija uzsilis!
Bet kad nomainīju diskus no 15 collām uz 17 kārba sāka strādāt kā pienākas! :)
Tātad secinājums - mainot diskus auto tika cilāts ar donkratu un acīm redzot cilāšanas rezultātā viss tika sabīdīts atpakaļ vietās, kā tam jābūt!
Nu tur izskatās, ka jākrāj nauda un jāmaina atbalsta spilveni! :)Gustavs wrote:Agrāk vai vēlāk Tev būs jābrauc uz servi,lai nolasa kļūdas.elmo wrote:Man arī kārba bija pasākusi slēgties ar sitieniem, jeb tādiem kā rāvieniem, josevišķi, kad auto nebija uzsilis!
Bet kad nomainīju diskus no 15 collām uz 17 kārba sāka strādāt kā pienākas! :)
Tātad secinājums - mainot diskus auto tika cilāts ar donkratu un acīm redzot cilāšanas rezultātā viss tika sabīdīts atpakaļ vietās, kā tam jābūt!
Ar diskiem, tur nav ne mazākās saistības.
p.s
Par tēmu, iesaku nevilkt tās ķibeles garumā. Vismaz uztaisiet diognostiku(nav tik dārgi) un tad būs skaidrs cik tālu var vilkt ar esošo stāvokli. Skopais maksā divreiz.:blush: :S
Pienāks ziema un likšu atpakaļ "15" ar visām ziemenēm! Kā nekā tomēr mīksta un komfortabla braukšana, bedres vispār nejūt! "17" jau tik tāds vasaras vipendrons smukumam! :)Diks wrote:Uz 15" atpakaļ neliksi?elmo wrote:Man arī kārba bija pasākusi slēgties ar sitieniem, jeb tādiem kā rāvieniem, josevišķi, kad auto nebija uzsilis!
Bet kad nomainīju diskus no 15 collām uz 17 kārba sāka strādāt kā pienākas! :)
Tātad secinājums - mainot diskus auto tika cilāts ar donkratu un acīm redzot cilāšanas rezultātā viss tika sabīdīts atpakaļ vietās, kā tam jābūt!
Varianti varetu but vairaki,iespejams,ka noraustas no AC ieslegsanas,iespejams ka ir kada suce vakuuma trubina....Peecha wrote:Stāvot korķī šad tad lēkā un noraustās apgriezieni!Sajūta tāda it kā arī auto paraujas uz priekšu.