• Direct Ignation
Page 1 of 3

Direct Ignation

Posted: Fri May 08, 2009 5:56 pm
by Haiduk
Čau.

Ir 'nosviluši' divi sarkanie DI un gribētos painteresēties.
(9000 2.3T automāts. kārba sabrukusi, bet braukt var lēni uzsākot., kgan pirmais bloks nosprāga, kad kārbai viss bija kārtībā (pirms 5men varbūt vairāk))
Pēdējā reizē vnk darbināja auto Pitstopa režīmā un noslāpa - Kirdik.


Kapēc bloki varēja 'sosvilt'?
Kādu bloku iegādāties vietā, lai nezaudētu motora jaudu? ne jau 2.0 motoram paredzēto? :D

Re:Direct Ignation

Posted: Fri May 08, 2009 6:23 pm
by lawyer
Sveces nomainīji?:cheer:

Re:Direct Ignation

Posted: Fri May 08, 2009 8:10 pm
by Haiduk
pielika no cita 9k un pieleca. Svecēm nav vainas.

Re:Direct Ignation

Posted: Fri May 08, 2009 9:31 pm
by Bārda
Haiduk wrote:pielika no cita 9k un pieleca. Svecēm nav vainas.
Ja liek jaunu bloku, liek arī jaunas sveces!!!

Re:Direct Ignation

Posted: Fri May 08, 2009 10:46 pm
by Haiduk
nu, labi, labi, bet kapēc jāiziet offtopikā!!?

Kapēc bloki varēja 'sosvilt'?
Kādu bloku iegādāties vietā, lai nezaudētu motora jaudu? ne jau 2.0 motoram paredzēto?

Varbūt kāds var ko piedvāt?

Re:Direct Ignation

Posted: Fri May 08, 2009 10:48 pm
by Smith
Haiduk wrote:nu, labi, labi, bet kapēc jāiziet offtopikā!!?

Kapēc bloki varēja 'sosvilt'?
Kādu bloku iegādāties vietā, lai nezaudētu motora jaudu? ne jau 2.0 motoram paredzēto?

Varbūt kāds var ko piedvāt?
Vikingi noteikti, ka var! :P

Re:Direct Ignation

Posted: Sat May 09, 2009 12:46 am
by zinitis
Haiduk wrote:Čau.

Ir 'nosviluši' divi sarkanie DI un gribētos painteresēties.
(9000 2.3T automāts. kārba sabrukusi, bet braukt var lēni uzsākot., kgan pirmais bloks nosprāga, kad kārbai viss bija kārtībā (pirms 5men varbūt vairāk))
Pēdējā reizē vnk darbināja auto Pitstopa režīmā un noslāpa - Kirdik.


Kapēc bloki varēja 'sosvilt'?
Kādu bloku iegādāties vietā, lai nezaudētu motora jaudu? ne jau 2.0 motoram paredzēto? :D
Bloki no 2.3 un 2.0 neatskiras,liec kadu velies.Ja nosvila otrs jauns ir verts satraukties,ja lietots,satraukumam nav pamata,perc nakamo kaki maisa un gaidi kad nosvils...Bet sveces gan pamaini un velams pareizas...

Re:Direct Ignation

Posted: Sat May 09, 2009 6:47 am
by Turbolins
kas ir pitstopa reziims ?
:D

Re:Direct Ignation

Posted: Sat May 09, 2009 6:08 pm
by zinitis
Turbolins wrote:kas ir pitstopa reziims ?
:D
Tas ir kad soferis gaze lai nenoslapst,kamer vina mehaniki maina ritenus vai pilda degvielu...:laugh: :laugh: :laugh:

Re:Direct Ignation

Posted: Sat May 09, 2009 6:41 pm
by Haiduk
Zinitis wrote:
Haiduk wrote:Čau.

Ir 'nosviluši' divi sarkanie DI un gribētos painteresēties.
(9000 2.3T automāts. kārba sabrukusi, bet braukt var lēni uzsākot., kgan pirmais bloks nosprāga, kad kārbai viss bija kārtībā (pirms 5men varbūt vairāk))
Pēdējā reizē vnk darbināja auto Pitstopa režīmā un noslāpa - Kirdik.


Kapēc bloki varēja 'sosvilt'?
Kādu bloku iegādāties vietā, lai nezaudētu motora jaudu? ne jau 2.0L motoram paredzēto? :D
Bloki no 2.3L un 2.0L neatskiras,liec kadu velies
2.0 nebūs mazāk 'štekerīši' kā 2.3 motoram, līdzīgi kā vecajam 9k 2.0L un jaunajam 2.3L?

Runa iet par sarkano, zilo vai pelēko vāku?
No 9-5, 9-3 nevar močīt iekšā melno vāku?

Tad jūs domājat ka abi bloki nosprāguši dēļ svecēm? Jo ja nē, tad neredzu vispār iemeslu pieminēt sveces, ja vien negribēja daži pierādīt dziļāko savu daunismu.
Turbolins - kas ir pitstopa reziims?
interesanti, kā tu nosauc automātam P.

Re:Direct Ignation

Posted: Sat May 09, 2009 7:05 pm
by savejais
Runājot par svecēm. nopirku jaunas NGK BCPR6ES-11 sveces savējam 9-5. Ineresantri, ka uz sveču iepakojuma kārbinas ir norādīts, ka šīs sveces nekādā gadījumā nedrīkst izmantot lidaparātu dzinējiem.:laugh:
Var būt tāpēc svilst tie DI, jo sveces psiholoģiski nesader ar SAAB dzinēju DI:laugh:

Re:Direct Ignation

Posted: Sat May 09, 2009 7:31 pm
by Jancis
Haiduk wrote:2.0 nebūs mazāk 'štekerīši' kā 2.3 motoram, līdzīgi kā vecajam 9k 2.0L un jaunajam 2.3L?

Runa iet par sarkano, zilo vai pelēko vāku?
No 9-5, 9-3 nevar močīt iekšā melno vāku?

Tad jūs domājat ka abi bloki nosprāguši dēļ svecēm? Jo ja nē, tad neredzu vispār iemeslu pieminēt sveces, ja vien negribēja daži pierādīt dziļāko savu daunismu.

interesanti, kā tu nosauc automātam P.
Štekeri, domāju, ka mazāk būt tiem nevajadzētu.

Par DI blokiem ir jau bieži te rakstīts, ka nevar mainīt un likt savādāku. Bloki ir sarkani, melni un gaiši pelēki/sudraboti.

Sveces jau nu gan vajadzēja nomainīt, ja vēl liec jaunu bloku, jo tās kalpo ne vien kā dzirksteles uzsitējas, bet arī kā devēji.

Re:Direct Ignation

Posted: Sat May 09, 2009 8:20 pm
by mixeris
Haiduk wrote:
Zinitis wrote:
Haiduk wrote:Čau.

Ir 'nosviluši' divi sarkanie DI un gribētos painteresēties.
(9000 2.3T automāts. kārba sabrukusi, bet braukt var lēni uzsākot., kgan pirmais bloks nosprāga, kad kārbai viss bija kārtībā (pirms 5men varbūt vairāk))
Pēdējā reizē vnk darbināja auto Pitstopa režīmā un noslāpa - Kirdik.


Kapēc bloki varēja 'sosvilt'?
Kādu bloku iegādāties vietā, lai nezaudētu motora jaudu? ne jau 2.0L motoram paredzēto? :D
Bloki no 2.3L un 2.0L neatskiras,liec kadu velies
2.0 nebūs mazāk 'štekerīši' kā 2.3 motoram, līdzīgi kā vecajam 9k 2.0L un jaunajam 2.3L?

Runa iet par sarkano, zilo vai pelēko vāku?
No 9-5, 9-3 nevar močīt iekšā melno vāku?

Tad jūs domājat ka abi bloki nosprāguši dēļ svecēm? Jo ja nē, tad neredzu vispār iemeslu pieminēt sveces, ja vien negribēja daži pierādīt dziļāko savu daunismu.
Turbolins - kas ir pitstopa reziims?
interesanti, kā tu nosauc automātam P.
P=Parking

Re:Direct Ignation

Posted: Sat May 09, 2009 10:52 pm
by Haiduk
tad vajag tikai 9k jaunā modeļa bloks, kas ir sarkanā krāsā un vienalga - 2.0L vai 2.3L motoram!?

ēbajā var 9-5 vāku dabūt lētāk ar piegādi, kā 9k sarkano, tāpēc vaicāju vai var močīt 9-5 motora DI iekš 9k.

Re:Direct Ignation

Posted: Sat May 09, 2009 10:55 pm
by Arnijs
Haiduk wrote:tad vajag tikai 9k jaunā modeļa bloks, kas ir sarkanā krāsā un vienalga - 2.0L vai 2.3L motoram!?

ēbajā var 9-5 vāku dabūt lētāk ar piegādi, kā 9k sarkano, tāpēc vaicāju vai var močīt 9-5 motora DI iekš 9k.
Ķilavas ar ir lētākas kā šprotes. Ēst taču var! :)
Ir jāliek tas, kas jāliek! lai tiktu mājās, tad sarkanā vietā melno lietot drīkst - otrādi ne. ja gribi saglabāt jaudu, tad pērc vien sarkano.