• Tehniskās apskates 99, 90, 900OG
Page 1 of 7

Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Posted: Fri Jan 25, 2008 5:53 pm
by mrpinkeyes
Jē, izgāju ar pirmo reizi TA. :woohoo: Divtik liels prieks, jo šoreiz speciāli negatavoju auto šim pasākumam.
Vieninieki pie korozijas un stāvbremzēm (loģiski, kurš saabists tās lieto?).

Vasarā pirms INTSAAB to mazo rūsas pleķīti būs profesionāli jāaizkrāso gan.

Gada nobraukums 8000 km

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Posted: Fri Jan 25, 2008 7:17 pm
by eidis
apsveicu!

es gan pagāšnedēļ neizgāju - piekasījās pie balstšarnīra un nestrādājoša šofera loga! :angry:
bet ar bremzēm gan viss ok!
p.s. es lietoju stāvbremzi - un itin bieži! ;)

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Posted: Fri Jan 25, 2008 7:24 pm
by eidis
un kārtējo reizi nosmīkņāju par džeku, kas baudīja auto... :laugh:
uzrāvās uz visām SAAB 900 og īpatnībām - nevarēja atslēgu atrast, nezināja kā logu attaisī un arī kapota atvēršanas brīdī džeks pamatīgi nobolījās! :blink:

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Posted: Fri Jan 25, 2008 8:02 pm
by Subbis
es gāju vēl vasarā. Ar pirmo reizi neizdevās CO līmeņa dēļ (man karburators) Bet viss cits, bija labs.. nu jā, pieklājības pēc ielika 1-inieku pie rūsas...

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Posted: Fri Jan 25, 2008 9:16 pm
by mrpinkeyes
Jā skatijās ļoti rūpīgi, man arī pārbaudija elektriskos logus. Ļoti ilgi pētīja ritošo. Nevarēja atrast šasijas numuru, kamēr neparādīju utt.

Iespējams tas viss aiz gara laika, jo automašīnu vakarā bija ļoti maz. Lai gan no otras puses prieks, ka arī sevišķi rūpīgu pārbaudi veterāns iztur arī bez īpašas sagatavošanas.

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Posted: Sat Jan 26, 2008 12:29 am
by lablaiks
Man pirms aptuveni 2 arpus gadiem TA ilgi čakarēja 4 reizes gāju, tad nebija CO pareizs,tad vēl kaut kādi sīkumi, un galvenais eļļas pilēšana, pat apmazgāju motora apakšu pirms 4 reizes un inspektors izrādīja žēlsirdību un izlaida mani.BET nākamajā dienā mašīnai atskrūvējās skrūve pie motora plaukta un motors uz Liepājas šosejas pie Skrundas nokrita uz sāna salaužot pussasi un miroņgalvu.Vot tā ar visu TA..., ne es ne apskatē nepamanijām ka palikusi tik viena pusatskrūvējusies skrūve.
Pagāšgad vasara kamēr meklēju kārbu, aizņemos no drauga auto tikko izgājušu TA un drīz vien man pilsētā pazuda sajūgs, darba cilindra manžetes izbeidzās....Kamēr nāca remkomplekts aizņēmos no cita drauga 9000CD arī tikko pēc TA , pēc pāris dienām sāka raustīties motors un Vikingos uzrādīja lambda zondes gļuku.ES PALIKU MĀŅTICĪGS , likās ka mani ir nobūruši....
Pēc visiem šiem atgadījumiem es par TA domāju ,kā par obligātu neērtību, kura uzrāda tik pāris būtiskas lietas ,piem bremzes, bet citādi Tu esi atkarīgs no konkrētā cilvēka(inspektora) kretīnisma vai kompetences pakāpes.UN tas ka auto ir izieta TA neko par šo auto tehnisko stāvokli neliecina.NEKO!:angry:

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Posted: Sat Jan 26, 2008 6:56 am
by mixeris
Lablaik!
Tas viss norāda ka nevajag tev auto aizdot :D

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Posted: Sun Jan 27, 2008 12:55 am
by lablaiks
Es arī vairs neaizņemšos...man ir bail.

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Posted: Sat Jan 17, 2009 11:08 pm
by mrpinkeyes
Šodien izgāju TA ar pirmo reizi. Šoreiz auto gan speciāli gatavoju šai procedūrai. Vikingos pārlasot ritošo ar visām atlaidēm salasijās 180 Ls:S + 2 detaļas vēl nāk no zviedrijas (gumija stūres mehānismam un atpakaļgaitas gaismas slēdzītis)

Tagad, kad maz auto vīņi ļoti rūpīgi skatās, ko vajag labot. Piedāvā arī alternatīvos risinājums (viena detaļu rūpnīca vairs neražo, tad viņi paši izvirpoja). Tā kā ar attieksmi Vikingos viss ok, tik tā cena :(

Gada nobraukums 6000 km.

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Posted: Sat Jan 17, 2009 11:22 pm
by alnislacis
Congrats..

Pirms mūsu auto tika nolikts taisīšanā tam jau bija 5 TA atkārtojumi (nezinu ar kādu cerību kāds bija mēģinājis TA iziet). Kad šim viss būs sataisīts cerams papildus atkārtotas TA nenāks klāt.

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Posted: Sun Jan 18, 2009 2:58 am
by Nauris_t16
Mr Pink Eyes wrote: Gada nobraukums 6000 km.
WOW :woohoo: rallija 96, kas ikdienā tiek izmantots tikai ziemā, sanāca 8000km pa gadu :woohoo: Var redzēt, ka ar šo auto nebrauc bez iemesla :)

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Posted: Sun Jan 18, 2009 3:45 am
by mrpinkeyes
ziedoniz wrote:
Mr Pink Eyes wrote: Gada nobraukums 6000 km.
WOW :woohoo: rallija 96, kas ikdienā tiek izmantots tikai ziemā, sanāca 8000km pa gadu :woohoo: Var redzēt, ka ar šo auto nebrauc bez iemesla :)
Kopš ģimenē ir 2 auto, klasiskajam gadā ir zem 10k km. Pavisam nebraukt arī nedrīkst, tas ir daudz sliktāk nekā braukt daudz :)

Šajos laikos gan izskatās, ka ar klasisko tiks braukts vairāk, jo aeroplānam ir 98 degviela un lielāka apetīte pilsētas režimā.

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Posted: Sun Jan 18, 2009 7:20 pm
by alnislacis
Zinu, ka oftopik.. Bet par 98 fuel priekš 9-5 only- ko tādā gadījumā tu lēj iekš 900 OG un kāpēc? Es līdz šim tiku lējis 98 savā 900 og..

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Posted: Sun Jan 18, 2009 7:43 pm
by KoreFun
Savam 2.0T leju tikai 98. Ar 95 rij vairāk un brauc sliktāk.

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Posted: Sun Jan 18, 2009 10:53 pm
by mrpinkeyes
alnislacis wrote:Zinu, ka oftopik.. Bet par 98 fuel priekš 9-5 only- ko tādā gadījumā tu lēj iekš 900 OG un kāpēc? Es līdz šim tiku lējis 98 savā 900 og..
Nu bet 9-5 man taču ir Aero... 900 OG es leju 95E pārsvarā no NESTE. Tad, kad man bija 86. gada 2.0T es lēju 98, jo min. oktāna skaitlis ko rūpnīca rekomendēja bija 97.

HOT motoriem un laikam arī dažam labam karburātorniekam SAAB rekomendē 97. Tavam 900t nevajag neko augstāku par 95E