Čaklo Roku pulciņš :)
Posted: Thu Apr 24, 2008 6:59 pm
Cik biju iepriekš dzirdējis un redzējis no 96-to "Guru" , ka salona spogulis esot viena no 96 "vājajām" vietām :(
Vakar par to pārliecinājos personīgi :( Kāpjot iekšā netīšām ar galvu piesitu pie spoguļa ... un pēc sekundes tas jau mētājās uz grīdas :( Spoguļa kājiņas alumīnija sakausējums ("špialters" -?) neizturēja un bija sadalījies divās atsevišķās detaļās :(
Te laikam nebūtu lieki piebilst, ka savulaik SAAB inženieri šo spoguli ir izprojektējuši ne sevišķi labi kā tehniskā (maziņš), tā arī novietojuma ziņā - pārāk zemu no priekšējā stikla augšējās malas, reāli samazinot redzamības (uz priekšu) robežas.
Ņemot talkā smirģeli, urbjmašīnu, 3,5mm urbīti, 4mm vītņgriezi un divas Torx T20 skrūvītes spogulītis atguva savu pielietojamību ~ 1h laikā. Kā uzlabojums varētu būt tā novietojums ~ 4 cm augstāk kā iepriekš, tuvāk priekšējā stikla augšējai malai, ar mazāku iespēju nākotnē vēlreiz bakstīt pa to ar pieri ;) un redzamības laukuma palielināšanās. :)
Fotosesija turpinājumā:
Vakar par to pārliecinājos personīgi :( Kāpjot iekšā netīšām ar galvu piesitu pie spoguļa ... un pēc sekundes tas jau mētājās uz grīdas :( Spoguļa kājiņas alumīnija sakausējums ("špialters" -?) neizturēja un bija sadalījies divās atsevišķās detaļās :(
Te laikam nebūtu lieki piebilst, ka savulaik SAAB inženieri šo spoguli ir izprojektējuši ne sevišķi labi kā tehniskā (maziņš), tā arī novietojuma ziņā - pārāk zemu no priekšējā stikla augšējās malas, reāli samazinot redzamības (uz priekšu) robežas.
Ņemot talkā smirģeli, urbjmašīnu, 3,5mm urbīti, 4mm vītņgriezi un divas Torx T20 skrūvītes spogulītis atguva savu pielietojamību ~ 1h laikā. Kā uzlabojums varētu būt tā novietojums ~ 4 cm augstāk kā iepriekš, tuvāk priekšējā stikla augšējai malai, ar mazāku iespēju nākotnē vēlreiz bakstīt pa to ar pieri ;) un redzamības laukuma palielināšanās. :)
Fotosesija turpinājumā: