• SAAB auto testēšana
Page 1 of 5

SAAB auto testēšana

Posted: Thu May 15, 2008 11:17 pm
by Yukki
Tā kā paši vainīgie te kautrējas paspamot, es atļaušos to izdarīt viņu vietā: XWD tests
Image
SAAB Ielūdz uz braucienu ar pašiem jaudīgākajiem SAAB modeļiem
Ielūdzam uz jaunā Saab 9-3 Aero XWD - vēsturē pirmā visu riteņu piedziņas Saab modeļa lielajām testa braucienu dienām!
Kāpēc šie ir lielie testa braucieni? Tāpēc, ka tikai 3 dienas „Viking Motors” salonā būs liels skaits jauno testa mašīnu, lai iedvesmotu Jūs ar Saab aviācijas mantojuma garu un parādītu ko spēj sniegt jaudīga un patiesi droša automašīna.
Testa braucieniem būs gatavi:
XWD – jaunākais Aero modelis ar lielāku turbo spēku un pilnpiedziņas manevrētspēju visās braukšanas situācijās;
Turbo X – mūsu pārsteigums Jums, jo šis ir tikai 2000 eksemplāros ražots visjaudīgākais Saab, kas jebkad radīts;
TTiD - spēcīgākais TwinTurbo dīzeļmotors;
Convertible – Saab 9-3 jaunais kabriolets, kurš pirmo reizi ar Jums pie stūres izbrauks ielās.
Gaidīsim 16., 17. un 19. maijā
no plkst. 9.00 līdz plkst. 19.00
„Viking Motors” salonā
Gunāra Astras ielā 13, Rīgā (Purvciemā)
Mēs apliecinām, ka joprojām teiciens: „Saab nevis ātri brauc, bet zemu lido”, ir patiess.
Apstiprieniet dalību testa braucienos, sūtot e-pastu uz aivars@saab.lv ar uzrakstītu:
-Jūsu vārdu,
-kontakttālruni un
-izvēlēto braucienu dienu.
Katrs 10. reģistrētais braucējs, atnākot saņems Saab pārsteiguma dāvaniņu.
P.S. šajās dienās arī īpaši piedāvājumi Saab pasūtījumiem.
2008-05-15
Ceru, ka šis nav nervu pārbaudījums pa G.Astras ielu braucējiem, bet dīlera pārstāvja pavadībā būs ļauts izdoties arī nelielā izbraucienā līdz/pa Rīgas raj., Sila Priedēm?
Cenu lapa:P :
P.s.sorre mazāku bildi es nemāku iepostēt, šķiet adminiem šī fīča kāddien jāapgreido.

Re:SAAB auto testēšana

Posted: Thu May 15, 2008 11:45 pm
by skirem
Es pieteicos :P . Jāpamoka tie jaunie lai redz uz ko spējīgi ;)

Re:SAAB auto testēšana

Posted: Fri May 16, 2008 12:05 am
by elmo
Ar šitiem tak jāgāž rallī, būtu varen laba reklāma!

Re:SAAB auto testēšana

Posted: Thu May 22, 2008 5:16 pm
by bizenajs
nu tad taa: izgaazu!!!

pieteicies biju uz pirmdienas vakaru plkst 18:00, bet plee no
Imantas liidz purchikam braucu pusotru stundu :evil: taadeelj naacaas
paarrakstiities uz treshdienas 11.

kaa jau rakstiija te citi gaazeji, tad tas p[irmais robs toch taads
nekaads shkjiet, bet nu iespeejams, ka taa tas ir visaam 6 pakaapju
manuaaleneem. motora dziesma iedvesmo un paarliecina arii blakus joslaa
braucoshos. celj smuki faktiski no jebkuriem apgriezieniem, bet nu iistaa
daba paraadaas ap 4k. stabils. man taa cietaa piekare netrauceeja, driizaak
patika. apdziit vienkaarshi bauda!!!!! drusku itkaa traucee taa sajuuta,
ka gaazes pedaalis ar lietaam, kam jaanotiek to nospiezhot, ir saistiits
kaut kaa taa pastarpinaati, man vismaz palika sajuuta, ka motors nereagjee
uzreiz uz pieskaarienu pedaalim.
zheel, ka interjeraa nav nekaadu izmainju, jebshu taas ir tik minimaalas,
ka es taas neredzeeju, nepatiik vadiibas konsoles atrashanaas durviis.

visaa visumaa shis auto mani uzrunaaja un to es gribeetu iegaadaaties,
atshkjiriibaa no 9-5 parastiem esesieshiem.

Re:SAAB auto testēšana

Posted: Sat May 24, 2008 5:55 am
by iERiS
Tikki redzēju reklāmu LNT autoziņām, kas būs svētdien 8:55: rādīs TurboX 333 trasē.

Re:SAAB auto testēšana

Posted: Wed Jun 04, 2008 1:10 am
by Yukki
te arī AutoRevju tests

Re:SAAB auto testēšana

Posted: Wed Jun 04, 2008 5:45 pm
by mrpinkeyes
Tas tests vairāk izskatās veltīts klasiskajam SAAB 900 nekā SS :P

Re:SAAB auto testēšana

Posted: Fri Aug 26, 2011 1:52 pm
by Yukki
Yo, ne par SAAB testu, bet citas markas auto
Šitāds Seat Leon
Image
nonāca manā rīcībā uz pāris dienām vāczemē. Tā arī nesapratu motoru 1.4 vai kurš no diviem 1.6 benzīnniekiem tas bija, jo nomas un reģistrācijas doc atšķīrās (vo, Tev vācu ordnungs, :turki_ir_visur:), bet ap 100 Zs grozījās. Nobraukums saņemot 13 km! Nododot 530 km:P Pārsteidza degvielas patēriņš: 9.1 l/100km (priekškam jāpērk mazjaudīgs, sīks krupis, ja man SAABam ir mazāks patēriņš?). Nu, labi, braukts tika normāli, sen nebiju slēdzis kruīzkontroli pie 180 km/h,- laimīgie vācieši, kam ir tas prieks izbaudīt savas štrāses bez smagām somām salonā un CP klātbūtnes! Nomā bija pieejamas daudz 911 un Caymani, acīmredzot ir pieprasījums no klientiem, kas atbrauc uz vāciju pa skaisto atvilkt!:woohoo: bet citādi paši viņi arī ar Clio, Twingo un tamlīdzīgām "mugursomām" velk zem 200!
Leonam 6 ātrumi, plastmasas gāzes pedālim tikai divas pozīcijas, kā manam zāles pļāvējam - ON & OFF, paātrinājums līdz simtam - mūžība, panelī rāda, kurš robs ielikts un kurš būtu vēlams, bet no tā nekas nemainās:lol: . Beigās jau šķita, ka pat ērti sēdēt, lai gan sākumā nekādi nevarēju iekārtoties (abus elkoņus nav kur likt). Patika mazā, sportiskā stūrīte, kopumā instrumentu panelis, bet plastmasas sēdekļu audums nea. Pārredzamība pa priekšējo logu - čābīga, jo traucēja atpakaļskata spogulis un sānu arkas. Uz štrāses mazulis turējās labi, vienīgais tā ieskriešanās:blink: Patika, ka automātiski ieslēdzas tā sāna migla, kur griezies un paceļas sānskata spoguļi (:dārgi: :silly: ), parkingi, un logu slotas novietojas vertikāli (:nav, kur vējam ieķerties:). Šosejas uc trokšņus, protams, dzird labi (:pakojums_nav:), navigācija patizla (nevar ērti apskatīt maršruta kopsavilkumu, rediģēt maršrutu). Nesapratu to DAB radio fišku, bet stacijas bieži apklusa uz pāris sekundēm un tad atkal parādījās, bet to bija daudz un foršas.
Ak jā, sen nebiju bijis vācijā,- nestāstiet, ka friči tik skrupulozi vācas ārā no kreisās joslas,- tāpat kā pie mums ir guļavas, kas velkas pa 3.joslu un tās cayennes var mirkšķināt, cik grib, āži no ātrās joslas ārā nevācas! Pa labo pusi, gan neviens neapdzen, tad nu jāsēž un jāgaida, kad āzim labpatiksies palaist tevi. Pilsētās pamēģini pačammāties, uzreiz dusmīga Frau pīpina:cheer: Fotoradaru daudz, nu, turu īkšķus, ka viņu noteikumus sapratu pareizi, +20- km/h brauc visi, bet kura ir maģistrāle (:no_limit:) un kura parasts autoceļš(:90?/120?:) es ne līdz galam iebraucu:huh: (:šūmis_ticis_brīvībā:). Degviela - 95E-EUR 1.519 (>Ls1), parkings - praktiski visur par maksu, alus - 1-3.70EUR un praktiski visur tikai weiss (:bavārija_alus_zeme:). Padoms: ārzemēs maksājot ar karti ir izdevīgāk maksāt vietējā valūtā, jo tad kurss ir labāks, nekā izvēloties uzreiz veikalā piedāvāto summu latos.
Vai es šito auto gribētu pirkt jaunu - nekad!, lai gan pa pilsētu tas drošvien ir ok!

Re:SAAB auto testēšana

Posted: Fri Aug 26, 2011 2:08 pm
by edijs
Vai tad ar Saabu kruizējot uz 180kmh tev tiešām turētos zem 9 litri patēriņš? :)

Re:SAAB auto testēšana

Posted: Fri Aug 26, 2011 2:17 pm
by johnc
Manam tieši tā arī ir - ar kruīzi uz 160km/h patēriņš ir 6 litri.

Re:SAAB auto testēšana

Posted: Fri Aug 26, 2011 2:20 pm
by chippy
Maniem vedējiem šāds pats tika ņemts no salona, par cik ģimenes galva tur arī strādā. TDI, iet smuki, par patēriņu, man ar gāzi tagad ir lētāk :D Kas man besī- salona kvalitāte. Esmu pat ādu no rokas noskrāpējis pret durvju apšuvumiem.. :laugh:

Re:SAAB auto testēšana

Posted: Fri Aug 26, 2011 2:32 pm
by edijs
Tad tev gļuko kompis vai arī tu esi kaut kā viltīgi sačipojis. :D Vai arī Maptuna kārbu ar sešiem robiem esi paņēmis? :D

Līdz 120kmh es vēl ticu, ka var būt tie 6 litri, bet pie lielākiem ātrumiem.. toč neticu, kamēr neredzēšu savām acīm. Man ar šī brīža Hirsch Costum Stg2 pie 120kmh kruīzā rāda precīzi septiņus. Pie 100kmh kaut kādus 6.5. Ok, man nav tas auto ideālā stāvoklī, un tas, protams, dod savu artavu pie patēriņa.

Par Saabu testēšanām runājot - vakar ar Nilu apmainījāmies uz dažām dienām ar auto, ietestēju es viņa Jetu. Atsauca atmiņā manu Hiršu, kad es viņu tikko nopirku (t.i. standarta CS, 91.gads, 200 zirgi). Respektīvi - mīksts un kluss. :) Jaudas ziņā - ar tiem 200hp komplektā ar īso kārbu ir gana žiperīgs, ikdienas satiksmei pietiek. Ir sajūta, ka atsaucīgāks, kā Aero ar garo kārbu un standarta softu (lai arī +25hp). Pēc Aero beņķiem parastie 9k beņķi diez ko tīkami nav, mugura un dibens sajūsmā nebija par šo pārmaiņu. Par to mīkstību - no vienas puses, sākumā biju reāli sajūsmā pēc sava sēdinātā Hirša, jo nejūt mazos ceļa nelīdzenumus, iet kā kuģis, kolosāli ērti. Pilsētā arī tie ātrumi nav tādi, lai sūdzētos par vadāmību līkumos un pārlieku ļurkāšanos. Taču tad es nonācu uz šosejas... Ja ar savējo var kruizēt uz 120 un veikli kādam aizšaut garām, paātrinoties līdz 140, un nebūt nav sajūta, ka kaut kas būtu ne tā, tad ar šo uz standarta atsperēm stāvošo Jetu jau pie 120 sāk kutināt vēderu. :D Protams, nav jau tik traki kopumā, taču atšķirība ir vērā ņemama, ja diendienā pārvietojies ar tādu iesēdināto. Drebelīgi, līkumos pamatīgi sasverās, brrr. Bet nu gala secinājums - varbūt priekš mūsu kolosālajiem ceļiem mans šībrīža Hirša sēdinājums ir pa traku, t.i. pa cietu, jo pārāk daudz mums to mazo ceļa nelīdzenumu, kas rada zobu sāpes. Taču arī otra galējība un standarta piekare, tas ir mazohisms. Vismaz Koni jāliek, ja ne atsperes zemākas.

Re:SAAB auto testēšana

Posted: Fri Aug 26, 2011 2:39 pm
by johnc
Kompis negļuko, kārba visparastākā garā, un nevienam neko pierādīt netaisos ;)

Re:SAAB auto testēšana

Posted: Fri Aug 26, 2011 2:45 pm
by defektivais
johnc wrote:Kompis negļuko, kārba visparastākā garā, un nevienam neko pierādīt netaisos ;)
un auto pacelts uz klučiem? :)

Re:SAAB auto testēšana

Posted: Fri Aug 26, 2011 2:48 pm
by johnc
un auto pacelts uz klučiem?
..un leiši riteņus pa ceļam uz Viļņu man nospēruši? :D