SAAB 9000
Posted: Sun Dec 27, 2009 5:10 pm
Nomainīju saabam kārbu nevaru nekādies uzpumpēt sajūga pedāli un līdz ar to nevaru atgaisot sajūgu.
Varbūt kādam ir kaut kādi ieteikumi.
Varbūt kādam ir kaut kādi ieteikumi.
Pamegini pieliet bremzu skidruma trauku ar bremzu ellu,atskruve atgaisosanas korki pie karbas,sajuga pedalim jabut augsa,un megini izdzit skidrumu cauri ar gaisa palidzibu ko pumpe bremzu skidruma trauka.oz777 wrote:Nomainīju saabam kārbu nevaru nekādies uzpumpēt sajūga pedāli un līdz ar to nevaru atgaisot sajūgu.
Varbūt kādam ir kaut kādi ieteikumi.
Shii nav iisti pareiza metode...Nils/carlorossi wrote:Ja pareizi atceros, tad man ar šprici šķidrumu kačāja iekšā tieši otrādi, pa gaisošanas skrūvi un liekais gaiss iznāca pa bačoku, protams bačokam jābūt vaļā. Pats divas dienas nočakarējos, nekas nesanāca.
Aizdzinu uz vietējo darbnīcu un man divu minūsu laikā atgaisoja.
Es gan mainīju darba cilindru, pie pedāļa.
Mēģināju ar pumpi bačokā, pedāli kačāju līdz nelabumam, no pašas skrūves jau slikti metās, par šādu metodi arī neaizdomājos, bet jebkurā gadījumā, viņa bija produktīva un manāmu problēmu nav.Arnijs wrote:Shii nav iisti pareiza metode...Nils/carlorossi wrote:Ja pareizi atceros, tad man ar šprici šķidrumu kačāja iekšā tieši otrādi, pa gaisošanas skrūvi un liekais gaiss iznāca pa bačoku, protams bačokam jābūt vaļā. Pats divas dienas nočakarējos, nekas nesanāca.
Aizdzinu uz vietējo darbnīcu un man divu minūsu laikā atgaisoja.
Es gan mainīju darba cilindru, pie pedāļa.
Pareizaak buutu vai nu nelielu spiedienu bacokaa, vai arii ar vakuuma pumpi caur atgaisoshanas skruuvi.
Nils/carlorossi wrote:Mēģināju ar pumpi bačokā, pedāli kačāju līdz nelabumam, no pašas skrūves jau slikti metās, par šādu metodi arī neaizdomājos, bet jebkurā gadījumā, viņa bija produktīva un manāmu problēmu nav.Arnijs wrote:Shii nav iisti pareiza metode...Nils/carlorossi wrote:Ja pareizi atceros, tad man ar šprici šķidrumu kačāja iekšā tieši otrādi, pa gaisošanas skrūvi un liekais gaiss iznāca pa bačoku, protams bačokam jābūt vaļā. Pats divas dienas nočakarējos, nekas nesanāca.
Aizdzinu uz vietējo darbnīcu un man divu minūsu laikā atgaisoja.
Es gan mainīju darba cilindru, pie pedāļa.
Pareizaak buutu vai nu nelielu spiedienu bacokaa, vai arii ar vakuuma pumpi caur atgaisoshanas skruuvi.
Kāpēc šī nav īsti pareiza metode? Sekas, iespējamās problēmas?
Skaidrs! :)Arnijs wrote:Protams, ka arii taadaa veidaa ir iespeejams darboties, bet tas saakotneeji nenodroshina 100% atgaisoshanu. Skjidrumam ir jaapluust tam paredzeetajaa virzienaa
Ja nav vakuuma pastiprinatajs,tad nav obligati.Walcha wrote:nianse, bet man taa liekaas ka pie jebkuraam bremzhu shkjidruma atgaisoshanas proceduuraam, ja tas notiek kachaajot pedaali, ir jaabuut ruucosham motoram.... (?)