• SAAB 9000
Page 1 of 1

SAAB 9000

Posted: Sun Dec 27, 2009 5:10 pm
by oz777
Nomainīju saabam kārbu nevaru nekādies uzpumpēt sajūga pedāli un līdz ar to nevaru atgaisot sajūgu.
Varbūt kādam ir kaut kādi ieteikumi.

Re:SAAB 9000

Posted: Sun Dec 27, 2009 5:17 pm
by zinitis
oz777 wrote:Nomainīju saabam kārbu nevaru nekādies uzpumpēt sajūga pedāli un līdz ar to nevaru atgaisot sajūgu.
Varbūt kādam ir kaut kādi ieteikumi.
Pamegini pieliet bremzu skidruma trauku ar bremzu ellu,atskruve atgaisosanas korki pie karbas,sajuga pedalim jabut augsa,un megini izdzit skidrumu cauri ar gaisa palidzibu ko pumpe bremzu skidruma trauka.

Re:SAAB 9000

Posted: Sun Dec 27, 2009 5:33 pm
by edijs
Un no pieredzes saku - šī procedūra ar pumpēšanu un pedāļa spaidīšanu var ievilkties. :) Mani reiz iedzina izmisumā, domāju jau, ka mūžam nebūs mans sajūga pedālis gana stingrs. Bet pacietību un vēlreiz pacietību - beigu galā sanāca. Varbūt sanāktu ātrak, ja gaisu bremžu šķidruma traukā pūstu ar kompresoru, nevis necilu rokas pumpi.

Re:SAAB 9000

Posted: Sun Dec 27, 2009 6:06 pm
by Nils
Ja pareizi atceros, tad man ar šprici šķidrumu kačāja iekšā tieši otrādi, pa gaisošanas skrūvi un liekais gaiss iznāca pa bačoku, protams bačokam jābūt vaļā. Pats divas dienas nočakarējos, nekas nesanāca.
Aizdzinu uz vietējo darbnīcu un man divu minūsu laikā atgaisoja.
Es gan mainīju darba cilindru, pie pedāļa.

Re:SAAB 9000

Posted: Sun Dec 27, 2009 8:36 pm
by Arnijs
Nils/carlorossi wrote:Ja pareizi atceros, tad man ar šprici šķidrumu kačāja iekšā tieši otrādi, pa gaisošanas skrūvi un liekais gaiss iznāca pa bačoku, protams bačokam jābūt vaļā. Pats divas dienas nočakarējos, nekas nesanāca.
Aizdzinu uz vietējo darbnīcu un man divu minūsu laikā atgaisoja.
Es gan mainīju darba cilindru, pie pedāļa.
Shii nav iisti pareiza metode...
Pareizaak buutu vai nu nelielu spiedienu bacokaa, vai arii ar vakuuma pumpi caur atgaisoshanas skruuvi.

Re:SAAB 9000

Posted: Sun Dec 27, 2009 9:39 pm
by Nils
Arnijs wrote:
Nils/carlorossi wrote:Ja pareizi atceros, tad man ar šprici šķidrumu kačāja iekšā tieši otrādi, pa gaisošanas skrūvi un liekais gaiss iznāca pa bačoku, protams bačokam jābūt vaļā. Pats divas dienas nočakarējos, nekas nesanāca.
Aizdzinu uz vietējo darbnīcu un man divu minūsu laikā atgaisoja.
Es gan mainīju darba cilindru, pie pedāļa.
Shii nav iisti pareiza metode...
Pareizaak buutu vai nu nelielu spiedienu bacokaa, vai arii ar vakuuma pumpi caur atgaisoshanas skruuvi.
Mēģināju ar pumpi bačokā, pedāli kačāju līdz nelabumam, no pašas skrūves jau slikti metās, par šādu metodi arī neaizdomājos, bet jebkurā gadījumā, viņa bija produktīva un manāmu problēmu nav.
Kāpēc šī nav īsti pareiza metode? Sekas, iespējamās problēmas?

Re:SAAB 9000

Posted: Sun Dec 27, 2009 9:58 pm
by Viensjaanis
Nils/carlorossi wrote:
Arnijs wrote:
Nils/carlorossi wrote:Ja pareizi atceros, tad man ar šprici šķidrumu kačāja iekšā tieši otrādi, pa gaisošanas skrūvi un liekais gaiss iznāca pa bačoku, protams bačokam jābūt vaļā. Pats divas dienas nočakarējos, nekas nesanāca.
Aizdzinu uz vietējo darbnīcu un man divu minūsu laikā atgaisoja.
Es gan mainīju darba cilindru, pie pedāļa.
Shii nav iisti pareiza metode...
Pareizaak buutu vai nu nelielu spiedienu bacokaa, vai arii ar vakuuma pumpi caur atgaisoshanas skruuvi.
Mēģināju ar pumpi bačokā, pedāli kačāju līdz nelabumam, no pašas skrūves jau slikti metās, par šādu metodi arī neaizdomājos, bet jebkurā gadījumā, viņa bija produktīva un manāmu problēmu nav.
Kāpēc šī nav īsti pareiza metode? Sekas, iespējamās problēmas?

Mans domat tapec,ka cilindritim ellu megina iespiest no otra gala?Tas gan mans pienjemums...

Re:SAAB 9000

Posted: Sun Dec 27, 2009 10:37 pm
by Arnijs
Protams, ka arii taadaa veidaa ir iespeejams darboties, bet tas saakotneeji nenodroshina 100% atgaisoshanu. Skjidrumam ir jaapluust tam paredzeetajaa virzienaa

Re:SAAB 9000

Posted: Sun Dec 27, 2009 11:01 pm
by Nils
Arnijs wrote:Protams, ka arii taadaa veidaa ir iespeejams darboties, bet tas saakotneeji nenodroshina 100% atgaisoshanu. Skjidrumam ir jaapluust tam paredzeetajaa virzienaa
Skaidrs! :)

Re:SAAB 9000

Posted: Wed Jan 06, 2010 10:02 pm
by Walcha
nianse, bet man taa liekaas ka pie jebkuraam bremzhu shkjidruma atgaisoshanas proceduuraam, ja tas notiek kachaajot pedaali, ir jaabuut ruucosham motoram.... (?)

Re:SAAB 9000

Posted: Wed Jan 06, 2010 10:07 pm
by zinitis
Walcha wrote:nianse, bet man taa liekaas ka pie jebkuraam bremzhu shkjidruma atgaisoshanas proceduuraam, ja tas notiek kachaajot pedaali, ir jaabuut ruucosham motoram.... (?)
Ja nav vakuuma pastiprinatajs,tad nav obligati.
Piemeram ABS mark 2,tikai aizdedzi gan velams ieslegt.
Un vispar katrai sistemai ir nelielas atskiribas,seviski ja iet runa par bremzu ellas mainu.
Bet sajugu gaiso pie noslapeta motora.