• T5 & T7
Page 1 of 1

T5 & T7

Posted: Wed Jan 27, 2010 10:32 am
by KurBads
šeit varētu turpināt par tēmu "T5/T7 uz c900".

Pirmais Q:
- ja pareizi saprotu, T7 neiet kopā ar B202. Vai neprasījās mainīt galvu, kas šajā gadījumā nav plug`n`play?

Otrais Q:
- kas ir tas būtiskākais, kas T7 padara pārāku pār T5?

Trešais Q:
- vai T5 kā pirmā soļa apgreids vēlāk varētu tikt turpināts uz T7 kā otrais solis? T.i., vai hardware ziņā T7 prasa daudz ko savādāku (vadus, sensorus ...)?

Re:T5 & T7

Posted: Wed Jan 27, 2010 11:37 am
by alnislacis
Nekad neesmu sastapies ar T7 mēģinājumiem uz c900.. ir links?

Re:T5 & T7

Posted: Wed Jan 27, 2010 12:05 pm
by Arnijs
alnislacis wrote:Nekad neesmu sastapies ar T7 mēģinājumiem uz c900.. ir links?
KĀĀĀĀDS vēl links!:woohoo:
Links rodas tad, kad kāds tam pieķeras un izdara! Un - kāpēc tas nav izdarīts, domājams, ka atbilde ir tajā apstāklī, ka pa vidu ir T5, kas bija pieejams kā nākošais "stage" (vēl gan bija T3) tiem, kas gribēja pāriet no LH un kko advancētāku. Nu un - kad parādījās T7, bija pagājis pietiekoši ilgs laika posms un entuziastu centieni varētu būt apsīkuši.
Vajadzīgs tāds sīkums, kā donors 9-3 no 2000, vai 9-5 izskatā, jo nopirkt visas vajadzīgās komponentes finansiāli ir diezgan bezjēdzīgi. (tas priekš T7)
Kurbads... 1.B202 galva šeit nespēlē lomu. T7 var uzlikt kaut vai bembim:laugh: Tikai nāksies pārbūvēt softu iekš ECU
2. T7 ir advancētāka (jūtīgāka, precīzāka )
3. Nē, nevarēs. Kopīgu mezglu ir ļoti maz.

Re:T5 & T7

Posted: Wed Jan 27, 2010 12:10 pm
by KurBads
Tātad, koncentrējamies uz T5, melkējam donoru, lasam detaļas.
Ja kādam ir T5 donors, dodiet ziņu.

Re:T5 & T7

Posted: Wed Jan 27, 2010 12:51 pm
by alnislacis
Arni,
kādēļ 9-3/9-5? gm900 nederēs vai arī tur vēl nāca kādi uzlabojumi iekš T5?

Reku ziņa ar par donoriem: te

Re:T5 & T7

Posted: Wed Jan 27, 2010 1:10 pm
by Arnijs
alnislacis wrote:Arni,
kādēļ 9-3/9-5? gm900 nederēs vai arī tur vēl nāca kādi uzlabojumi iekš T5?

Reku ziņa ar par donoriem: te
Izlasi vēlreiz manu postu ... (un it īpaši piebildi iekavās)

Re:T5 & T7

Posted: Wed Jan 27, 2010 1:22 pm
by Nauris_t16
alnislacis wrote:Arni,
kādēļ 9-3/9-5? gm900 nederēs vai arī tur vēl nāca kādi uzlabojumi iekš T5?

Reku ziņa ar par donoriem: te
T5: 9k sākot no 1993/1994?
900ng
9-3 1998-1999
T7: 9-3 2000-2002
9-5 (visiem?)
T8: 9-3SS 2002-
Opel Vectra


Pirms kāda laika Anglijā tirgojās gaišā sudraba 900aero kupeja ar crosspoke diskiem un, pats galvenais, Trionic 7.


P.S. Kāpēc tāda ažiotāža ap T7 kā pārāko mantu? Ir taču arī T8, kas nelieto DI kaseti - tip mazāk kam nosvilt ;) Labi, mazākas tuninga iespējas, bet tas nemaz lielākajai daļai šeit neinteresē, ne?
Es tāpat palieku pie T5, nevajag man anti-lagu un gribu blowu. Viss.

Re:T5 & T7

Posted: Wed Jan 27, 2010 1:31 pm
by Arnijs
Ziedoniz...
9000 no 94g
Par T7...Pirmkārt jau - pieejamība. Par T8 paprasīs otru auto vērtību, bet kādu 98 gada 9-5 paņemot kā donoru (un pārējo iztirgojot), ir iespējams iziet pat pa nullēm.
Nesaku, ka obligāti vajag T7, bet laikos, kad uz 900c lika T5, par T7 uzlikšanu varēja tikai pasapņot un viņš bij salīdzinoši tikpat "nepieejams", kā pašlaik T8

Re:T5 & T7

Posted: Wed Jan 27, 2010 5:29 pm
by Nauris_t16
Arnijs wrote:Ziedoniz...
9000 no 94g
Par T7...Pirmkārt jau - pieejamība. Par T8 paprasīs otru auto vērtību, bet kādu 98 gada 9-5 paņemot kā donoru (un pārējo iztirgojot), ir iespējams iziet pat pa nullēm.
Nesaku, ka obligāti vajag T7, bet laikos, kad uz 900c lika T5, par T7 uzlikšanu varēja tikai pasapņot un viņš bij salīdzinoši tikpat "nepieejams", kā pašlaik T8
Nu bet ir jābūt knifiņam, kādēļ vēljoprojām T5 ir populārākā un vienīgā opcija. Negribas ticēt, ka runa ir tikai par cenu. T5 varbūt skaitās vairāk "atkosts" nekā T7? Lai gan ir taču pieejams arī T7 suite... Par pārējo visu, protams, ka piekrītu :)

Re:T5 & T7

Posted: Wed Jan 27, 2010 7:07 pm
by Gripen
Ir pieejama arī T8Suite, bet praktiski visiem daudz labāk patīk ķimerēties ap T5 programmatūru - viņa ir vienkāršāka, arī Suite pieejama daudz ilgāk un dokumentācija viņai ir pilnīgāka nekā T7 (pagaidām). Logošanas iespēja T5 pastāv jau labu laiku, T7 tikai pēdējos mēnešus.

Protams, T7 ir sarežģītāka, vadu vairāk, problēmu vairāk.. Parasti hard-core 'dzelzisti' negrib daudz ķimerēties pa T7 programmatūru, vēl jo vairāk tāpēc, ka T7 dzinēji skaitās ievērojami neizturīgāki par T5 un arī ir dārgāki par T5. Bet 'respect' katram vienam, kurš uz tam neparedzēta dzinēja spēs uzlikt T7 sistēmu! Projektiņš tas ir ne pa jokam! :)

Re:T5 & T7

Posted: Wed Jan 27, 2010 7:34 pm
by Nauris_t16
Grippen wrote:Ir pieejama arī T8Suite, bet praktiski visiem daudz labāk patīk ķimerēties ap T5 programmatūru - viņa ir vienkāršāka, arī Suite pieejama daudz ilgāk un dokumentācija viņai ir pilnīgāka nekā T7 (pagaidām). Logošanas iespēja T5 pastāv jau labu laiku, T7 tikai pēdējos mēnešus.

Protams, T7 ir sarežģītāka, vadu vairāk, problēmu vairāk.. Parasti hard-core 'dzelzisti' negrib daudz ķimerēties pa T7 programmatūru, vēl jo vairāk tāpēc, ka T7 dzinēji skaitās ievērojami neizturīgāki par T5 un arī ir dārgāki par T5. Bet 'respect' katram vienam, kurš uz tam neparedzēta dzinēja spēs uzlikt T7 sistēmu! Projektiņš tas ir ne pa jokam! :)
Paldies, saprasts :D 900og + T7 izmetīšu pat no savu nejēdzīgo ideju sadaļas galvā :D Tad jau tik pat labi var pāriet uz kaut kādu normālu Motec vai ko līdzīgu.