• degvielas filtrs
Page 1 of 1

degvielas filtrs

Posted: Thu May 29, 2008 4:52 pm
by VITO
Labdien!
cerams, ka šoreiz jautājums būs daudz sakarīgāks:laugh: :laugh:
Kur 9-3, 98.gadā ražotam benziniekam atrodas degvielas filtrs?
un cerams, tur nav nekas mistisks jādara, lai to nomainītu!!!

Re:degvielas filtrs

Posted: Thu May 29, 2008 5:33 pm
by Vilks
Nu vismaz 9-5 ir pie aizmugurējā labā riteņa. 10 min lai nomainītu. No filtra vajag atvienot benzīna trubiņas un pielikt jaunajam filtram. Tikai vajag uzmanīties,neaplieties ar benzīnu.

Re:degvielas filtrs

Posted: Thu May 29, 2008 5:47 pm
by Ainars
un cik bieži ieteicams mainiit? LV degviela škiet nav pati labākā

Re:degvielas filtrs

Posted: Thu May 29, 2008 6:29 pm
by Arnijs
Manuālis degv. filtra maiņai 9-3 un 9-5:woohoo:
Filtrs atrodas pie bākas! Skaviņa un 2 trubiņas. Mainot vajag izravēt sūkņa drošinātāju un izdarbināt tukšu sistēmu (lai nav spiediena) Vajadzīgas 10,17,19,22 atslēgas (dažiem filtriem arī 24 un skaviņai ir iespējams skrūvgrieznis) Vēlams arī uzveidot trauku (pārgriežot uz pusēm) no 5l logu šķidruma vai tosola kanniņas, ko palikt apakšā zem vecā filtra, jo degviela tur vienalga būs!
Kapara šaibiņas parasti nāk komplektā ar filtru. Kad ir nomainīts, liekam atpakaļ drošinātāju un ar īsiem startera piesitieniem atjaunojam spiedienu sistēmā (ir OK, kad sūkņa dūkoņa paliek "smaga") Tad darbinām un apskatāmies , vai viss ir hermētisks! Ja pildās normālos tankos, tad intervāls varētu būt ~ 60tk. Var biežāk, var retāk. Gaumes lieta! Ciet aizgājis filtrs radīs sajūtamus jaudas zudumus, bet auto uzreiz neapstāsies, tā ka teorētiski ir iespējams "vilkt līdz pēdējam" :D , bet ne ziemā! Ja filtrā būs ūdens un tas sasals, tad, visticamākais, auto nebūs kustētājs. Lai veicas!

Re:degvielas filtrs

Posted: Fri May 30, 2008 10:37 pm
by SeRgy88
Arnijs wrote:Manuālis degv. filtra maiņai 9-3 un 9-5:woohoo:
Filtrs atrodas pie bākas! Skaviņa un 2 trubiņas. Mainot vajag izravēt sūkņa drošinātāju un izdarbināt tukšu sistēmu (lai nav spiediena) Vajadzīgas 10,17,19,22 atslēgas (dažiem filtriem arī 24 un skaviņai ir iespējams skrūvgrieznis) Vēlams arī uzveidot trauku (pārgriežot uz pusēm) no 5l logu šķidruma vai tosola kanniņas, ko palikt apakšā zem vecā filtra, jo degviela tur vienalga būs!
Kapara šaibiņas parasti nāk komplektā ar filtru. Kad ir nomainīts, liekam atpakaļ drošinātāju un ar īsiem startera piesitieniem atjaunojam spiedienu sistēmā (ir OK, kad sūkņa dūkoņa paliek "smaga") Tad darbinām un apskatāmies , vai viss ir hermētisks! Ja pildās normālos tankos, tad intervāls varētu būt ~ 60tk. Var biežāk, var retāk. Gaumes lieta! Ciet aizgājis filtrs radīs sajūtamus jaudas zudumus, bet auto uzreiz neapstāsies, tā ka teorētiski ir iespējams "vilkt līdz pēdējam" :D , bet ne ziemā! Ja filtrā būs ūdens un tas sasals, tad, visticamākais, auto nebūs kustētājs. Lai veicas!

tas domāts tikai benzīniekiem ja?! :)

Re:degvielas filtrs

Posted: Fri May 30, 2008 11:33 pm
by raichuuu
Vai 9000 tas degvielas filtrs taadaa pat veidaa mainaas???

Re:degvielas filtrs

Posted: Fri May 30, 2008 11:37 pm
by Arnijs
raichuuu wrote:Vai 9000 tas degvielas filtrs taadaa pat veidaa mainaas???
9000iem process tas pats! Dīzeļiem gan nē.

Re:degvielas filtrs

Posted: Fri May 30, 2008 11:38 pm
by Yukki
Arnijs wrote:Manuālis degv. filtra maiņai 9-3 un 9-5:woohoo:
Filtrs atrodas pie bākas! Skaviņa un 2 trubiņas. Mainot vajag izravēt sūkņa drošinātāju un izdarbināt tukšu sistēmu (lai nav spiediena) Vajadzīgas 10,17,19,22 atslēgas (dažiem filtriem arī 24 un skaviņai ir iespējams skrūvgrieznis) Vēlams arī uzveidot trauku (pārgriežot uz pusēm) no 5l logu šķidruma vai tosola kanniņas, ko palikt apakšā zem vecā filtra, jo degviela tur vienalga būs!
Kapara šaibiņas parasti nāk komplektā ar filtru. Kad ir nomainīts, liekam atpakaļ drošinātāju un ar īsiem startera piesitieniem atjaunojam spiedienu sistēmā (ir OK, kad sūkņa dūkoņa paliek "smaga") Tad darbinām un apskatāmies , vai viss ir hermētisks! Ja pildās normālos tankos, tad intervāls varētu būt ~ 60tk. Var biežāk, var retāk. Gaumes lieta! Ciet aizgājis filtrs radīs sajūtamus jaudas zudumus, bet auto uzreiz neapstāsies, tā ka teorētiski ir iespējams "vilkt līdz pēdējam" :D , bet ne ziemā! Ja filtrā būs ūdens un tas sasals, tad, visticamākais, auto nebūs kustētājs. Lai veicas!
1.kāpēc "jānolaiž spiediens"? Lai nemazgātos benzīnā? Esmu to vienreiz mūžā uzreiz diviem auto darījis un vanna bija vajadzīga man:)
2.uz 60000 Tu tos maini? Man pagaidām slinkums, lai gan drošvien vajadzētu, bet tad 3 auto, 3 filtri, 3 benzīna pilna mute:))...

Re:degvielas filtrs

Posted: Fri May 30, 2008 11:41 pm
by Arnijs
1.Gan, lai nemazgātos, gan drošībai!
2. Es personīgi - nē! Mainu, kad nopērku bet auto mainu biežāk, kā degvielas filtrus!:woohoo: :laugh:

Re:degvielas filtrs

Posted: Tue Dec 15, 2009 8:37 am
by blink
Arnijs wrote:Manuālis degv. filtra maiņai 9-3 un 9-5:woohoo:
Filtrs atrodas pie bākas! Skaviņa un 2 trubiņas. Mainot vajag izravēt sūkņa drošinātāju un izdarbināt tukšu sistēmu (lai nav spiediena) Vajadzīgas 10,17,19,22 atslēgas (dažiem filtriem arī 24 un skaviņai ir iespējams skrūvgrieznis) Vēlams arī uzveidot trauku (pārgriežot uz pusēm) no 5l logu šķidruma vai tosola kanniņas, ko palikt apakšā zem vecā filtra, jo degviela tur vienalga būs!
Kapara šaibiņas parasti nāk komplektā ar filtru. Kad ir nomainīts, liekam atpakaļ drošinātāju un ar īsiem startera piesitieniem atjaunojam spiedienu sistēmā (ir OK, kad sūkņa dūkoņa paliek "smaga") Tad darbinām un apskatāmies , vai viss ir hermētisks! Ja pildās normālos tankos, tad intervāls varētu būt ~ 60tk. Var biežāk, var retāk. Gaumes lieta! Ciet aizgājis filtrs radīs sajūtamus jaudas zudumus, bet auto uzreiz neapstāsies, tā ka teorētiski ir iespējams "vilkt līdz pēdējam" :D , bet ne ziemā! Ja filtrā būs ūdens un tas sasals, tad, visticamākais, auto nebūs kustētājs. Lai veicas!
Varbūt cienījamais Arnijs, vai kāds cits var pateikt priekšā kā šis process būtu veicams dīzeļiem(konkrēti 9-3 2.2 TiD 2003.), ja tas vispār saviem spēkiem ir izdarāms(bedre/pacēlājs nav problēma) :)

Re:degvielas filtrs

Posted: Tue Dec 15, 2009 9:06 am
by Arnijs
Šo darbu dīzelim es labāk ieteiktu veikt servisā. Pašam darot iespējamas arī problēmas gan ar filtra korpusa atskrūvēšanu, gan ar atgaisošanu.